BMW E34 M5 - arvamused
Näiteks:kallid on m5 spets osad näit küünlad üle 200kr/tk, pidurikettad ca 2000kr/tk,amordidjne.. B-grupi osasid peaaegu et ei ole. Mõned osad ikka ühtivad ka tavaliste E34 -dega. Aga näiteks tagasild on teine. Ka esipuksid on tal omad kuid saab ka tavalisi panna. Silla jupid on suurusjärgus tavaliste a-osadega.
M5(Martti) 14.7; 15.08
sinine BMW540(Kaido) 14.4; 14.7; 14.5
punane BMW540(Greddy) 14.8
Siit nähtub küll, et 540 vs. M5 on põhimõtteliselt sama. Aga samas on need ju käsitsi mõõdetud ja tänu sellele ka vägagi umbmäärased ajad.
Ja siin ET ju lisandub ajale mitte seda ei lahutata:
"Leidsin Haapsalu 2002 kiirenduse ajad:
ET 0,9 distants 14,289
ET 0,814 distants 14,351
ET 0,778 distants 14,743"
sinine BMW540(Kaido) 14.4; 14.7; 14.5
punane BMW540(Greddy) 14.8
Siit nähtub küll, et 540 vs. M5 on põhimõtteliselt sama. Aga samas on need ju käsitsi mõõdetud ja tänu sellele ka vägagi umbmäärased ajad.
Ja siin ET ju lisandub ajale mitte seda ei lahutata:
"Leidsin Haapsalu 2002 kiirenduse ajad:
ET 0,9 distants 14,289
ET 0,814 distants 14,351
ET 0,778 distants 14,743"
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
...just.Enamus võtavad aluseks 400m kiirendamise,mis on minu jaoksrajko kirjutas:On see veerandmiili läbimise number oluline auto juures?
Kui sama hinnaga oleks saada M5 ja 540i, sama korralikud ka, siis võtaks ikka M5'e, vahet pole kumb 400m peal kiirem on.
vähemasti suht nüri vaadata ja sõita.M5 on auto,millega meiesugustel
paras ringrada harjutada ja nautida kõrgtasemel sõidurõõmu.
Kindlasti ei usu,et 540 on sama võimekas ringrajal,kui M5
- Tauri
- Klubiliige
- Postitusi: 2672
- Liitunud: 22.04.2004 12:37 25
- Peamine sõiduk: BMW
- Telefon: 56220022
- Asukoht: Harku vald
- Kontakt:
Kas need 540 ned ei ole mitte järeleaidatud?Silwer kirjutas:M5(Martti) 14.7; 15.08
sinine BMW540(Kaido) 14.4; 14.7; 14.5
punane BMW540(Greddy) 14.8
Siit nähtub küll, et 540 vs. M5 on põhimõtteliselt sama. Aga samas on need ju käsitsi mõõdetud ja tänu sellele ka vägagi umbmäärased ajad.
Ja siin ET ju lisandub ajale mitte seda ei lahutata:
"Leidsin Haapsalu 2002 kiirenduse ajad:
ET 0,9 distants 14,289
ET 0,814 distants 14,351
ET 0,778 distants 14,743"
Aga ise valiks ka M5- kuidagi hing ütleb, et igapäevaselt roolis olles tunneks ennast sipa paremini kui 540 roolis, isegi teades et sirgepeal võib mõnele 540 isendile alla jääda

