K:diagnostika ja bensiini kulu!
K:diagnostika ja bensiini kulu!
küsimus siis selline,sai just soetatud 92a. 730iA,ning tahaks ta kuskile diagnosti viia,äkki oskab keegi soovitada veel mõnd kohta peale UM-i.Seal pidavat küll head tööd tehtama aga hinnad on kah kallid.Teine küsimus veel bensu kulu kohta,autol peal uuema tüübi V8 mootor ning bena võtab mingi 20l/100le,enamasti rahulikult sõites!kas see on normaalne või liiga palju,äkki on siin kellelgi samasugune isend ja ehk oskab nõu anda?
Ette tänades!
Ette tänades!
Re: K:diagnostika ja bensiini kulu!
Ma leian, et 600 krooni põhjaliku diagnostika eest ei ole üle mõistuse kallis, arvestades et töötunni hind on seal 550 krooni. Ja mis mõttes uuema tüübi V8? 92. aasta autol on kõige vanema tüübi V8 (jätame need 50-datel ehitatud barokkinglid välja), sest kevad 92 oli see, kui BMW M60 mootoriga 7-se müügile tõi.sibula kirjutas:Seal pidavat küll head tööd tehtama aga hinnad on kah kallid.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
no kui ma sest diagnostist ikka midagi tolku kah saan siis pole see tõesti nii väga kallis arvestades sellega et kui panen mingi 400eeku eest bena sisse ja saan sõita veits üle saja kilomeetri!Aga mootori kohta ma mõtlesin ett ta on ikka V8 mitte rida 6. a 92aastast tulid vist kõik juba vau mootorid,siis minu viga!
küünlad vist kah vaja vahetada,äkki oskab keegi öelda mis marki küünlad sinna lähevad?

küünlad vist kah vaja vahetada,äkki oskab keegi öelda mis marki küünlad sinna lähevad?
No R6 ja V8 vahe on ju silmaga näha. V8 laiutab kapoti all. Tahtsin seda öelda, et peale 92. aasta 730-t on seda V8-t juba mitu korda modifitseeritud, niiet kui sul on V8 siis ikka kõige vanem versioon!sibula kirjutas:mootori kohta ma mõtlesin ett ta on ikka V8 mitte rida 6. a 92aastast tulid vist kõik juba vau mootorid,siis minu viga!![]()
küünlad vist kah vaja vahetada,äkki oskab keegi öelda mis marki küünlad sinna lähevad?
Küünlad pane NGK BKR6ER Järvel Ben-is 72.- tükk
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mina praegu ühe lambda ja kergelt sulailmaga 100% linnasõite tehes ka üle 15 ei saa!
Alustama peaks: õhufilter, küünlad, termostaat, lambdad. Umbes benafiltriga peaks ta pigem nälga jääma ju. Ja kontrolli, et pidurid (ka kässar) peale ei jää!
Alustama peaks: õhufilter, küünlad, termostaat, lambdad. Umbes benafiltriga peaks ta pigem nälga jääma ju. Ja kontrolli, et pidurid (ka kässar) peale ei jää!
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!