Tosooli temperatuur tõuseb
Tosooli temperatuur tõuseb
E 34 kere 525 24 klappi mootor. Probleem seisneb selles et kohapeal mootori töötamisel läheb millekipärast tosool keema. Hakkates sõitma läheb temperatuur kohesel normaalsesse olukorda. Seistes käib tiivik ringi ja tosooli tase on ok. Kui keegi oskab aidata sooviks asjakohta nõu.
[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
Proovi sooja mootoriga väljasuretatult kas ventikat on lihtne käega ringi ajada, kui vastus jah siis pead ventikasiduri ära vahetama, kui ei siis ilmselt termostaat.
P.S. BMW mootorit ei tohi mitte mingil juhul keema lasta !!! [/quote]
Vahetasin oma autol äsja ventikasiduri, kuid sooja mootoriga käib ikka kergelt ringi. Kas on võimalik, et sain praagi? Või peab ta ehk kauem soojenema, et takistus tekiks? Ehk ei lähe lühikeste otstega piisavalt soojaks?
Proovi sooja mootoriga väljasuretatult kas ventikat on lihtne käega ringi ajada, kui vastus jah siis pead ventikasiduri ära vahetama, kui ei siis ilmselt termostaat.
P.S. BMW mootorit ei tohi mitte mingil juhul keema lasta !!! [/quote]
Vahetasin oma autol äsja ventikasiduri, kuid sooja mootoriga käib ikka kergelt ringi. Kas on võimalik, et sain praagi? Või peab ta ehk kauem soojenema, et takistus tekiks? Ehk ei lähe lühikeste otstega piisavalt soojaks?
Minul oli sama probleem, ummuikutes suretasin isegi auto välja, asi läks kohati väga ohtlikuks.
See et praagi said on täitsa tõenäoline, on nii juhtunud. Yldiselt mina sain siduri endal korda, tegin ise korda. Pikk jutt mis ja kuda... aga siiki soovitan panna El Ventikas ja visata see sidur minema, Õnnex mul sidur hakkas tööle seega jäi ymbertegemine ära.
Aga mul nii et ma saan aru undamise järgi, et ummikus või kuuma mootoriga ventikas hakkab undama, piisab kopotti yles tõsta läheb natuke aega alla 10 seki kui ventika sidur laseb lahti
Aga jah, kasutatud siduri ostmine on ysna ohtlik väga suur tõonäosus et see pees.
Uus aga maxaba 1000EEK'u juures
Ja jah keema laskmine on ikka väga ohtlik BMW'l 6 silindriline pea ei pane vastu ja läheb kõverax ja siis yxpäev avastad kuhu su tosool kaob või mix õli sees valged piisad. Kui juba seier liigub punasesse tsooni viimane aeg mootori väljasuretada. BMWl peab temp seier ,sooja mootoriga sõltumatult ilmastikust, olema nagu raudnael kella 12.00 asendis
See et praagi said on täitsa tõenäoline, on nii juhtunud. Yldiselt mina sain siduri endal korda, tegin ise korda. Pikk jutt mis ja kuda... aga siiki soovitan panna El Ventikas ja visata see sidur minema, Õnnex mul sidur hakkas tööle seega jäi ymbertegemine ära.
Aga mul nii et ma saan aru undamise järgi, et ummikus või kuuma mootoriga ventikas hakkab undama, piisab kopotti yles tõsta läheb natuke aega alla 10 seki kui ventika sidur laseb lahti
Aga jah, kasutatud siduri ostmine on ysna ohtlik väga suur tõonäosus et see pees.
Uus aga maxaba 1000EEK'u juures
Ja jah keema laskmine on ikka väga ohtlik BMW'l 6 silindriline pea ei pane vastu ja läheb kõverax ja siis yxpäev avastad kuhu su tosool kaob või mix õli sees valged piisad. Kui juba seier liigub punasesse tsooni viimane aeg mootori väljasuretada. BMWl peab temp seier ,sooja mootoriga sõltumatult ilmastikust, olema nagu raudnael kella 12.00 asendis
[quote][i]Algselt postitas Eerik_K[/i]
Minul oli sama probleem, ummuikutes suretasin isegi auto välja, asi läks kohati väga ohtlikuks.
See et praagi said on täitsa tõenäoline, on nii juhtunud. Yldiselt mina sain siduri endal korda, tegin ise korda. Pikk jutt mis ja kuda... aga siiki soovitan panna El Ventikas ja visata see sidur minema, Õnnex mul sidur hakkas tööle seega jäi ymbertegemine ära.
Aga mul nii et ma saan aru undamise järgi, et ummikus või kuuma mootoriga ventikas hakkab undama, piisab kopotti yles tõsta läheb natuke aega alla 10 seki kui ventika sidur laseb lahti
Aga jah, kasutatud siduri ostmine on ysna ohtlik väga suur tõonäosus et see pees.
