Radiaatori remont
Radiaatori remont
Pole mul vist olnud ühtegi autot viimasel ajal, millel radiaator probleemiks poleks:P, nii ka nüüd, 750iA-l lihtsalt hakkas eile läbi ajama ja jooksis rõõmsasti tühjaks. Sellest küsimus, et kes ja kus parandaks?
Pool tundi tagasi olin juba uue järgi minemas (letihind 3578, mõnisada krooni alet ka loota), aga nüüd hakkasin mõtlema, et hea oleks lasta mõnel spetsil korra pilk peale visata, äkki polegi midagi väga hullu ja 3k saab mujale esialgu panna.
Iseenesest oleks muidugi hea teada, miks ta üldse katki läks, üsna viisakas muidu teine, äkki probleem kuskilt mujalt alguse sai (paisupaagi kork vms), aga oma silmaga pealevaatamisega nagu midagi tuvastada esialgu ei suutnud.
Pool tundi tagasi olin juba uue järgi minemas (letihind 3578, mõnisada krooni alet ka loota), aga nüüd hakkasin mõtlema, et hea oleks lasta mõnel spetsil korra pilk peale visata, äkki polegi midagi väga hullu ja 3k saab mujale esialgu panna.
Iseenesest oleks muidugi hea teada, miks ta üldse katki läks, üsna viisakas muidu teine, äkki probleem kuskilt mujalt alguse sai (paisupaagi kork vms), aga oma silmaga pealevaatamisega nagu midagi tuvastada esialgu ei suutnud.
[quote][i]Algselt postitas Margus_H[/i]
Pole mul vist olnud ühtegi autot viimasel ajal, millel radiaator probleemiks poleks:P, nii ka nüüd, 750iA-l lihtsalt hakkas eile läbi ajama ja jooksis rõõmsasti tühjaks. Sellest küsimus, et kes ja kus parandaks?
Pool tundi tagasi olin juba uue järgi minemas (letihind 3578, mõnisada krooni alet ka loota), aga nüüd hakkasin mõtlema, et hea oleks lasta mõnel spetsil korra pilk peale visata, äkki polegi midagi väga hullu ja 3k saab mujale esialgu panna.
Iseenesest oleks muidugi hea teada, miks ta üldse katki läks, üsna viisakas muidu teine, äkki probleem kuskilt mujalt alguse sai (paisupaagi kork vms), aga oma silmaga pealevaatamisega nagu midagi tuvastada esialgu ei suutnud. [/quote]
kuskohast see jookseb?
radikas ise koosneb kahest plastotsast ja
alum kärjest, nende vahel on selline sooniline
tihend. Äkki see? Siis parandust vaja...
Pole mul vist olnud ühtegi autot viimasel ajal, millel radiaator probleemiks poleks:P, nii ka nüüd, 750iA-l lihtsalt hakkas eile läbi ajama ja jooksis rõõmsasti tühjaks. Sellest küsimus, et kes ja kus parandaks?
Pool tundi tagasi olin juba uue järgi minemas (letihind 3578, mõnisada krooni alet ka loota), aga nüüd hakkasin mõtlema, et hea oleks lasta mõnel spetsil korra pilk peale visata, äkki polegi midagi väga hullu ja 3k saab mujale esialgu panna.
Iseenesest oleks muidugi hea teada, miks ta üldse katki läks, üsna viisakas muidu teine, äkki probleem kuskilt mujalt alguse sai (paisupaagi kork vms), aga oma silmaga pealevaatamisega nagu midagi tuvastada esialgu ei suutnud. [/quote]
kuskohast see jookseb?
radikas ise koosneb kahest plastotsast ja
alum kärjest, nende vahel on selline sooniline
tihend. Äkki see? Siis parandust vaja...
Radikate remont Tallinnas oli seal lõbustus pargi juures(linna poolses otsas), kus ka Shelli tankla ja mereääres noh mingi aguli tänav ja seal garaaide juures oli veel ka muu autoga seonduv kama.... tänava nime ei tea aga nr oli 1
Samas Tartus on tarbussi hoovis vasakule suurelt kirjas radikate remont - seal tehakse küll kõike jne. kuid tallina kohta ei tea rohkemat!
Üldiselt on alumiinradikat kehvad selle, et vananevad ruttu ja on vähejahutavad, vask seevastu on kindlam ja jahutab paremini, samas on ta ka raskem, kuid tavamasinale - parim!
Ise ka samaprobleemiga olin ja isegi lubati esindusest vaskradikas väljaajada:)
kuid hind oli krõbe~5kilo!
