Õlitaseme kontroll(Diisel)
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Õlitaseme kontroll(Diisel)
Küsimus siis selline,et kui auto seisab öö läbi ja hommikul vaatan õli varrast siis näitab,et 2 normi sees.Kui seisab 1 tunni siis näitab ilusti max kriipsuni.Aga kumba siis uskuda?
Viimati muutis veix2, 21.12.2004 12:20 31, muudetud 1 kord kokku.
E38 740d 2000a.
Et siis nii jah
Kui õli vahetasid kui palju sisse valasid. Ja kui paksu õli sa sisse valasid, et see nii kaua alla valgub
Ma nagu jään praegu mõtlema, et ikka hommikul võiks ilusti norm sees olla ja kui hiljuti töötanud mootor, siis vast tiba alla normi. Kui ikka norm õli ja norm paksusega, siis ta valgub suhteliselt ruttu alla.

Kui õli vahetasid kui palju sisse valasid. Ja kui paksu õli sa sisse valasid, et see nii kaua alla valgub

Ma nagu jään praegu mõtlema, et ikka hommikul võiks ilusti norm sees olla ja kui hiljuti töötanud mootor, siis vast tiba alla normi. Kui ikka norm õli ja norm paksusega, siis ta valgub suhteliselt ruttu alla.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vastupidi, norm õli ja norm paksusega ei valgugi alla, vaid jääb üles, nii et need mõne firma reklaamid kus õli tuleb mõne minuti pärast on lihtsalt...Viljar_V kirjutas:Kui ikka norm õli ja norm paksusega, siis ta valgub suhteliselt ruttu alla.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Einoh ma seda mõtlengi, et see mis on üle valgub alla, aga selline mõnus kiht jääb igale poole kuhu vaja. Endal kasutusel Castroli õli.priitv8 kirjutas:Vastupidi, norm õli ja norm paksusega ei valgugi alla, vaid jääb üles, nii et need mõne firma reklaamid kus õli tuleb mõne minuti pärast on lihtsalt...Viljar_V kirjutas:Kui ikka norm õli ja norm paksusega, siis ta valgub suhteliselt ruttu alla.
Mercedes EQS 450+ 2022
Arvan et lase kellelgi teisel oma õli taset kontrollida,mõnel sellisel kes autost midagi jagab,sest ise sa vist päris kodus pole sellega.Selgub ju juuresolevast jutustki juba see tõsiasi,lasin mootori ringi ilma küünaldeta,nii et lubas korraks!!!veix2 kirjutas:Käisin õli vahetamas OÜ Tõstur Härjapea 5.Õli mark: Esso Ultra Diesel 10-W40 poolsünt.Ei tea täpselt palju nad panid sisse.Käisin praegu asja vaatamas ja jälle 2 normi sees.Lasin mootori korraks ringi ilma küünaldeta,nii et lubas korraks ja vaatasin siis:täpselt norm sees.
sry minu viga ei lugenud teemat korralikult läbi ja kui jutt käis küünaldest mitte eelsüüteküünaldest arvasin automaatselt et tegu on bensiinimootoriga,sry.veix2 kirjutas:Kuule acid,kui sa diiselmootorist mitte halligi ei jaga siis võiksid oma suu kinni hoida.Äkki oled kusagilt kuulnud et diislitel eelsüüteküünlad olemas on?
kisuksin vana teema üles...
tean põhjust, miks sul hommikuti varrast kontrollides kahte normi näitab.
põhjus on kahes tihendis, mis asuvad filtri kaane küljes asuva "pulga" otsas. kõik vahetavad kõikseeaeg õli, kui keegi ei pööra tähelepanu pisidetailidele ja ei viitsi süveneda (sellest tuleneb ka alusetu tati pritsimine ja alusetu möga (no offence.... mitteteadjate suunas)).
seega on lahendus nende tihendite vahetamises. need muutuvad kummist plastmassiks ajapikku. sellest tulenevalt valgub mootoriõli filtrist alla mootorisse siis kui mootor seisab. kui auto on öö otsa seisnud, siis on pm filter tühi ja kõik see õli on all karteris. tõmmates varda välja nääd sa, et õli on tohujaaa... tegelt peaks ka õlituli hommikuti vähemalt vilksatamagi, sest õlipump hakkab uuest survet üles lööma.
vaheta järgneva õlivahetuse käigus tihendid ja 90% probleemid kaovad ning varras näitab igal ajal õiget näitu.
tean põhjust, miks sul hommikuti varrast kontrollides kahte normi näitab.
põhjus on kahes tihendis, mis asuvad filtri kaane küljes asuva "pulga" otsas. kõik vahetavad kõikseeaeg õli, kui keegi ei pööra tähelepanu pisidetailidele ja ei viitsi süveneda (sellest tuleneb ka alusetu tati pritsimine ja alusetu möga (no offence.... mitteteadjate suunas)).
seega on lahendus nende tihendite vahetamises. need muutuvad kummist plastmassiks ajapikku. sellest tulenevalt valgub mootoriõli filtrist alla mootorisse siis kui mootor seisab. kui auto on öö otsa seisnud, siis on pm filter tühi ja kõik see õli on all karteris. tõmmates varda välja nääd sa, et õli on tohujaaa... tegelt peaks ka õlituli hommikuti vähemalt vilksatamagi, sest õlipump hakkab uuest survet üles lööma.
vaheta järgneva õlivahetuse käigus tihendid ja 90% probleemid kaovad ning varras näitab igal ajal õiget näitu.
