K: e36 bensupumba kohta
K: e36 bensupumba kohta
Selline jama, et ükspäev auto enam käima ei lähe(see oli eelmise aasta lõpus). Korraks läks ja suri kohe välja ja enam ei käivitu (see juhtus muide soomes kuskil 800 km helsinkist põhja pool). Algul arvasin, et see on eesti bensiini süü, et on lihtsalt ära külmunud. Sai siis igasuguseid aineid paaki valatud ja autot köie otsas veetud a la 30 km, siis äkki käivitus. Ja sõitis päeva lõpuni ilusti. Järgmine hommik sama jama, ei lähe käima. Sai siis igaksjuhuks bensufilter ära vahetatud ja bensupump lahti kistud. Pump nagu hakkas tööle kui sinna otse vool peale lasta. Kontrollisin, kas vool tuleb pumbani - tuli. Jootsin ühe juhtme igaks juhuks üle, kuna selle kinnitus tundus kahtlane. Täna hommikul läks ilusti käima ja päeval järsku jälle sama jama. Liigutasin juhet, hakkas tööle.
Siit ka küsimused:
1. Kas see võib olla bensupumba jama või on lihtsalt kuskil mingi ühenduse viga?
2. Kui see on ühenduse viga, kas siis ma võin pumbale kuskilt mujalt voolu peale vedada või peab see asi läbi aju käima?
Siit ka küsimused:
1. Kas see võib olla bensupumba jama või on lihtsalt kuskil mingi ühenduse viga?
2. Kui see on ühenduse viga, kas siis ma võin pumbale kuskilt mujalt voolu peale vedada või peab see asi läbi aju käima?
Kui tõesti ühenduses viga, siis paranda ära.
Arvan siiski, et Sul pumbas endas viga, nimelt seal sees nn. harjad ja kui
mõned neist vigased(kulunud) siis ongi prob. Kui pump läheb tööle, siis
töö ajal ta seisma ei jää- liigub inertsist üle katkise koha.
Aga vahest, näiteks ööseks:) on vaja auto seisma jätta, ja
pump teeb seda parima meelega vigase koha peal ja käivitades ei toimi enam.
Lahendus- osta uus pump(~paar tonni) või osta renoveeritud(tonn) pump
näiteks Romanilt gsm 55916803...
2. küsimusele jään vastuse võlgu, aga minuteada töötab pump koguaeg...
Arvan siiski, et Sul pumbas endas viga, nimelt seal sees nn. harjad ja kui
mõned neist vigased(kulunud) siis ongi prob. Kui pump läheb tööle, siis
töö ajal ta seisma ei jää- liigub inertsist üle katkise koha.
Aga vahest, näiteks ööseks:) on vaja auto seisma jätta, ja
pump teeb seda parima meelega vigase koha peal ja käivitades ei toimi enam.
Lahendus- osta uus pump(~paar tonni) või osta renoveeritud(tonn) pump
näiteks Romanilt gsm 55916803...
2. küsimusele jään vastuse võlgu, aga minuteada töötab pump koguaeg...
ma jätsin ka oma E34 525 paagisisese vana pumba prooviks tehnikahuvilisele tegelasele renoveerida , hakkas tööle väga ilusti , aga ainult tühikäigul , et nii kui gaasi andsid nii kukkus masin puterdama , nagu ei tuleks piisavalt kütet , et kui hea see surve nüüd neil pumpadel olema saab mis renoveeritud ? see pump läks utiliseerimisse , kuna ei õnnestunud kuidagi nii korda saada , et hea oleks .


Kõik auto vedelikega kokku puutuvad asjad (v.a õli) lähevad peale kuskil kuuri all/romulas riiulil kuivalt vedelemist õhtule.
Olen sedasi saanud jamasid bensupumpasid, mis 100 km pärast tossama lähevad kui ka nt p***** soojenduskraane.
Ajast ja vaevast (ise mitte teheks ka rahast) on kahju...
Minul seisavad kasutusest maha võetud bensupumbad purgis bensiini sees, kaan peal.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Mul juhtus e36 nii. Et kord sai bensiin otsa . Valasin sisse aga enam käima ei läinud . Selgus ,et tühjalt käies lasin pumba õhtale. Kui pumba välja kiskusin , proovisin. Nii kui loksutasin ,hakkas tööle . Kuni järgmise seiskamiseni. Ostsin kuulutuse peale e34 pumba 400.- ga. Muidu sobis ,ainult yhendusklemmid oli vaja ümber tinutada. tööd 15 minutit.
V8 
