
BMW E34 M5 - arvamused
Miks plokk? Vänt ja kepsud ka kindlasti.
Üks soomlane sõidab dragrace M10 mootoriga, 900 hj (aeg 8.45@250 kmh), peale kolbide on muu alumine stock. Ja mootor ise on vaid 2.1 liitrit, mitte 3.8.
Nendel väntvõllil ja kepsudel pole muid probleeme kui nad on pöördemootorile liiga rasked. Aga mingi 2.5 bar boosti ja 6000 pöörde jaoks pole see probleem.
Üks soomlane sõidab dragrace M10 mootoriga, 900 hj (aeg 8.45@250 kmh), peale kolbide on muu alumine stock. Ja mootor ise on vaid 2.1 liitrit, mitte 3.8.
Nendel väntvõllil ja kepsudel pole muid probleeme kui nad on pöördemootorile liiga rasked. Aga mingi 2.5 bar boosti ja 6000 pöörde jaoks pole see probleem.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: BMW E34 M5 - arvamused
Nojah, tundub et liigitun kah sinna kõvatajate sekka, kuna M5 jäi siiski ostmata, põhiliselt korraliku eksemplari puudumisel ning ka mugavuse eesmärgil. Aga seda jõuab veel tulevikus parandadaRaivo kirjutas:Kuna peas mingid mõtted keerlevad eelpool mainitud autost, siis mõtlesin et lahkaks natuke seda teemat siin.

Sai hoopis muretsetud 540, mille Valdek siin ~2 kuud tagasi saksast tõi

GS
M5
[quote="Aare"]Miks plokk? Vänt ja kepsud ka kindlasti.
M5 S38 mootoril on ka kogu alumine osa erinev m30 - est. Silindrite läbimõõt suurem , väntvõll cr mo , kepsud tugevamad.
M5 S38 mootoril on ka kogu alumine osa erinev m30 - est. Silindrite läbimõõt suurem , väntvõll cr mo , kepsud tugevamad.
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Re: BMW E34 M5 - arvamused
Tohoh, niikauaks Valdekul seda V8 vaimustust oligi võiRaivo kirjutas: Sai hoopis muretsetud 540, mille Valdek siin ~2 kuud tagasi saksast tõi