Samas Tartus on tarbussi hoovis vasakule suurelt kirjas radikate remont - seal tehakse küll kõike jne. kuid tallina kohta ei tea rohkemat!
Üldiselt on alumiinradikat kehvad selle, et vananevad ruttu ja on vähejahutavad, vask seevastu on kindlam ja jahutab paremini, samas on ta ka raskem, kuid tavamasinale - parim!
Ise ka samaprobleemiga olin ja isegi lubati esindusest vaskradikas väljaajada:)
kuid hind oli krõbe~5kilo!
Minu autol tegu alumiinium radikaga ja selle lappimine pidi üsna tegevus olema, nii erinevad remondigurud eilse jooksul mulle väitsid. Kuidagi kindlasti saaks, välja jookseb ülevalt äärest ribide vahelt, ribi vahelt ära lõigata ja kinni panna lihtsalt, aga miski ei anna garantiid, et kuigi kaua kestab. Hetkel parim hinnapakkumine uuele Nissensi radikale 3000.-, lähimate tundide jooksul peaks ühest august veel hinna saama, loodan 2500.- eest kätte saada.
See remondikoht pidi olema jah, kas Nafta või Petrooleumi tnv, aga arvan, et ei hakka sinna minema siis, uus asi ikka uus asi.
Siiski huvitab, mis selle probleemi tingis, kas lihtsalt radikas väsinud, või kotermann kuskil mujal, kui keegi oskab soovitada mõnd adekvaatset kohta, kus uue saaksin lasta paigaldada ja ühtlasi ka kogu jahutussüsteemi üle vaadata ja vast ka läbi pesta, siis tänud ette. Lasnamäe Bmw spetsialistid lubasid 100.- eest ära vahetada ja üle vaadata, aga millegipärast ei ole koht eriti usaldusttekitav.
See remondikoht pidi olema jah, kas Nafta või Petrooleumi tnv, aga arvan, et ei hakka sinna minema siis, uus asi ikka uus asi.
Siiski huvitab, mis selle probleemi tingis, kas lihtsalt radikas väsinud, või kotermann kuskil mujal, kui keegi oskab soovitada mõnd adekvaatset kohta, kus uue saaksin lasta paigaldada ja ühtlasi ka kogu jahutussüsteemi üle vaadata ja vast ka läbi pesta, siis tänud ette. Lasnamäe Bmw spetsialistid lubasid 100.- eest ära vahetada ja üle vaadata, aga millegipärast ei ole koht eriti usaldusttekitav.
Süsteemi läbipesuga ole ettevaatlik, võid boonusena juurde saada veel nii mõnedki augud 

E30 324d '87 > E34 524td '90 > E39 530d '99
Margus ma ei soovitu sul pesta!
Esiteks mootori pea käis sul lahti vedelikku vahetati nii või naa vana vedelik ei saa sees olla, teiseks see kes vähegi hoolinud autost kord 2a jooksul vedelikku vahetanud.
Teiseks: Seele pesemisega võid endale paraja peavalu kaela saada, hakkab tilkuma siit või sealt ja kui salongi radikas lekkima hakkab, siis elle vahetamine SELLINNE PAIN IN a**!
Lihtsalt pane uus radikas ja kallu uus vedelik sisse, ÄRA KÄPI SITTA, HAISEMA HAKKAB. Omast kgemusest
Esiteks mootori pea käis sul lahti vedelikku vahetati nii või naa vana vedelik ei saa sees olla, teiseks see kes vähegi hoolinud autost kord 2a jooksul vedelikku vahetanud.
Teiseks: Seele pesemisega võid endale paraja peavalu kaela saada, hakkab tilkuma siit või sealt ja kui salongi radikas lekkima hakkab, siis elle vahetamine SELLINNE PAIN IN a**!
Lihtsalt pane uus radikas ja kallu uus vedelik sisse, ÄRA KÄPI SITTA, HAISEMA HAKKAB. Omast kgemusest

Muidu jätaks pesemata, aga sai jahutusvedelikku lisatud miskist lekke peatajat (Thurmo Leak Fix vist oli), et uue radika kättesaamiseni sõita. Vahelduva eduga ta tõepoolest ka kinni hoidis, aga see ei või hakata tulevikus mingeid trikke tegema? Mõtlen, et kui hakkab selle pesuga lekkima, siis hakkab, siis vahetab kõik nutused detailid ära korraga, vähemalt tulevikus rahu majas.
EDIT: kui kellelgi tulevikus vaja uut radiaatorit või vana remontida, siis tasub uurida http://www.radiaator.ee/
EDIT: kui kellelgi tulevikus vaja uut radiaatorit või vana remontida, siis tasub uurida http://www.radiaator.ee/