E34 käivitusvoolu andmine
E34 käivitusvoolu andmine
Kui tegemist 525i 91a autoga siis aku on tagaistme all, kuid kui aku tühjaks saab, kas siis võib särtsu anda ka kapoti all olevast + klemmist?
Või see klemm ei ole selleks ettenähtud?
Või see klemm ei ole selleks ettenähtud?
Re: E34 käivitusvoolu andmine
Just selleks on ta ette nähtud.ilckurat kirjutas:Või see klemm ei ole selleks ettenähtud?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ja töötava mootoriga pole samuti soovitav seda teha?truumu kirjutas:ette on see nähtud küll, kuid aju tervise seisukohalt oleks parem seda mitte teha...
õigem oleks aku täis laadida(kasvõi sealtsamast) ja alles siis käivitada
ka teisele autole abi andes peab süüde väljas olema, et pärast Sauele ei peaks(jala) minema
täpselt niiTarvo kirjutas:Ja töötava mootoriga pole samuti soovitav seda teha?truumu kirjutas:ette on see nähtud küll, kuid aju tervise seisukohalt oleks parem seda mitte teha...
õigem oleks aku täis laadida(kasvõi sealtsamast) ja alles siis käivitada
ka teisele autole abi andes peab süüde väljas olema, et pärast Sauele ei peaks(jala) minema
Minu mälu järgi oli kasutusjuhendis just soovitus doonorauto mootor käimas hoida. Vt. nt. http://www.zone.ee/priit_varik/tmp/E34.zip
lehekülg 68 (fail pg68.jpg)
Olen ise ka rohkem kui paar korda nii teinud ja seni on ilmselt õnneks läinud.
See kole, mida te siin kirjeldate, saab ainult siis juhtuda, kui koolend auto elektrisüsteemis nii tõsine viga on, et seal mingi lühis tekib, mis ka doonori maha põletab.
lehekülg 68 (fail pg68.jpg)
Olen ise ka rohkem kui paar korda nii teinud ja seni on ilmselt õnneks läinud.

See kole, mida te siin kirjeldate, saab ainult siis juhtuda, kui koolend auto elektrisüsteemis nii tõsine viga on, et seal mingi lühis tekib, mis ka doonori maha põletab.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
... siis läka minul küll õnneks see üks kord kui kasutasin sama klemmi ja ühendasin sinna endaehitatud laadija/käiviti. Otsad olid küljes ja käivitasin. Hullult vedas??truumu kirjutas:ette on see nähtud küll, kuid aju tervise seisukohalt oleks parem seda mitte teha...
õigem oleks aku täis laadida(kasvõi sealtsamast) ja alles siis käivitada
ka teisele autole abi andes peab süüde väljas olema, et pärast Sauele ei peaks(jala) minema
Kas siis tuleb nii välja et kui oma autot käivitad,peab ka süüde väljas olema?Muidu võib jala Sauele minna.truumu kirjutas:ette on see nähtud küll, kuid aju tervise seisukohalt oleks parem seda mitte teha...
õigem oleks aku täis laadida(kasvõi sealtsamast) ja alles siis käivitada
ka teisele autole abi andes peab süüde väljas olema, et pärast Sauele ei peaks(jala) minema