palju teie autod kütust neelavad?
palju teie autod kütust neelavad?
Tahaks siis teada palju erinevad bemarid kütust võtavad kuna endal plaanis midagi paremat soetada.
e34 520 24v
e34 525 24v
e34 524 td
e34 524 tda
e32 750ia
kellel on selliseid autosid olge hääd ja rääkige oma kogemustest küttekuluga
e34 520 24v
e34 525 24v
e34 524 td
e34 524 tda
e32 750ia
kellel on selliseid autosid olge hääd ja rääkige oma kogemustest küttekuluga
Re: palju teie autod kütust neelavad?
Huvitavad valikud sul. Need 4 esimest on täiesti võrreldavad, aga kui sa tahad osta autot kütusekulu järgi, siis 750i ei tohiks su listi kuuluda. Ehk teisisõnu, V12 puhul kütusekulust ei räägita. On autosid, mille puhul müügiargumentideks on muud näitajad, mitte kütusekulu.Jallo kirjutas:Tahaks siis teada palju erinevad bemarid kütust võtavad kuna endal plaanis midagi paremat soetada.
e34 520 24v
e34 525 24v
e34 524 td
e34 524 tda
e32 750ia
kellel on selliseid autosid olge hääd ja rääkige oma kogemustest küttekuluga
524 td ja tda on jah nendest valikutest kõige väiksema küttekuluga, keskmiseks võiks arvaestada 8 sajale, muidugi kui väga kimaja ei ole, siis tegelikult saab linnas ka alla 8 hakkamaja maanteel alla 7, mina olen maanteel E28 2.4 td-liga saanud 5.8-6 sajale(see oli üle Rootsi Saksa sõites ja tagasi).
Mercedes EQS 450+ 2022
palju sul siis saksas käimine kokku dislat neelas, keskmine kütuse hind erinevates riikides kus käisid ja palju umbes kilomeetreid?Viljar_V kirjutas:524 td ja tda on jah nendest valikutest kõige väiksema küttekuluga, keskmiseks võiks arvaestada 8 sajale, muidugi kui väga kimaja ei ole, siis tegelikult saab linnas ka alla 8 hakkamaja maanteel alla 7, mina olen maanteel E28 2.4 td-liga saanud 5.8-6 sajale(see oli üle Rootsi Saksa sõites ja tagasi).
oleks päris huvitav teada äkki tuleb endalgi kunagi mingi tahtmine minna
525e 1985 ja 525 TDs 1993
kütus
Mul võtab 13l. linnas maanteel näitab obc 9-10l autoks e34 525ia 24klappi.
Kütusekulu tegelt oleneb vääga palju su paremast jalast.
Kütusekulu tegelt oleneb vääga palju su paremast jalast.
bemari bemari, kõik muu on CHILL
525 TDS 95
525 TDS 95
Noo maha me sõitsime miskit üle 5000 km, aga laeva pealt maha sõites kuni Kieli välja on tiba üle 1000 km ja sinna ma läksin paagiga kohale, natuke sai seal ka ringi kimatud enne kui tankisime.
Noh saksas on kütte liiter kuskil 0.93-1.00 euri. Sõltub kust tankida, kindlasti on baanide peal olevates tanklates kütte oluliselt kallim kui kuskil külades, linnades. Meie läksime, siis kütuse peale arvestasime rämedalt 10 kilo raha, ikka on parem kui raha üle jääb kui puudu tuleb.
Noh saksas on kütte liiter kuskil 0.93-1.00 euri. Sõltub kust tankida, kindlasti on baanide peal olevates tanklates kütte oluliselt kallim kui kuskil külades, linnades. Meie läksime, siis kütuse peale arvestasime rämedalt 10 kilo raha, ikka on parem kui raha üle jääb kui puudu tuleb.
Mercedes EQS 450+ 2022
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
Kütus
E34 525i 141kw - maanteel 8-10, linnas 10 ja edasi.
- Erkki_V
- Huviline
- Postitusi: 278
- Liitunud: 26.10.2002 14:28 39
- Asukoht: Raplamaa Kohila v. Aespa ja Soomes Helsinki
:o)
E32 750iA küttekulust siis kah paar sõna: soojemate ilmadega linna ja maantesõitu pea pooleks keskmine kulu 14,2 L/100 km, ja nagu väljas kergelt üle viie miinuskraadi nii kütusekulu 16 L/100 km, jutt mu ülemuse 750iA 91 aastast
See on summa mis võiks kaasas olla ja muidugi kui üle rootsi minna, siis tuleb arvestada lisa raha 75 euri kahe praami jaoks, kui tagasi ka, siis juba 150 euri.Ailer kirjutas:Viljar kas sa valasid seda kütet maha või??? 10 kilo sel juhul jäi sul vist 5 tuhhi vähemalt alles, seda sel juhul kui sa ostsid kogu aeg 1 eur liiter?
Mercedes EQS 450+ 2022
minumeelest tänapäeval enam ei saagi osta selliseid autosid, kui kütusekulule mõtled. see viitab soovile säästa (milles pole midagi halba, kui sa arvestaksid sellega, et seda tehes tuleb ka närve säästa). aga 750 seal nimekirjas oli küll arusaamatu vaadata.
nimelt tõuseb bensiini hind üsna kohutava kiirusega ja diislikütuse hinnapoliitika eesti vabariigis on tervele mõistusele lihtsalt midagi skisofreenilist.
kui ma viitsiks süveneda autode ökonoomusele ning kütuse hinna peale, siis peaks süvenema ka sellesse, milliseid reegleid selle hinna kujunemine järgib ning mida tähendab ökonoomse bmw otsimine. sellest viimasest õhkub paratamatult mingit arusaamatut seniilsust ning esimesega kokku viies tekib küsimus, kas ei oleks ühisõidukiliikluse kasutamisele üleminemine (sellele jäämine) lahendus? või siis võtta asi nii põhjalikult ette nagu selle lõigu alguses soovitasin ning usu mind, et lahendus oleks siiski ühissõiduk. bmw on sõidurõõm, mitte rotielu.
nimelt tõuseb bensiini hind üsna kohutava kiirusega ja diislikütuse hinnapoliitika eesti vabariigis on tervele mõistusele lihtsalt midagi skisofreenilist.
kui ma viitsiks süveneda autode ökonoomusele ning kütuse hinna peale, siis peaks süvenema ka sellesse, milliseid reegleid selle hinna kujunemine järgib ning mida tähendab ökonoomse bmw otsimine. sellest viimasest õhkub paratamatult mingit arusaamatut seniilsust ning esimesega kokku viies tekib küsimus, kas ei oleks ühisõidukiliikluse kasutamisele üleminemine (sellele jäämine) lahendus? või siis võtta asi nii põhjalikult ette nagu selle lõigu alguses soovitasin ning usu mind, et lahendus oleks siiski ühissõiduk. bmw on sõidurõõm, mitte rotielu.