E70 X5 3.0d 173kw ; E83 X3 160kw
14,2.. oli 2002 aasta (augustis)Haapsalu kiirendusel täiesti ametliku ajavõtuga mõõdetud (B klassi teine koht ja Tehnikamaailma poolaasta tellimus).Silwer kirjutas:Kus kohas seda 14,0 aega mõõdeti ja millega mõõdeti?Martti kirjutas:Ma küll täpselt ei mäleta aga minu parimaks jäi koos reaktsiooniajaga 1/4 peal 14,0.. millegagi, seega ilma reaktsioonita peaks olema kuskil 13,4-13,3. Tegu oli 1990 aasta M5-ga, millel oli katalüsaatorid eemaldatud ja superchips peal. Ei usu et 205 kW chipiga Audi S4 eriti kiirem on?Silwer kirjutas:Carfolio:
S6 Plus andmed siis sarnanevad sellega milleks on võimeline tavaline chipitud S4/S6 2,2T. Chipitud S4 sõidab 1/4 miili ajaga 13,8-14,1.
Sedaan S4 2,2T sõitis vaid chipipituna 13,8 puhast aega ja seda ametliku ajavõtuga.
Mina leidsin sellise aja: http://www.porsche-club.ee/?id=735
See 2003 aasta Speedesti aeg on vihmamärja teega ja seda vist ei tasu eriti arvestada.
EDIT: Kimmo on juba ajad ära toonud ja tol korral anti ajad koos ET-ga minuarust st. vist tuli ET ikka lahutada? Kindel ei ole seega ei pretendeeri absoluutsele tõele.
Aarele: Minu endine auto ei ole nüüdseks aastajagu isegi õlivahetust näinud rääkimata muudest asjadest. Kahju muidugi aga mis teha...
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
No aga mis ringrajast siin rääkida? Peale Sauga ei olegi siin mingit asja mis meenutaks ringrada. Tabasalu ja Rapla raja jaoks on E34 kere liiga raske ja kohmakas, sama kehtib ka Audi kohta - ligi kahe tonnine auto ei ole mõeldud kardirajal sõitmiseks.Raivo kirjutas:Mis siin ikka tõestada. Ma usun ja tean et chipitud jne audi on 400m peal kiirem.
Samas ringrajal pole millegipärast neid C4 kerega autosid üldse näha olnud...
Aga vahet pole, mis me siin ikka neid võrdleme.
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kui tagaveoline ja BMW siis ma vaataks sinu asemel hoopis sellise auto poole nagu M635 210kw - ringrajal ta arvatavasti parem ei ole aga vähemalt hakkab tänaval silma.
Mobile.de andmetel neil hinnad alates 6400 kuni 25000 EUR. See 6400 jääb veel kuidagi moodi sinna 100k kanti aga kas nüüd kõige odavamat kannatab osta on iseasi...
6400 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1144172679&
12000 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1149561952&
200 tuhande vaba raha puhul võtaks selle 12000 EUR auto ära küll...
Mobile.de andmetel neil hinnad alates 6400 kuni 25000 EUR. See 6400 jääb veel kuidagi moodi sinna 100k kanti aga kas nüüd kõige odavamat kannatab osta on iseasi...
6400 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1144172679&
12000 EUR: http://www.mobile.de/SIDp1MtAv6FMoOS16x ... 1149561952&
200 tuhande vaba raha puhul võtaks selle 12000 EUR auto ära küll...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Eeldame, et motod on neil kahel identsed. Sel juhul on see E24 ilus kollektsiooniauto küll. Aga sooja tuba tahaks ta saada. Igapäevaliikuriks ja praktilise käigushoiu seisukohalt on E34 kere kindlasti mõistlikum valik. Parem roostekindlus ja juppide saadavus/hind.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Te võrdlete ikka siga ja kägu
Chipitud audi ja mittechipitud audi on kiiremad ainult sellepärast, et neil on neljarattavedu. Seda kiirendusel ja igal libedamal rinkakatsel.
Tavaline 2wd audi vs tavaline bemu
- no kui otse öelda, siis no contest, arvake kelle kasuks....
S-audi kaks ja ainukest eelist on nelivedu ja kerge chippimisega võimsuse tõstmine. Mis samas uutel V8 mootoritega S-del pole õnneks võimalik. Ülejäänud on puudused.
Kui sellel vägeval S4-l jätta ainult esisild, siis veerandmiilil on jutid 100m pikkused ja aeg 15+ sekundit.
E34 ja E24 S-seeria mootorid ei ole identsed, E36 töömaht on suurema silindrimõõdu arvelt umbes 100 cc suurem.

