Mis on E39 M5-l suure plastkaane all?

Erinevad BMW mudelid
Vasta
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Mis on E39 M5-l suure plastkaane all?

Postitus Postitas Aare »

:idea:

Pilt
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Anti
Huviline
Postitusi: 737
Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Anti »

Tuunitud versioon
Pilt
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Uuel M5-l on samamoodi, ainult et kaks trompetit on rohkem.
Kumba pidi see oli? Pikk intake runner = rohkem väänet madalatel pööretel?
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Pikem/peenem runner - kasulik pöördevahemik nihkub madalamale, kuid hakkab lõpus ära "vajuma". Samuti reageerib mootor gaasi andmisele sujuvamalt/aeglasemalt.

Jämedam/lühem - vastupidi.

Pluss veel see, et nii kiirel mootoril nagu M5 oma hakkavad sellised 90 kraadised põlved nii peentes torudes lisatakistust andma.

Vt 6-sil M5 või M3 sisselaset - seal on ainult üks sirge torujupp. Samuti on seal erivõimsus kõrgem - kui M5 V8 on 80 hj/liitrilt, siis 6sed M5-d olid 90 ning M3 lausa üle 100 hj liitrilt.

Selles mõttes pole selle V8 teema midagi erilist, erivõimsuselt vastab ta umbes Alpina poolt Austraalia spec 3.5 mootorile (277 hp), kuid seal polnud mingeid individuaalseid seguklappe, nii kalleid pulki ning klappegi oli vaid 2 silindri kohta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8452
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sa unustasid veel õli silindripeadest sundallatoomise pumbad!
Aga E34 M5-l oli ju juba muutuva pikkusega sisselase.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Vasta