M50B25 mootoriklabin
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
M50B25 mootoriklabin
Ohjah... minu jamad ikka ei lõpe... Ehk siis nüüd selline kala, mis tõenäoliselt oli juba algusest peale olemas, kuid ei tuvastanud seda. Ehk siis kui autoga üle 10 minuti sõita kusagil üle 2500 pöörde juures (näiteks maanteel), siis hakkab lambist pihta räme hüdroklabin. Kui pöörded 1500 kanti maha lased, siis veidi aja jooksul kaob uuesti ära :\
Ehk siis igasugu diagnoosid oleksid abiks. Truumuga on niipalju telefonitsi räägitud, et võimalik viga on liiga vedelas õlis. See on motovahetuse teostamisest vahetamata. Ehk siis peale uue mootori peale viskamist sai õli samal ajal vahetatud, kuid uuesti ei ole veel õli vahetanud (2 aastat seisnud mootor). Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.
Aga kui keegi oskab veel mingeid muid diagnoose sellisele asjale panna, siis oleks need teretulnud.
Ehk siis igasugu diagnoosid oleksid abiks. Truumuga on niipalju telefonitsi räägitud, et võimalik viga on liiga vedelas õlis. See on motovahetuse teostamisest vahetamata. Ehk siis peale uue mootori peale viskamist sai õli samal ajal vahetatud, kuid uuesti ei ole veel õli vahetanud (2 aastat seisnud mootor). Võimalik, et alguses pääses pooletoobisena 100km sõidetult bensiin õli sisse ja sellest tulenevalt õli liiga vedel.
Aga kui keegi oskab veel mingeid muid diagnoose sellisele asjale panna, siis oleks need teretulnud.
Kod. Kaido_S võib sulle M50 hüdrode klõbinast tunde rääkida. Viimati kui sel teemal juttu oli, mainis ta samuti et leevendust tõi parema õli kasutamine. Kui paksu ta just pani ma ei mäleta, aga kidlasti oli see õhem kui see, mida ma ise kasutan.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Sai alustuseks õlivahetust proovitud, siiski kõige odavam variantidest ja esimene asi mida proovida. Ehk siis endise 5W-40 asemele sai pandud veidi paksem 10W-60. Vaatab mis juhtub... homme lähen maateele kiiremaid tiire proovima. Õli mis mootorist välja tuli, meenutas oma olemiselt rohkem vett.... ja oli õlilõhna asemel bensiinilõhnaga.... ma loodan, et asi selles oligi... hüdrode vahetamise peale eriti mõelda hetkel ei taha.. majanduslik seis piisavalt nadi juba...
-
- Huviline
- Postitusi: 4701
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika
minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30
mulle sobib rohkem praktika

minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30

Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
Viitad mu alalõuale? See mul juba lapsest saati selline, spagettide söömisest.patrik kirjutas:mulle teooriad eriti ei sobi, meil siin teoreetikuid küll.
mulle sobib rohkem praktika![]()

Kusjuures see seletab ka seda, miks Kaido Motuliga selliseid tulemusi sai.patrik kirjutas:minu jutt viib selle vea poole mis kahjuks puudutab enamust bmw mootoreid. lihtsalt hüdrotõukuritega mootorid reageerivad sellele rohkem kuuldavalt, teised jahvatavad niisama nookureid vastu nukkvõlle. ka maailma parim bmw mootor m30

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Rääkige nüüd mulle lollile ilma ümbernurga jututa ka milles siis asi olla võib... Niisama hirmutada ei ole ilus =)
Nookurid läbi? Palju selline teoreetiline varuosadehind kokku tulla võiks antud juhul?
Või siis kui ma aru ei saanud, siis oleks selline parem seletus ikkagi abiks...
Ja kuidas see Kaido tulemusi ja Motulit puudutab? Rääkige lollile palun :\
Nookurid läbi? Palju selline teoreetiline varuosadehind kokku tulla võiks antud juhul?
Või siis kui ma aru ei saanud, siis oleks selline parem seletus ikkagi abiks...
Ja kuidas see Kaido tulemusi ja Motulit puudutab? Rääkige lollile palun :\
M50-l ei ole ju nookureid. Ma saan aru, et külgkiirendusega kipuvad kuivale jääma, patrik paranda, kui ma eksin.
Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Aga siis saan aru et kui õli igale metallpinnale kleepub tuleb teda õlivahetuse ajal ka oluliselt vähem välja kui sinna sisse läks. Et siis seda vana kinnikleepunud õli kätte saada peals mootori pesu tegema? Või kui sama marki õli sisse läheb siis pole vaja?priitv8 kirjutas: Motuliga see teema, et see on estribaasiline õli (selle sõna võiks endale lausa pähe õppida), millel on selline omadus, metalli külge kleepuda ja kuiva metall-vastu-metalli hõõrdumist ei teki. Samuti ei valgu ta öö jooksul silindriseintelt karterisse, vaid õhuke kile jääb peale, mis ise on väga tugev.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Klabinast sai õnneks lahti õlivahetusega... sai just 50km üle 3000rpm'i maantee peal piinatud asja. Klabisema igatahes enam ei hakanud. Nüüd tuleb järgmiste probleemide kallale asuda :p
Nimelt tühikäik on veidi pooletoobine autol. 2 võimalikku probleemi saab homme eemaldatud truumu juures.
1. teeme pihustipesu autole.
2. eemaldame vajalike materjalide puudumise tõttu tehtud pooletoobise lahenduse, mille juures karterituulutus jookseb asfaldile ja tühikäigumootori lõdvik peale õhulugejat olevasse lõdvikusse. Täna saabusid UM'i mulle vajalikud jupid antud asja teostamiseks.
Nimelt tühikäik on veidi pooletoobine autol. 2 võimalikku probleemi saab homme eemaldatud truumu juures.
1. teeme pihustipesu autole.
2. eemaldame vajalike materjalide puudumise tõttu tehtud pooletoobise lahenduse, mille juures karterituulutus jookseb asfaldile ja tühikäigumootori lõdvik peale õhulugejat olevasse lõdvikusse. Täna saabusid UM'i mulle vajalikud jupid antud asja teostamiseks.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Et siis misasja? No seda kogust oli mul võrdlemisi raske määrata, mis sealt mootorist välja tuli, arvestades, et ma vana lurri tünni otse lasin. Aga vana lõhna, vedelusastme ja klompide järgi võib suht kindlalt väita, et selle õlivahetusega jäin ma päris palju hiljaks. Värv oli ka suht tumemust asjal.