Küsimus nukkvõlli kohta
Küsimus nukkvõlli kohta
Autoks on E34 524. Klõbiseb natuke kõvasti. Tuttaval sama mark , aga töötab nagu bensukas, enamus 525d töötab ka kõvemini. Minu omal ńukk kulunud. kas siis piisb ainult nukkvõlli vahetusest või vaja vahetatda veel midagi (mingid saaled)
F01 :)
ikka olen vahetanud...lihtne ettevõtmine...aga oled ülevaadanud et kindlasti nukkvõll kulunud? diislipuhul võib kõva häält teha ka vale pihustusnurk ja ka kulunud pihustid või kõrgsurvepump. Võta esiteks klapikambrikaas maha ja kontrolli nukkvõlli ja nookurite seisukord ära. Kui need OK, siis kontrolli kas hammasrihm on õieti peal, ja kas ka nukkvõll on väntvõlli suhtes õieti pandud. Pihustite kontroll ei ole ka keeruline ega kallis...kui veel infot vaja, siis küsi julgelt...
- quattromees
- Huviline
- Postitusi: 16
- Liitunud: 30.05.2004 01:01 25
Ailer, palju su mootoril läbisõit on? Kui tegelikku ei tea, siis palju oletatavasti. Minu garaažinaaber vahetas nukkvõlli oma 324d dislal 400 tkm peal. Saalesid ta minu teada ei puutunud.
Kui nukkvõllil on silmaga nähtavad sooned sees või otsad maas, siis on ta kulunud. Kulunud nukkvõll eritab ka metallipuru kõvasti. Kui õli oled hoolikalt vahetanud, aga nukkvõlli ümbrus musta lägaga koos on, siis on kulunud.
Kui nukkvõllil on silmaga nähtavad sooned sees või otsad maas, siis on ta kulunud. Kulunud nukkvõll eritab ka metallipuru kõvasti. Kui õli oled hoolikalt vahetanud, aga nukkvõlli ümbrus musta lägaga koos on, siis on kulunud.
Sõidurõõm
Mis asjad on nuka saaled?
Ma ei mäleta, mis häält enne tegi. No oli diisli mürin
, aga peale vahetust käib väga meeldiva häälega. Kõrgsurvepump vahetati tal ka mingi lammarivariandi vastu. Minu hinnangul käib tal praegu paremini, kui mingi mitte-bmw marki uuem diisel.
Nukkvõlliga koos pead sa ilmselt ka nookurid vahetama.
Ma ei mäleta, mis häält enne tegi. No oli diisli mürin

Nukkvõlliga koos pead sa ilmselt ka nookurid vahetama.
Viimati muutis Svenp, 08.12.2004 13:44 32, muudetud 1 kord kokku.
Sõidurõõm

Mul ka tekkinud selline loll klõbin mootorisse. Ja mitte ainult külma mootorigfa vaid ka soojaga. Sõiduaeg salongi ei kosta nii et seda ei saa kommenteerida kas siis ka kuid kui seisma jääda ja siis tühikäigul tuuritada siis on selgelt kuulda pehmemat klõbinat mootoris ( suureneb just gaasi andes).

Jama sellega kohe, igatahes peab vaatama mis jällegi asjast saab!
2.4 peaks olema vahe 0.35, Truumu võib mind parandada.Lauri_B kirjutas:uks variant oleks ka klapi vahed kontrollida originaalis on need 0.33 aga mul tapsemat lehte polnud votta kui 0.35
Kunagi 2.4 diislil oli ostes mega nukk sees, aga peale 60000 km oli see puha kuttu, kasutasin suhteliselt suva õlisi,´vahest läks isegi mineraal sisse. 2.4 TD mootori tõin saksas, mootor oli seestpoolt nagu uus, aga muidugi oli seal sees täissünt, selle mootoriga hakkasin kasutama pool ja täisünt õlisi ja mitte mingeid odavaid. Pelale ca 80000 läbisõitu enda käes, sai nippet-näppet tihendeid vahetatud ja ka nukk üle vaadatud mis oli ideaalses korras.
Ühesõnaga tahan üelda, et vähemalt 2.4 mootorid (kindlasti ka kõik muud BMW mootorid) tahavad head õli, siis nad kuluvad minimaalselt, olen ise kogenud ja seda palju näinud.
Mercedes EQS 450+ 2022
nagu mina olen arusaanud siis turbo mootorites ei tohikski alla sündi kasutadaViljar_V kirjutas:2.4 peaks olema vahe 0.35, Truumu võib mind parandada.Lauri_B kirjutas:uks variant oleks ka klapi vahed kontrollida originaalis on need 0.33 aga mul tapsemat lehte polnud votta kui 0.35
Kunagi 2.4 diislil oli ostes mega nukk sees, aga peale 60000 km oli see puha kuttu, kasutasin suhteliselt suva õlisi,´vahest läks isegi mineraal sisse. 2.4 TD mootori tõin saksas, mootor oli seestpoolt nagu uus, aga muidugi oli seal sees täissünt, selle mootoriga hakkasin kasutama pool ja täisünt õlisi ja mitte mingeid odavaid. Pelale ca 80000 läbisõitu enda käes, sai nippet-näppet tihendeid vahetatud ja ka nukk üle vaadatud mis oli ideaalses korras.
Ühesõnaga tahan üelda, et vähemalt 2.4 mootorid (kindlasti ka kõik muud BMW mootorid) tahavad head õli, siis nad kuluvad minimaalselt, olen ise kogenud ja seda palju näinud.

eelmisel mootoril oli koguaeg mineraal sees enne seda kui mina sain ning arvatavasti sellepärast ka turbo sellel mõne kuuga üles ütles ehk siis hakkas õli sumpasse ajama ning õlirõhk oli mootoril soojast pärast üsna läinud

mina sain selle motoga sõita kõigest 3000km ning eelmine omanik oli koguaeg õliste kätega tänu mineraal õlile

mootor mille suvel uue sain sai tehtud kuu aega hiljem õli vahetus ning sellega probleeme pole olnud st sellel enne oli poolsünt ning nüüd sai sisse täissünt


klapi vahed olid selle mootori eelmine omanik pannud mingil põhjusel 0.25 ja 0.30 ei tule täpselt meelde milline sisselase ning milline nendest väljalase oli kuid mootor nurrub mõnusalt

525e 1985 ja 525 TDs 1993