Open Track Sauga ringil 01.05.2003...
väga lahe oli küll.
ning mida rohkem ringe, seda paremaks ajad läksid. samuti ka fiilis ning tee tunnetus.
panen siia paar linki kah, küll autorite teadmata, aga noh;)
http://www.zone.ee/torque2003/TQHQ2003mai01.htm
http://tfr.cafe.ee/album/ot01052003
ning mida rohkem ringe, seda paremaks ajad läksid. samuti ka fiilis ning tee tunnetus.

panen siia paar linki kah, küll autorite teadmata, aga noh;)
http://www.zone.ee/torque2003/TQHQ2003mai01.htm
http://tfr.cafe.ee/album/ot01052003
GS
Klubi kodanikke esindasid siis Raul, Raivo, Cardo ja mina, korralikke aegu lükkis bemuuriga ka isand Kits. Eriti vinge on see, et kodnik Garfield viitsis oinaid õpetada ja enda aeg paranes peale loengut kõvasti. Järgmine üritus eeldatavalt juulis ja veelgi vihasem.
PS. Raivo, kas sinu kiireim on sinu või Garfieldi sõidetud (kui sinu, siis sa ju põsti metsaline :-))?
PS. Raivo, kas sinu kiireim on sinu või Garfieldi sõidetud (kui sinu, siis sa ju põsti metsaline :-))?
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Klubi kodanikke esindasid siis Raul, Raivo, Cardo ja mina, korralikke aegu lükkis bemuuriga ka isand Kits. Eriti vinge on see, et kodnik Garfield viitsis oinaid õpetada ja enda aeg paranes peale loengut kõvasti. Järgmine üritus eeldatavalt juulis ja veelgi vihasem.
PS. Raivo, kas sinu kiireim on sinu või Garfieldi sõidetud (kui sinu, siis sa ju põsti metsaline :-))? [/quote]
kle see peaks minu aeg olema. ma ise veel siiralt loodan, et suudaks veel paremini:P
garfieldi aeg oli midagi 45.xx
Klubi kodanikke esindasid siis Raul, Raivo, Cardo ja mina, korralikke aegu lükkis bemuuriga ka isand Kits. Eriti vinge on see, et kodnik Garfield viitsis oinaid õpetada ja enda aeg paranes peale loengut kõvasti. Järgmine üritus eeldatavalt juulis ja veelgi vihasem.
PS. Raivo, kas sinu kiireim on sinu või Garfieldi sõidetud (kui sinu, siis sa ju põsti metsaline :-))? [/quote]
kle see peaks minu aeg olema. ma ise veel siiralt loodan, et suudaks veel paremini:P
garfieldi aeg oli midagi 45.xx
GS
Ot ot ot .... ja mina elasin siiamaani teadmisega et Raivol on 2,5
.... hea et 2,0 93a. nii hea liikumisega on !! Sirgepeal oli ikka eest ää kadumine märgatav ja kui Raivo mainis et ma S kurvis kudagi aeglane olen siis enne S-i oli kiirus 95 kui sai 3-as käik sisse ja ega selle käiguga tõesti tõmmet mul enam ei ole kusjuures gaasipedaal oli kogu sõit vaid ühes asendis st et põhjas väljaarvatud kolmes kohas täiega mahapidurdamine .

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Ot ot ot .... ja mina elasin siiamaani teadmisega et Raivol on 2,5
.... hea et 2,0 93a. nii hea liikumisega on !! Sirgepeal oli ikka eest ää kadumine märgatav ja kui Raivo mainis et ma S kurvis kudagi aeglane olen siis enne S-i oli kiirus 95 kui sai 3-as käik sisse ja ega selle käiguga tõesti tõmmet mul enam ei ole kusjuures gaasipedaal oli kogu sõit vaid ühes asendis st et põhjas väljaarvatud kolmes kohas täiega mahapidurdamine . [/quote]
2.0 ikka
ma vahetasin käiku 2->3 umbes seal, kus see stardi buss oli, ning seal S'is võis kiirus u 120km/h olla. kui mu mälu mind ei peta. eriti ei jõudnud seda spido jälgida. kui siis ainult seal taga sirgel.
Ot ot ot .... ja mina elasin siiamaani teadmisega et Raivol on 2,5

2.0 ikka
ma vahetasin käiku 2->3 umbes seal, kus see stardi buss oli, ning seal S'is võis kiirus u 120km/h olla. kui mu mälu mind ei peta. eriti ei jõudnud seda spido jälgida. kui siis ainult seal taga sirgel.
GS
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Päev jäi poolikuks (sõitsin ainult kaks korda ja õpin aeglaselt), kui probleemi otsid, siis selgelt tihendi probleem...
[/quote]
eks ta nii ole. esimesel korral (ringil) sõitsid KÕIK minust mööda.
aga peale 3-4x asi juba paranes oluliselt.
lõpus muutusin juba kergelt öeldes "ülbeks":P
Päev jäi poolikuks (sõitsin ainult kaks korda ja õpin aeglaselt), kui probleemi otsid, siis selgelt tihendi probleem...

eks ta nii ole. esimesel korral (ringil) sõitsid KÕIK minust mööda.
aga peale 3-4x asi juba paranes oluliselt.
lõpus muutusin juba kergelt öeldes "ülbeks":P
GS