Kui on tegemist 2.4 ja E28 keretüübi mootoriga, siis ei ole peale õli kopsiku kummirõnga ja alumise punni seibi midagi seal vahetada .suspert kirjutas:kisuksin vana teema üles...
tean põhjust, miks sul hommikuti varrast kontrollides kahte normi näitab.
põhjus on kahes tihendis, mis asuvad filtri kaane küljes asuva "pulga" otsas. kõik vahetavad kõikseeaeg õli, kui keegi ei pööra tähelepanu pisidetailidele ja ei viitsi süveneda (sellest tuleneb ka alusetu tati pritsimine ja alusetu möga (no offence.... mitteteadjate suunas)).
seega on lahendus nende tihendite vahetamises. need muutuvad kummist plastmassiks ajapikku. sellest tulenevalt valgub mootoriõli filtrist alla mootorisse siis kui mootor seisab. kui auto on öö otsa seisnud, siis on pm filter tühi ja kõik see õli on all karteris. tõmmates varda välja nääd sa, et õli on tohujaaa... tegelt peaks ka õlituli hommikuti vähemalt vilksatamagi, sest õlipump hakkab uuest survet üles lööma.
vaheta järgneva õlivahetuse käigus tihendid ja 90% probleemid kaovad ning varras näitab igal ajal õiget näitu.
Mercedes EQS 450+ 2022
Mul tekkis kah selline küsimus et mis keretüübiga masin see on millel see diisel mootor asub ...
Vilts rääägib jumal aõiget juttu et E28 d ja td mootoritel pole seal tõesti peale õli kopsiku kummirõnga ja alumise punni seibi midagi vahetada . Samuti ka E30 2,4 d pole seal midagi vahetda Aga E30 td ja E34 td on õli filtri kopsik juba toodud karterist kõrgemale ning seal võib tõesti see alla voolamis efekt olla.Filtri kopsikusse mahub täpselt 1,25 liitrit õli ja see ananb täpselt seelle MIN ja MAX vahe välja millest priitv8 räägib.
Tõesti oleks tore kui saaks ka masina keretüübi teada.
Vilts rääägib jumal aõiget juttu et E28 d ja td mootoritel pole seal tõesti peale õli kopsiku kummirõnga ja alumise punni seibi midagi vahetada . Samuti ka E30 2,4 d pole seal midagi vahetda Aga E30 td ja E34 td on õli filtri kopsik juba toodud karterist kõrgemale ning seal võib tõesti see alla voolamis efekt olla.Filtri kopsikusse mahub täpselt 1,25 liitrit õli ja see ananb täpselt seelle MIN ja MAX vahe välja millest priitv8 räägib.
Tõesti oleks tore kui saaks ka masina keretüübi teada.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
-
- Huviline
- Postitusi: 314
- Liitunud: 12.12.2003 16:12 46
- Peamine sõiduk: E61 530XD LCI
- Asukoht: Kunda-Tln
Masinaks siis tõesti e34 ja 524tda -91a. ning mootorist asub pilt teemas:
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic.php?t=6551
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic.php?t=6551
E38 740d 2000a.
veix2 kirjutas:Masinaks siis tõesti e34 ja 524tda -91a. ning mootorist asub pilt teemas:
http://foorum.bmw.meph.pri.ee/viewtopic.php?t=6551
Nagu piltidelt näha on õli kopsik üleval ning see ära voolamis efekt täiesti võimalik. Kontrollida seda täitsa võimalik..
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
proovin veel 1 korra seletada.
kui õli vahetatakse, siis eemaldatakse filtri kaan. selle kaanega ühes osas on pulk, mis samuti eemaldub koos kaanega. selle pulga otsas on kaks kummitihendit (rõngastihendid). neid EI OLE filtriga kaasas nagu on õlikorgi jaoks ette nähtud vask- või alumiinium seib ja suur kummitihend, mis peab pärast filtri ära tihendama.
need tihendid peab eraldi kuskilt vastavast varuosapoest soetama.
ajapikku muutub kumm plastmassi laadseks ja ei täida enam oma ülesannet. mootori seistes valgub õli tasahilju alla ja samas varda peal üles.
vastav anomaalia ongi iseloomulik sellistele mootoritele, millistel on sellised filtrid ja muidugi peavad need filtrid ka mootoriga samal tasapinnal asuma või siis kõrgemal.
kui õli vahetatakse, siis eemaldatakse filtri kaan. selle kaanega ühes osas on pulk, mis samuti eemaldub koos kaanega. selle pulga otsas on kaks kummitihendit (rõngastihendid). neid EI OLE filtriga kaasas nagu on õlikorgi jaoks ette nähtud vask- või alumiinium seib ja suur kummitihend, mis peab pärast filtri ära tihendama.
need tihendid peab eraldi kuskilt vastavast varuosapoest soetama.
ajapikku muutub kumm plastmassi laadseks ja ei täida enam oma ülesannet. mootori seistes valgub õli tasahilju alla ja samas varda peal üles.
vastav anomaalia ongi iseloomulik sellistele mootoritele, millistel on sellised filtrid ja muidugi peavad need filtrid ka mootoriga samal tasapinnal asuma või siis kõrgemal.
Muide vaidlen vastu.On küll need seibid ning kummirõngad kaasas.Nii palju kui mina olen neid filtreid vahetanud on need kaasas olnud. KAsutan Hengst ning Purolator filtreid..........suspert kirjutas:proovin veel 1 korra seletada.
kui õli vahetatakse, siis eemaldatakse filtri kaan. selle kaanega ühes osas on pulk, mis samuti eemaldub koos kaanega. selle pulga otsas on kaks kummitihendit (rõngastihendid). neid EI OLE filtriga kaasas nagu on õlikorgi jaoks ette nähtud vask- või alumiinium seib ja suur kummitihend, mis peab pärast filtri ära tihendama.
.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.