sooja keeramis nuppude tuled e34
sooja keeramis nuppude tuled e34
jama siis selles et nende nuppude valgustus ütles üles!K k****i kohast ma neid pirne pean otsima ja kuidas neid kätte saab jne.Olen otsinud aga kuskil ei midagi.Vähe niru söita nii kuna viisakas oleks bmw vendadel korras ja kaunite masinatega söita!!!
See blokk ventilatsiooni nuppudega tuleb välja nii et tõmbad juhipoolse otsa välja ja siis tuleb ka teine pool. Pirni leiad SELLET PILDILT number 7.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
E36 lähitulede lüliti pirni vahetus?
Ennast huvitaks E36 lähitulede lüliti pirni vahetus...võtsin asja lahti, leidsin küll valgust suunava plastiku, kuid pirnist ei kõssugi...
Üks pirn on tal. See number 7 seal joonisel ja kogu värk valgustatakse valgusradade abil sellega ära.
Paras häda on selle pirni vahetus aga. Nagu öeldud tõmbad vasaku äära välja ja siis saad ka parema. Eirit kaugele sa seda aga tõmmata ei saa, sest soojaklappide hoovad hoiavad kinni.
Idee on muidu see, et sa pead saama lahti kaks kruvi keskelt ja kaks kurvi paremalt. Siis tuleb see pealmine liist lahti ja saad pirni ära vahetada. Kui sul õnnestub väikse kruvikeerajaga need seest poolt lahti keerata siis on kihvt, aga mul oli see vähe lagunenud ka ja mina ei suutnud.
Kui olin selle mooduli natuke eemale saanud võtsin kõige pealt kolm trossi sealt vasakult tagant (roheline, punane, sinine) ja siis selle kollase pareamalt keskmise pöördnupu tagant. Aga neid ei ole just kõige mõnusam lahti saada.
Võib olla kui asi ainult pirnivahetuses seisneb ei ole vaja nii palju lammutada ja keegi oskab mingit lihtsamat varianti soovitada.
Paras häda on selle pirni vahetus aga. Nagu öeldud tõmbad vasaku äära välja ja siis saad ka parema. Eirit kaugele sa seda aga tõmmata ei saa, sest soojaklappide hoovad hoiavad kinni.
Idee on muidu see, et sa pead saama lahti kaks kruvi keskelt ja kaks kurvi paremalt. Siis tuleb see pealmine liist lahti ja saad pirni ära vahetada. Kui sul õnnestub väikse kruvikeerajaga need seest poolt lahti keerata siis on kihvt, aga mul oli see vähe lagunenud ka ja mina ei suutnud.
Kui olin selle mooduli natuke eemale saanud võtsin kõige pealt kolm trossi sealt vasakult tagant (roheline, punane, sinine) ja siis selle kollase pareamalt keskmise pöördnupu tagant. Aga neid ei ole just kõige mõnusam lahti saada.
Võib olla kui asi ainult pirnivahetuses seisneb ei ole vaja nii palju lammutada ja keegi oskab mingit lihtsamat varianti soovitada.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=61&fg=35
number 1 lülitil näed kus paikneb E36 pirn.
number 1 lülitil näed kus paikneb E36 pirn.
Egas nüüd selle jaoks poolt keskkonsooli lahti lõhkuma ei pea!
Esmalt tagaklaasisoojenduse/kondi lüliti ette välja, näpp august sisse, vasakul on lukustuskang. Seda ühele poole vajutades tuleb kliima juhtploki vasak serv ette välja, paremal on ainult nagad. Niipalju tuleb just ette et saab pistikud ja need kolm värvilist trossi lahti. Edasi käib juba tegemine laua peal.
Esmalt tagaklaasisoojenduse/kondi lüliti ette välja, näpp august sisse, vasakul on lukustuskang. Seda ühele poole vajutades tuleb kliima juhtploki vasak serv ette välja, paremal on ainult nagad. Niipalju tuleb just ette et saab pistikud ja need kolm värvilist trossi lahti. Edasi käib juba tegemine laua peal.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Nende puna-rohe-sinine trosside kätte saamine on lõbu võrreldes selle kollase trossiga, mis on selle vendika tugevuse reguleerimisnupu taga, kuhu taha hästi käsi ei taha mahtuda.
Vähemalt esimest korda lahti võttes on küll paras leiutamine.
Aga see vasaku ja parema vertikaalse peenikese plastikliistu ära võtmine ja kruvide lahti keeramine ei anna küll suurt midagi juurde selle sooja reguleerimisnuppude kättesaamisele.

Aga see vasaku ja parema vertikaalse peenikese plastikliistu ära võtmine ja kruvide lahti keeramine ei anna küll suurt midagi juurde selle sooja reguleerimisnuppude kättesaamisele.