318 is 103kw vs. 320i 110kw
318 is 103kw vs. 320i 110kw
Räägitakse, et 1,8-ne pidi äkilisem ja ka kiirendusomadustelt 2,0-sest parem olema? Vastab see kuulujutt ka mingil määral tõele, või on tegemist tühipalja lobaga?
Sa ikka is kohta räägid mitte tavalise i? Meenutuseks, et is on 4 silindriga doch mootor, täpsemalt m42. Ja jupid pole mitte odavamad kui 1,8i või 2,5i omad. Nats võiks enne rääkimist uurida millega tegu.Henrik88 kirjutas:enda kogemustes tean rääkida et 325 vs 318is. 1/4 miilil on ikka 325 edu vääga suur u 3 autopikkust.
Vahest kiirendamas käinud ja pidanud peale sõitu mootorit näitama, sest ei usuta, et 1,8 on võimeline nii kiirendama.
Selline sait nagu
http://www.totalbmwmag.co.uk/
Seal on "Download" rubriigis brittide vaatenurgast koostatud huvitavat ja kasulikku materjali BMWde kohta. Konkreetselt E36 318is leiab
http://www.totalbmwmag.co.uk/Buying/BuyingSept01.PDF
http://www.totalbmwmag.co.uk/
Seal on "Download" rubriigis brittide vaatenurgast koostatud huvitavat ja kasulikku materjali BMWde kohta. Konkreetselt E36 318is leiab
http://www.totalbmwmag.co.uk/Buying/BuyingSept01.PDF
Sõidurõõm
-
- Huviline
- Postitusi: 36
- Liitunud: 24.04.2004 11:21 37
320is on põhimõtteliselt 2 liitrise M3 mootoriga, kuid tavakerega E30.
325is on sportliku kerepaketiga (M-Tech II) ja mõningate standardlisadega (mis regiooniti küll tiba erinesid) tavaline E30 325i.
Lugeda võiks ka: http://www.bmw-club.ee/index.php?idb=24 ... 1&selected
325is on sportliku kerepaketiga (M-Tech II) ja mõningate standardlisadega (mis regiooniti küll tiba erinesid) tavaline E30 325i.
Lugeda võiks ka: http://www.bmw-club.ee/index.php?idb=24 ... 1&selected
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
320iS on Itaalia turu jaoks toodetud M3 alamudel. Seal on nimelt üle 2-liitrised autod võrdsustatud luksusautodega ja räigelt maksustatud.
320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....
320iS peaks olema veel haruldasem asi kui "tava" M3-midagi võrreldavat nende Cecotto vms teemadega oma arvudelt....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mina seda 318iS vaimustust ei jaga.
Mul pole küll 320 olnud, küll aga sama mootoriga 520 aastaid sõitnud ja tuhatkond km iS-ga ka.
Kui ausalt ütlen, siis mingit vaimustavat erksust ma sellest iS-st küll ei leidnud. See sai ka põhjuseks, miks tekkis poole suurema mootori soov. Ma pole ka mingi ringrajahull, et paar kilo vale kaalujaotus elu ja surma küsimus oleks. Temaga oli vägev küll viis meetrit kummi vilistada, aga ausalt öelda olen rohkem harjunud sedasi, kus kummi jääb maha 30 meetrit.
See kuidas näiteks kaks kõnealust mootorit käivad või akustiliselt mõjuvad ei kanna võrdlust. Kui M20 kõlab sarnaselt sümfooniaorkestriga, siis M42 on nagu odav süldibänd. Odav plärin ja kiirenduses ei midagi silmapaistvalt.
iS pluss on nähtavasti parem/sportlikum varustus - tal on seerias tagakettad, jämedad stabikad jne - mida tavaliselt leiab 325-lt.
Kütusekulus on nad umbes võrdsed - minu iS võttis kompuutri järgi keskmiselt 11-12 kandis.
Kui mingeid ringrajasoove pole, siis ei ole mõtet harva müüdavate iS-de eest mingeid kirvehindu maksta. Mootor on tal suht nigelake, kallite pulkadega ja keerukas remontida.
Isiklikult eelistaksin kahest hoopis 325-te.
Mul pole küll 320 olnud, küll aga sama mootoriga 520 aastaid sõitnud ja tuhatkond km iS-ga ka.
Kui ausalt ütlen, siis mingit vaimustavat erksust ma sellest iS-st küll ei leidnud. See sai ka põhjuseks, miks tekkis poole suurema mootori soov. Ma pole ka mingi ringrajahull, et paar kilo vale kaalujaotus elu ja surma küsimus oleks. Temaga oli vägev küll viis meetrit kummi vilistada, aga ausalt öelda olen rohkem harjunud sedasi, kus kummi jääb maha 30 meetrit.
See kuidas näiteks kaks kõnealust mootorit käivad või akustiliselt mõjuvad ei kanna võrdlust. Kui M20 kõlab sarnaselt sümfooniaorkestriga, siis M42 on nagu odav süldibänd. Odav plärin ja kiirenduses ei midagi silmapaistvalt.
iS pluss on nähtavasti parem/sportlikum varustus - tal on seerias tagakettad, jämedad stabikad jne - mida tavaliselt leiab 325-lt.
Kütusekulus on nad umbes võrdsed - minu iS võttis kompuutri järgi keskmiselt 11-12 kandis.
Kui mingeid ringrajasoove pole, siis ei ole mõtet harva müüdavate iS-de eest mingeid kirvehindu maksta. Mootor on tal suht nigelake, kallite pulkadega ja keerukas remontida.
Isiklikult eelistaksin kahest hoopis 325-te.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Ma ei jaga sinu arvamust - 141kw on ikka jube vähe...Tarvo kirjutas:Minu meelest on ka juba 2,5 E36-ga üsna raske legaalselt liigelda..Silwer kirjutas:E36 võib autoks pidada alates 2,5 mootorist aga tegelikult pakuks pinget vist vaid M3...
Just täna sõitsin E36 325i-ga, kahjuks pean homme sellega jälle sõitma...

BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
No 1.6 pealt 2.5 peale minna oli alguses ikka päris lõbus... pluss päris lahe kogemus on ka see, kui 110km/h pealt gaas põhja vajutada 5 käiguga ja jälgida kuidas kiiruse suurenedes kiirus aina kiiremini suurenema hakkab 
Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...

Kuigi samas peab tõdema, et praeguseks jääb juba veidi väheks küll... kõrgetel pööretel on jõudu suhtkoht okeilt, aga just seal 1500-3500 pöörde kandis tahaks saada rohkem jõudu...