
Probleem klaasipesuriga
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Probleem klaasipesuriga
Mure selline, et mingil hetkel hakkas mu autol klaasipesur tõrkuma, nimelt see juga, mis klaasile peaks jõudma, hakkas järjest nõrgemalt töötama ning praeguseks on asi juba sealmaal, et see viimanegi nire on otsa saanud
. On kellelgi sarnast viga olnud? P.S. Pesuri mootor töötab.

- Pihustid umbes/voolik umbes/pumba juures olev sõel umbes. Vaja puhastada. Kõige efektiivsem suruõhuga. Pead praegusel ajal omama sooja ja suruõhuga kohta, kus rahulikult asi lahti harutada ning läbi puhuda. Häda pärast saab ka käsi/jalapumbaga. Pihusteid saab ka nõelaga sudida.
Tee kapott lahti ja pritsi siis. Võibolla laseb kuskilt läbi. Ise vahetasin just kapoti all oleva kolmiku, mis lekkis viiest kohast nagu mahlakask. Klaasipesuvedeliku paak sai kibekiirelt tühjaks aga klaasi peale niristas imevähe.
Pump võib ka ilmselt otsakorral olla? Aga see on kõige ebatõenäolisem ilmselt.
võib olla igasugu vigu...
Endal oli ka nt voolik katki, kuid kui see ära prandatud,siis puhastasin pihusti ära ja lasin 2 korda jälle umbes ja vette ei tuel. Siis võtsin selle junni lahti ja nägin, et see soenduskontaktid kõik ära mädanenud ja kogu pihust oksudeerunud mäda täis. Tegin uued klemmid ja panin kokku tagasi ja siis pritsis nagu loom.
Endal oli ka nt voolik katki, kuid kui see ära prandatud,siis puhastasin pihusti ära ja lasin 2 korda jälle umbes ja vette ei tuel. Siis võtsin selle junni lahti ja nägin, et see soenduskontaktid kõik ära mädanenud ja kogu pihust oksudeerunud mäda täis. Tegin uued klemmid ja panin kokku tagasi ja siis pritsis nagu loom.
Sama oli mul, soojendusega pihustid ja aint nirises sealt midagi.
Nõelaga üritasin puhastada aga ei mõjunud eriti.
Siis võtsin lahti ja sellist rohekat sodi olid täis.
Ei hakanud enam puhastamise peale mõtlema ja ostsin lihtsalt uued.
Küll tavalised, sest soojendusega maksid ~500eek/tk.
btw, kui vahetama/puhastama hakkad siis osta ka plastik tihvte millega
kapoti küljes see kate on. mul läksid nii mõnedki eemaldamisel puruks.
Nõelaga üritasin puhastada aga ei mõjunud eriti.
Siis võtsin lahti ja sellist rohekat sodi olid täis.
Ei hakanud enam puhastamise peale mõtlema ja ostsin lihtsalt uued.
Küll tavalised, sest soojendusega maksid ~500eek/tk.

btw, kui vahetama/puhastama hakkad siis osta ka plastik tihvte millega
kapoti küljes see kate on. mul läksid nii mõnedki eemaldamisel puruks.
Esimene teema oli mul ka voolikuga, murduda tahab just kapoti hinge juurest. Loomulikult kadus esimene pool paagist ka nagu imeväel ja auto alla tekkis loik.
Mul ka küttega düüsid, needki olid mädanenud (just küte, vesi käis veel edevalt läbi). Ostsin lihtsalt uued, tüki hind oli alla 400 või sinna kanti, kui mälu ei peta.
Mul ka küttega düüsid, needki olid mädanenud (just küte, vesi käis veel edevalt läbi). Ostsin lihtsalt uued, tüki hind oli alla 400 või sinna kanti, kui mälu ei peta.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Praegu igatahes tundub, et viga tuleks otsida pumbast, töötab, kuid kohati nagu suts ebaühtlaste pööretega ja ise olaetasin ka, et kui pumba otsast voolik ära võtta, siis peaks nagu suht suure survega tulema, aga tuli suht selline...nagu vähevõitu. Ja kui panin vooliku otsa tagasi ja kapoti alt selle kolmiku juurest lahti võtsin, siis püstise kapoti puhul ei tulnud midagi... Nii et kui ma nüüd õigesti jagan, siis pumbaga kala hoopis.. Voolikud-pihustid lasin suruõhuga läbi... Kui on- palju uue pumba eest küsitakse?