K: 540 V8 - 95
K: 540 V8 - 95
nii...kiiresti foorumikasutajate abi vaja...kuna suure tõenäosusega läheb 540 ostmiseks, kuna ise ei ole eriti BMW V8 mootoritega kokku puutunud, siis palun abi...isend on pärit 95 aastast...mida kindlasti vaadata ja jälgida 4,0 liitrise V8 ostmisel...olen kuulnud et mingist aastats olid mootori plokid kehvemast materjalis, mingist aastast paremast...mis eriti kallid jupid jne...igasugune info ja abi väga tere tulnud, asjaga on väga kiire...tänud juba ette...
Tsekka seda lõime siin: http://www.bmw-club.ee/forum/viewtopic.php?t=5512
PS vaatama peaks seda, et oleks manuaalkastiga
PS vaatama peaks seda, et oleks manuaalkastiga

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
olge rahulikud...BMW diisli hulluks jään ikkagi...525TDSi asemele tuleb lihtsalt e 21 kerega 2,4 td
, tõenäoliselt...
mis hullu tagant laksuga? see mida siin foorumis juppideks pakuti? ei ei...midagi muud on plaanis...
manuaalkast eriti ei huvita, olen automaatkasti mugavusega harjunud...ja arvan et 210kw ja 400Nm veavad seda e34 kere automatkastiga väga viisakalt edasi...

mis hullu tagant laksuga? see mida siin foorumis juppideks pakuti? ei ei...midagi muud on plaanis...
manuaalkast eriti ei huvita, olen automaatkasti mugavusega harjunud...ja arvan et 210kw ja 400Nm veavad seda e34 kere automatkastiga väga viisakalt edasi...
midagi sellist on plaanis jah, et pühapäeva sõitudeks...diislist ei ole tüdinud...kes on minu TDSis istunud ja liikunud sellega, see teab, et see auto kiirendab väga nobedalt ja on vaikne mugav jne...Kristo_P kirjutas:Kas 540 tuleb pühapäeva sõitudeks ,et vahel diislist puhata ja torud puhtaks lasta?

http://www.e34v8.org/540i-Specs.htm
aga see annab vist USA variandi jaoks.
minu 540-l veojõukontrolli pole.
aga see annab vist USA variandi jaoks.
minu 540-l veojõukontrolli pole.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Valdek kirjutas:karta on et nad hakkavad kole palju just ringi käima...marxxx kirjutas:Kuidas siis libedaga sõita kannatab? Kas rattad ringi ei käi?(loll küsimus vist)eero kirjutas:Mul ka veojõukontrolli pole.





Kui tõesti just algaja sõitja ei ole, siis p..se tunnetus ikka tunneb ka kui hakkab ratas ringi käima ja/või tagumine ots kuhugi poole kisub.
Ei noh, võib-olla tõesti kui oleks vjkontroll, siis oleks tunne teine, aga mu meelest oleks see just funi kärpimine. Olen sõitnud varem ilme veojõukontrollita 110kw autoga e. 2x nõrgemaga mitmeid talvi ja ei ütleks küll, et ratas nüüd rohkem ringi käiks vms. Libe on libe iga autoga ja gaasipedaalil pole ainult on-off asend

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 737
- Liitunud: 02.10.2002 13:25 52
- Peamine sõiduk: Sarvedeta troll
- Asukoht: Tallinn
Noh, kui ASC+T olemas on, siis on ju seda võimalik ka välja lülitadaeero kirjutas:Ei noh, võib-olla tõesti kui oleks vjkontroll, siis oleks tunne teine, aga mu meelest oleks see just funi kärpimine. Olen sõitnud varem ilme veojõukontrollita 110kw autoga e. 2x nõrgemaga mitmeid talvi ja ei ütleks küll, et ratas nüüd rohkem ringi käiks vms. Libe on libe iga autoga ja gaasipedaalil pole ainult on-off asend

Kindlasti saab ka ilma hakkama, aga veojõukontrolli olemasolu on vaid igati positiivne.
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Ei muidugi, ma ei vaidle selle vastu absoluutselt.
Aga hirmude hajutamiseks, et ilma selleta 210kw libedal hoidmine mingi ülim pingutus oleks ütlen, et pole põhjust karta. Väga norm on.
Aga hirmude hajutamiseks, et ilma selleta 210kw libedal hoidmine mingi ülim pingutus oleks ütlen, et pole põhjust karta. Väga norm on.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: K: 540 V8 - 95
saigi siis ostetud...Valdek kirjutas:kuna suure tõenäosusega läheb 540 ostmiseks

Re: K: 540 V8 - 95
Valdek kirjutas:saigi siis ostetud...Valdek kirjutas:kuna suure tõenäosusega läheb 540 ostmiseks
Aga ruttu siis meilegi näitama

Lancer EVOLUTION 9
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: K: 540 V8 - 95
Sai kah eile see ära proovitud - pärast hakkas käsi veidi värisema küllValdek kirjutas:saigi siis ostetud...Valdek kirjutas:kuna suure tõenäosusega läheb 540 ostmiseks

Ainuke mis mulle eriti ei meeldi on sportvedrud (amordid?) ? Pean silmas meie teid, saksas poleks see küsimus.
Aga jah, enam nagu ei taha oma 1.6'se roolis istuda

GS
See on jah seal ise vahee toppitud.Kui seda autot Valdekuga vaatama läksiem siis olime kah ise imestunud sest ootasime ees näha e30 diislit.toivoku kirjutas:e21 diisel?ise vahele topitud mootor? või ongi selline kohe olemas?
Kui ma ei eksi siis on sinn apandud E28 TurboDiisel.Töötas korralikult see mootor.
Tehtud on palju ning teha veel rohkemgi. Suured sõnad kunagisest CCCP poliitikast.
Tahaks ka küsida.
Tegemist 94a 540iA'ga, millel on peal ka ASC.
Käivitades ning sõites viskab kellade tabloo all asuvale kompuutrile sellise kirja nagu --ESD-- (või oli ta ESL vms), ilmselt siis mingi error. Mõnda "bremsede" kirja viskab kah, aga need on tõenäoliselt piduritega seotud.
Oskab keegi öelda et mida see ESD seal tähendab?
ASC muidu ilusti toimib...
Tegemist 94a 540iA'ga, millel on peal ka ASC.
Käivitades ning sõites viskab kellade tabloo all asuvale kompuutrile sellise kirja nagu --ESD-- (või oli ta ESL vms), ilmselt siis mingi error. Mõnda "bremsede" kirja viskab kah, aga need on tõenäoliselt piduritega seotud.
Oskab keegi öelda et mida see ESD seal tähendab?
ASC muidu ilusti toimib...
GS
See on ilmselt see klassikaline ESD regelt veateade.Raivo kirjutas:Tahaks ka küsida.
Tegemist 94a 540iA'ga, millel on peal ka ASC.
Käivitades ning sõites viskab kellade tabloo all asuvale kompuutrile sellise kirja nagu --ESD-- (või oli ta ESL vms), ilmselt siis mingi error. Mõnda "bremsede" kirja viskab kah, aga need on tõenäoliselt piduritega seotud.
Oskab keegi öelda et mida see ESD seal tähendab?
ASC muidu ilusti toimib...
Antud teatel ei ole E34 juures mingit sisulist tähendust, see on üks nendest kasutamata jäänud CCM tekstidest.
Pane google otsingusse ESD regelt ja vaata, mis leiad.
Vahepeal võid ajaviiteks ka CCM mooduli lahti harutada ja R60 ja R61 pakett-takistid (kollakas-oranid) üle joota, peaks aitama, mul igatahes aitas.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!