325 TD -85kw või 105 kw
325 TD -85kw või 105 kw
Kas üks on turbodiisel ja teine mitte, või millest see vahe.
Öelge targemad mis nende mootorite vahe ja mis plussid- miinused, kumb oleks mõttekam osta.
Öelge targemad mis nende mootorite vahe ja mis plussid- miinused, kumb oleks mõttekam osta.
mõlemad on turbodiislid...TD on 85kW ja TDS 105kW...TDSil on intercooler vahele pandud ja turbo rõhk kõrgemaks sätitud...olen mõlema mootoriga isendit omanud...TD-l on madalal pöördel rohkem jõudu...TDS jällegi võimasam ja kiirem...kütusekulud ühesugused. TD isenditel on reeglina paremas korras plokikaas ja turbo...aga on ka kindlasti erandeid...
TDS küttekulu on väiksem kui TDValdek kirjutas:mõlemad on turbodiislid...TD on 85kW ja TDS 105kW...TDSil on intercooler vahele pandud ja turbo rõhk kõrgemaks sätitud...olen mõlema mootoriga isendit omanud...TD-l on madalal pöördel rohkem jõudu...TDS jällegi võimasam ja kiirem...kütusekulud ühesugused. TD isenditel on reeglina paremas korras plokikaas ja turbo...aga on ka kindlasti erandeid...
sedaan kerega manuaalkastiga E 34 kerekadakas kirjutas:TDS küttekulu on väiksem kui TDValdek kirjutas:mõlemad on turbodiislid...TD on 85kW ja TDS 105kW...TDSil on intercooler vahele pandud ja turbo rõhk kõrgemaks sätitud...olen mõlema mootoriga isendit omanud...TD-l on madalal pöördel rohkem jõudu...TDS jällegi võimasam ja kiirem...kütusekulud ühesugused. TD isenditel on reeglina paremas korras plokikaas ja turbo...aga on ka kindlasti erandeid...
525TD 90/120/linn/keskmine - 5,2/6,9/9,3/7,1
525TDS 90/120/linn/keskmine 5,1/6,9/9,1/7,0
tegelikus elus on need numbrid ühesugused...ma ütlesin ka eelnevalt, et mul on olnud mõlema mootoriga isendid...nii sedaan kerega kui Touring...manuaal kastiga ja automaatkastiga...
touringul E34 manuaal tuleb vahe paremini väljaValdek kirjutas:sedaan kerega manuaalkastiga E 34 kerekadakas kirjutas:TDS küttekulu on väiksem kui TDValdek kirjutas:mõlemad on turbodiislid...TD on 85kW ja TDS 105kW...TDSil on intercooler vahele pandud ja turbo rõhk kõrgemaks sätitud...olen mõlema mootoriga isendit omanud...TD-l on madalal pöördel rohkem jõudu...TDS jällegi võimasam ja kiirem...kütusekulud ühesugused. TD isenditel on reeglina paremas korras plokikaas ja turbo...aga on ka kindlasti erandeid...
525TD 90/120/linn/keskmine - 5,2/6,9/9,3/7,1
525TDS 90/120/linn/keskmine 5,1/6,9/9,1/7,0
tegelikus elus on need numbrid ühesugused...ma ütlesin ka eelnevalt, et mul on olnud mõlema mootoriga isendid...nii sedaan kerega kui Touring...manuaal kastiga ja automaatkastiga...
525TD 5,5/7,4/9,8/7,6
525TDS 5,3/7,0/9,2/7,2
7,6-7,2=0,4 0,4:7,2=0.0555 5,6% on ilus vahe kui arvestada et 20kW on ka juures
kindlasti on nendel mootoritel rohkem erinevat, et nendest erinevustest aimu saada tõstsingi selle teema: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=2143vanaisa kirjutas:nii lihjtne see asi ikka ei ole. Ainult cooleri lisamisega võid lausa vastipidise tulemuseni jõuda!!
Äkki keegi oskaks veel midagi konkreetset lisada?
kurbi kogemusi tds-i peapumbaga ...ütleme lihtsalt nii et tds on pirtsakam ning palju valivam kütte suhtes mida talle annad ...(ei pea silmas et punas v . sinist vaid erinevate tanklate diisel kütteid) pump on kiire minema!!! ning peale td - d otsisin ka endale tds-i ning 2-l 5st tühikäigul pöörded kõikusid mis annab märku pumba minekust varsti. praegu sõidan td-ga millel on mehaanilise küttesüsteemiga diisel mootori turbo ning hingamist vähe parandatud ning olen rahul sõiduomadustega! kahjuks soovitaks teistele vastupidiselt pigem td-d kui tds-i
ma olen ka traktorist...aga nüüd kusimus sellinne
kuna mul läks see diisliga s6itmine nii kalliks(2,4td kappremont)
palju te kilomeetreid s6itsite oma 2,5 td mootoriga
kuna ma ostsin aasta tagasi tourigu 324td ja mul kokkuv6ttes läks 50kilo ma olen natukene pettunud bmw diislites ise s6itsin 5 6livahetust ehk..50000 kiloometreid, aga tahaks ikka bmw-d kuna see mark on nii mulle hinge läinud!ja valik on nüüd kas jaapani ökodiisli a v6i e 36 2,5td vahel
nii siis kirjutage 2,5 td-85 kw v6i 105kw
1-mis seisukorras ostsite
2-kui palju invisteerisite
3-kui kaua kasutate ja palju kilometreid s6itsite
nagu ma aru sain siis 525 tds tuleb 8 liitrid sajale keskmise temperamendiga eesti juhil!?
kuna mul läks see diisliga s6itmine nii kalliks(2,4td kappremont)
palju te kilomeetreid s6itsite oma 2,5 td mootoriga
kuna ma ostsin aasta tagasi tourigu 324td ja mul kokkuv6ttes läks 50kilo ma olen natukene pettunud bmw diislites ise s6itsin 5 6livahetust ehk..50000 kiloometreid, aga tahaks ikka bmw-d kuna see mark on nii mulle hinge läinud!ja valik on nüüd kas jaapani ökodiisli a v6i e 36 2,5td vahel
nii siis kirjutage 2,5 td-85 kw v6i 105kw
1-mis seisukorras ostsite
2-kui palju invisteerisite
3-kui kaua kasutate ja palju kilometreid s6itsite
nagu ma aru sain siis 525 tds tuleb 8 liitrid sajale keskmise temperamendiga eesti juhil!?

324td ....hea asi:) eriti touring
[/quote]
touringul E34 manuaal tuleb vahe paremini välja
525TD 5,5/7,4/9,8/7,6
525TDS 5,3/7,0/9,2/7,2
7,6-7,2=0,4 0,4:7,2=0.0555 5,6% on ilus vahe kui arvestada et 20kW on ka juures[/quote]
Tegelikult kui nüüd numbreid närida siis on vahe hoopis 5,2631%.
touringul E34 manuaal tuleb vahe paremini välja
525TD 5,5/7,4/9,8/7,6
525TDS 5,3/7,0/9,2/7,2
7,6-7,2=0,4 0,4:7,2=0.0555 5,6% on ilus vahe kui arvestada et 20kW on ka juures[/quote]
Tegelikult kui nüüd numbreid närida siis on vahe hoopis 5,2631%.
Winners never quit, and quitters never win, but those who neither win or quit, well they're just idiots