Chipitud audi ja mittechipitud audi on kiiremad ainult sellepärast, et neil on neljarattavedu. Seda kiirendusel ja igal libedamal rinkakatsel.
Tavaline 2wd audi vs tavaline bemu

S-audi kaks ja ainukest eelist on nelivedu ja kerge chippimisega võimsuse tõstmine. Mis samas uutel V8 mootoritega S-del pole õnneks võimalik. Ülejäänud on puudused.
Kui sellel vägeval S4-l jätta ainult esisild, siis veerandmiilil on jutid 100m pikkused ja aeg 15+ sekundit.
E34 ja E24 S-seeria mootorid ei ole identsed, E36 töömaht on suurema silindrimõõdu arvelt umbes 100 cc suurem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Asjale võib läheneda ka teiselt poolt - oleks M5-l nelivedu oleks tegemist Eesti olusid arvestades (9 kuud sitta suusailma aastas) väga hea autoga...Aare kirjutas:Kui sellel vägeval S4-l jätta ainult esisild, siis veerandmiilil on jutid 100m pikkused ja aeg 15+ sekundit.

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Kahjuks kaheukseline, ehk 635 ei sobi, kuna vaja perspektiivis asja vaadata. Näiteks lasteistet sinna kupeesse on ikka pain in the a*s toppida.
Olen proovinud ja rohkem ei taha.
Kui üksik poissmees oleks, siis vaataks asja juba teise pilguga.
EDIT: Aitab küll juba selle S'i võrdlemisest. Eks igaüks kiidab ikka seda mis talle rohkem meeldib
Olen proovinud ja rohkem ei taha.
Kui üksik poissmees oleks, siis vaataks asja juba teise pilguga.
EDIT: Aitab küll juba selle S'i võrdlemisest. Eks igaüks kiidab ikka seda mis talle rohkem meeldib

GS
Nõustuksin samuti mõne eelpoolkõnelejaga, et ei ole mingit mõtet võrrelda M-BMWsid ja S-Audisid. Selge on see, et head autod on mõlemad ja kui tehniline pool on korras peaks sõidurõõm olema mõlemaga garanteeritud. Niiet - kellele ema, kellele tütar... :
Ja veel - minu meelest on Raivo suht aktiivne B M W K l u b i liige - ju talle siis BMW-d ikkagi meeldivad...

Ja veel - minu meelest on Raivo suht aktiivne B M W K l u b i liige - ju talle siis BMW-d ikkagi meeldivad...
E83 X3 2,0dA 2010.a.
Tere
jJanno
Hetkel koguni juhatus :)ArgoV kirjutas:Ja veel - minu meelest on Raivo suht aktiivne B M W K l u b i liige
jJanno
exTouring
Tuleb meelde see, et kui tagapidurikettaid osta oli vaja, siis sinna sobisid täpselt E39 528 esipidurikettad...ott125 kirjutas:Põhimõtteliselt erilisi erinevusi ei ole. Sisud on natuke erinevad ja näiteks tagumised piduri kettad on üle 89 ventileeritavad.
Kõigist sõidan mööda välja arvatud bensujaam...
ehk saksa keele oskajatele (ise kahjuks nende hulka ei kuulu
) pakub huvi
Test BMW M5 vs. Alpina B10 4.6

Test BMW M5 vs. Alpina B10 4.6

Automaat kastiga Alpina kohta päris ok ju...MrCabDriver kirjutas:ehk saksa keele oskajatele (ise kahjuks nende hulka ei kuulu) pakub huvi
Test BMW M5 vs. Alpina B10 4.6
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
Keda huvitavad M5 teemalised videod, siis siin on päris kena valik:
http://www.vidload.de/script/index.php
(PS Hans-Joachim Stuck-i demo V12 X5 LeMans-iga Nürburgringil on ka kindlasti vaatamist väärt!)
http://www.vidload.de/script/index.php
(PS Hans-Joachim Stuck-i demo V12 X5 LeMans-iga Nürburgringil on ka kindlasti vaatamist väärt!)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
üks "natuke" järele aidatud E34 M5 