Uus aga maxaba 1000EEK'u juures
Ja jah keema laskmine on ikka väga ohtlik BMW'l 6 silindriline pea ei pane vastu ja läheb kõverax ja siis yxpäev avastad kuhu su tosool kaob või mix õli sees valged piisad. Kui juba seier liigub punasesse tsooni viimane aeg mootori väljasuretada. BMWl peab temp seier ,sooja mootoriga sõltumatult ilmastikust, olema nagu raudnael kella 12.00 asendis [/quote]
Ei tahaks teist minema ikka visata, sai uus ostetud, maksis ka üksjagu(1500.-)
Aga kuidas sa enda oma korda said?
Minul oli sama probleem, ummuikutes suretasin isegi auto välja, asi läks kohati väga ohtlikuks.
See et praagi said on täitsa tõenäoline, on nii juhtunud. Yldiselt mina sain siduri endal korda, tegin ise korda. Pikk jutt mis ja kuda... aga siiki soovitan panna El Ventikas ja visata see sidur minema, Õnnex mul sidur hakkas tööle seega jäi ymbertegemine ära.
Aga mul nii et ma saan aru undamise järgi, et ummikus või kuuma mootoriga ventikas hakkab undama, piisab kopotti yles tõsta läheb natuke aega alla 10 seki kui ventika sidur laseb lahti
Aga jah, kasutatud siduri ostmine on ysna ohtlik väga suur tõonäosus et see pees.
Uus aga maxaba 1000EEK'u juures
Ja jah keema laskmine on ikka väga ohtlik BMW'l 6 silindriline pea ei pane vastu ja läheb kõverax ja siis yxpäev avastad kuhu su tosool kaob või mix õli sees valged piisad. Kui juba seier liigub punasesse tsooni viimane aeg mootori väljasuretada. BMWl peab temp seier ,sooja mootoriga sõltumatult ilmastikust, olema nagu raudnael kella 12.00 asendis [/quote]
Ei tahaks teist minema ikka visata, sai uus ostetud, maksis ka üksjagu(1500.-)
Aga kuidas sa enda oma korda said?
Enne kui midagi minema viskama hakkate - minul on ventika sidur jäigalt rakendunud viimase 8a jooksul bemari roolis ca paar korda. Ummikus palava ilmaga pikalt seistes. Jäigalt rakendatuna teeb see parajat lennuki häält. Lihtsalt sooja ilmaga ringi kärutades paindub see matallplaadike seal nii vähe, et tiivik käib mõnusalt oma tempoga ringi, samuti on seda lihtne käsitsi pööritada.
Jutu moraal selles - vahetage iga 2 a järel jahutusvedelikku ja ärge liigselt põdege. Kui temperatuuri osuti hakkab punasele lähenema ja kapoti alt lennuki häält ei kosta ja tolmupilvi ei kerki, siis võtke midagi ette. Lihtsalt käsitsi midagi keerutada - .
To Erik_K:täpselt kella kaheteistkümnes pole ma seierit ühelgi bemaril seismas näinud. Praegustel masinatel seisab ühel umbes 11.55 peal, teisel 12.03 juures. Kolmandal on see näidik unustatud installida (vt. avatari
)
Jutu moraal selles - vahetage iga 2 a järel jahutusvedelikku ja ärge liigselt põdege. Kui temperatuuri osuti hakkab punasele lähenema ja kapoti alt lennuki häält ei kosta ja tolmupilvi ei kerki, siis võtke midagi ette. Lihtsalt käsitsi midagi keerutada - .
To Erik_K:täpselt kella kaheteistkümnes pole ma seierit ühelgi bemaril seismas näinud. Praegustel masinatel seisab ühel umbes 11.55 peal, teisel 12.03 juures. Kolmandal on see näidik unustatud installida (vt. avatari

No tule mu autose ja ma näitan et Seier ei liigu mitte grammigi!
Täpselt 12.00!!!
Ja siduri korda ma tegin väga lihtsalt puurisin korpusesse augu, kallasin sinna õmblusmasina õli 6milliliitri sisse keerasin vindi sisse ja keerasin kruvi kinni.
Vene foorumis lugesin kuidas annab taastada sidurit ja põhiprobleemiks just pidi olema see et siduri sisemus läheb kuivaks. Igatahes Tfui Tfui kuumenemise probleem unustatud!
Ja ventikas ei peagi jäigalt rakkenduma
Kui pöörded 1000, siis rakendunud vendika puhul on pöörded ca 600p/min
Rakendumist kuulab lihtsalt undamise järgi
Ja veel, siin nädalavahetusel ventikas tegi mul ohtralt tööd ikka undas küll linnasõidul
Täpselt 12.00!!!
Ja siduri korda ma tegin väga lihtsalt puurisin korpusesse augu, kallasin sinna õmblusmasina õli 6milliliitri sisse keerasin vindi sisse ja keerasin kruvi kinni.
Vene foorumis lugesin kuidas annab taastada sidurit ja põhiprobleemiks just pidi olema see et siduri sisemus läheb kuivaks. Igatahes Tfui Tfui kuumenemise probleem unustatud!
Ja ventikas ei peagi jäigalt rakkenduma
Kui pöörded 1000, siis rakendunud vendika puhul on pöörded ca 600p/min
Rakendumist kuulab lihtsalt undamise järgi
Ja veel, siin nädalavahetusel ventikas tegi mul ohtralt tööd ikka undas küll linnasõidul