
E30 näidikublokk jupsib
E30 näidikublokk jupsib
Selline probleem,et mingi hetk kadus tahhomeeter ära,seier vajus alla ja mitte üks jõnks enam...bens. näidik jamas ka. Kakkusin laiali armatuuri, puhastasin klemmid,kontaktid-abi polnud...Nüüd töötab bensanäidik kui koputada, spidomeeter toimib ka ja tahho ja temp. ei näita midagi. 

...
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
Vastus
Siis peaks jamama sul see parempoolne pistik mis on armatuuri taga, ehk siis kui rooli taga istud siis see parempoolne, sellel need plastiknagad millega ta seal pesas peaks istuma on väsinud, aita neid natukene järele ja peaks hakkama taas tööle, proovida saad niimoodi kas on selles viga, võta spidomeeter maha armatuuri küljest, jäta juhtmed taha ja auto tööle, liiguta paremat pistikut, kui hakkab tööle siis selles jama, kui ei hakka tuleb proovida teise spidomeetriga ja see äkki ära vahetada 

- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
Re: Vastus
Nujah, katsetan...kuigi korra juba mudisin neid pistikuid niiet küll sai. Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus **** ta neid pöördeid loeb?Erkki_V kirjutas:Siis peaks jamama sul see parempoolne pistik mis on armatuuri taga, ehk siis kui rooli taga istud siis see parempoolne, sellel need plastiknagad millega ta seal pesas peaks istuma on väsinud, aita neid natukene järele ja peaks hakkama taas tööle, proovida saad niimoodi kas on selles viga, võta spidomeeter maha armatuuri küljest, jäta juhtmed taha ja auto tööle, liiguta paremat pistikut, kui hakkab tööle siis selles jama, kui ei hakka tuleb proovida teise spidomeetriga ja see äkki ära vahetada
...
Re: Vastus
Otse Motronicust ikka. Aga mul on mujalt foorumitest küll selline mulje jäänud, et see väike elektroonikaplaat, kus ka aku peal on, juhib kogu kellamajandust. Ehk kui see aku on läbi, siis peale selle, et service-intervall tuled käivad peale resetti ebanormaalselt kähku maha, peksavad ka kellad segast. Selle aku vahetamine on üks lihtsamaid ja odavamaid töid seal, nii et tasub proovida.Lexuz kirjutas:Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus k***t ta neid pöördeid loeb?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: Vastus
selge siis..akude vahetuse kohta oli siin kusagil inff olemas..ma katsetan seda..eks siis näis. Tänudpriitv8 kirjutas:Otse Motronicust ikka. Aga mul on mujalt foorumitest küll selline mulje jäänud, et see väike elektroonikaplaat, kus ka aku peal on, juhib kogu kellamajandust. Ehk kui see aku on läbi, siis peale selle, et service-intervall tuled käivad peale resetti ebanormaalselt kähku maha, peksavad ka kellad segast. Selle aku vahetamine on üks lihtsamaid ja odavamaid töid seal, nii et tasub proovida.Lexuz kirjutas:Aga äkki see tahho ei saa inffi kätte st. sealt kus k***t ta neid pöördeid loeb?
...
S.T et kui ei tööta tahho ja põhjus on toites, ei tohiks töötada ka kell ja raadiomälu?Need ikka toimivad - ju siis ikka SI akud.jyri kirjutas:Enda kogemustest kaks põhjust miks tahhokas surnud:
1. E30 tahhoka toide on spidokast eraldi. Nii et võib olla ka, et ei saa lihtsalt voolu. Tahhoka toide tuleb koos raadiomälu, kella ja millegagi veel.
2. Teine tõenäoline põhjus on tõesti SI akud.
...
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
Kui ainult bena näidik paneb näkku siis peaks olema bensupaagi ujuk lollis läinud, kui ma eksin siis parandage, kätte saad selle tagumise istme eemaldamisega ja selle ümara plaadi lahti kruvimise tagajärjel sealt paistab kogu nänn kätte mille sa eemaldama pead
- pahadeplaneet
- Huviline
- Postitusi: 81
- Liitunud: 09.01.2004 10:19 38
- Asukoht: Tartu\Nõo
vältides uute teemade tegmist - jätkan vana.
Selline probleem, et Tahhomeeter on hakanud väiksemaid 'numbreid' näitama. Nagu pool signaali läheks kaduma. Muidu kui harulikul linna sõidul tegin kõik käiguvahetused 2krpm'i juures, siis nüüd, kui kuulmise järgi peaks 2000 olema, näitab tahho mulle 1000-1500..
Kas minugi puhul võib kasu olla nende SI-akude väljavahetamisest?
ps!
318i E30 '85
Selline probleem, et Tahhomeeter on hakanud väiksemaid 'numbreid' näitama. Nagu pool signaali läheks kaduma. Muidu kui harulikul linna sõidul tegin kõik käiguvahetused 2krpm'i juures, siis nüüd, kui kuulmise järgi peaks 2000 olema, näitab tahho mulle 1000-1500..
Kas minugi puhul võib kasu olla nende SI-akude väljavahetamisest?
ps!
318i E30 '85