Speedest
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Speedest
Nii.
Mõtlesin et paneks speedestil osalejate soovitused ikkagi liikmete alla.
Kas see et kaks osalejat ainult on juba paika pandud?
Kui oleks võtta autosid, siis võiks igas klassis ikka üks esindaja klubist olla.
Mõtlesin et paneks speedestil osalejate soovitused ikkagi liikmete alla.
Kas see et kaks osalejat ainult on juba paika pandud?
Kui oleks võtta autosid, siis võiks igas klassis ikka üks esindaja klubist olla.
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
kuna minu auto saatus endiselt lahtine.. siis ei saa 100% osavõttu enda poolt lubada.
aare auto vist veel juppidena...
[i]edit:[/i] kulnol puudub access "liikmetele" alamfoorumisse. [/quote]
juhul kui Kulno peaks loosi minema, siis kas keegi helistab talle, saadab meili?
või kuidas teha.
või panna üldsegi see teema avalikku?
kuna minu auto saatus endiselt lahtine.. siis ei saa 100% osavõttu enda poolt lubada.
aare auto vist veel juppidena...
[i]edit:[/i] kulnol puudub access "liikmetele" alamfoorumisse. [/quote]
juhul kui Kulno peaks loosi minema, siis kas keegi helistab talle, saadab meili?
või kuidas teha.
või panna üldsegi see teema avalikku?
GS
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
kuna minu auto saatus endiselt lahtine.. siis ei saa 100% osavõttu enda poolt lubada.
aare auto vist veel juppidena...
[i]edit:[/i] kulnol puudub access "liikmetele" alamfoorumisse. [/quote]
That's right:(
Kunagi kirjutan pika jutustuse teemal "how
to tune BBB (bic block bmw:D) in Estionia"
Üritustele ei tule sõitma kindlasti enne
augustit. Muidu saaled ringi:(
kuna minu auto saatus endiselt lahtine.. siis ei saa 100% osavõttu enda poolt lubada.
aare auto vist veel juppidena...
[i]edit:[/i] kulnol puudub access "liikmetele" alamfoorumisse. [/quote]
That's right:(
Kunagi kirjutan pika jutustuse teemal "how
to tune BBB (bic block bmw:D) in Estionia"
Üritustele ei tule sõitma kindlasti enne
augustit. Muidu saaled ringi:(
[quote][i]Algselt postitas hanno[/i]
Mina arvan et B- kimmo või veiko ja C-martti (ma pole veel reegleid lugend ja ei tea, kas 4wd ja 2 wd sõidavad koos??) [/quote]
ise arvutasin natuke, et 400-le ei ole maanteeautoga
suurt trügima mõtet minna, praegusel ajal pole eestis
ühtki bmw-d (vähemalt osa ei võta), kes nt üle
3-liitri klassis alla 14,0 sõidaks. Lihtsalt
arvamus...
Mina arvan et B- kimmo või veiko ja C-martti (ma pole veel reegleid lugend ja ei tea, kas 4wd ja 2 wd sõidavad koos??) [/quote]
ise arvutasin natuke, et 400-le ei ole maanteeautoga
suurt trügima mõtet minna, praegusel ajal pole eestis
ühtki bmw-d (vähemalt osa ei võta), kes nt üle
3-liitri klassis alla 14,0 sõidaks. Lihtsalt
arvamus...
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 2999
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Deem, Eero unustasingi ära. Praegu nii, et Patrick ja Martti nõus, igaks juhuks peaks valmis panema 1+1 varumeest, kes tulevad ürituseks niigi kohale ja probleemide korral asendavad valituid. [/quote]
eero osaleb vist kindlasti? tore, et patrik osa võtab.
saadan kulnole maili, siis saaks ka a klass meie poolt esindatud? smas on piiratud kohad täidetud juba patriku ja martti näol...
Deem, Eero unustasingi ära. Praegu nii, et Patrick ja Martti nõus, igaks juhuks peaks valmis panema 1+1 varumeest, kes tulevad ürituseks niigi kohale ja probleemide korral asendavad valituid. [/quote]
eero osaleb vist kindlasti? tore, et patrik osa võtab.
saadan kulnole maili, siis saaks ka a klass meie poolt esindatud? smas on piiratud kohad täidetud juba patriku ja martti näol...
Tean üht kodanikku (Andres), kelle ehitatud auto äkki isegi saab 12 sekundist jagu (teoreetiliselt, see pole eesmärk omaette). Pikemalt ei tahaks autost praegu rääkida, ebareaalne valmimistähtaeg on sügis, reaalne järgmine kevad. Kui auto valmis ja omanik nõus, siis lugege uuenenud klubilehe vastavaid külgi ja TMi.
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Tean üht kodanikku (Andres), kelle ehitatud auto äkki isegi saab 12 sekundist jagu (teoreetiliselt, see pole eesmärk omaette). Pikemalt ei tahaks autost praegu rääkida, ebareaalne valmimistähtaeg on sügis, reaalne järgmine kevad. Kui auto valmis ja omanik nõus, siis lugege uuenenud klubilehe vastavaid külgi ja TMi. [/quote]
väike vihje mootori kohta?
Tean üht kodanikku (Andres), kelle ehitatud auto äkki isegi saab 12 sekundist jagu (teoreetiliselt, see pole eesmärk omaette). Pikemalt ei tahaks autost praegu rääkida, ebareaalne valmimistähtaeg on sügis, reaalne järgmine kevad. Kui auto valmis ja omanik nõus, siis lugege uuenenud klubilehe vastavaid külgi ja TMi. [/quote]
väike vihje mootori kohta?
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
M, 3,2 - eeldatav aeg tuleb eelkõige kombinatsioonist võimsus/kerge kaal (kui kõik obesed õnnestub muidugi ka asfaldile kanda). Aga nüüd aitab. [/quote]
Sellel: [img]http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01054/06.jpg%20[/img]
pildil olevad andmed väidavad küll märksa lahjemaid aegu,
kuigi tegu on kõrge 2,93 sillaga, on siiski tegu Hartge tööga
ning 330 hp andva mootoriga....
Veerandmiil seal vaid 13,9.....
M, 3,2 - eeldatav aeg tuleb eelkõige kombinatsioonist võimsus/kerge kaal (kui kõik obesed õnnestub muidugi ka asfaldile kanda). Aga nüüd aitab. [/quote]
Sellel: [img]http://www.behindmatrix.com/e30/fotost/f01054/06.jpg%20[/img]
pildil olevad andmed väidavad küll märksa lahjemaid aegu,
kuigi tegu on kõrge 2,93 sillaga, on siiski tegu Hartge tööga
ning 330 hp andva mootoriga....
Veerandmiil seal vaid 13,9.....
[quote][i]Algselt postitas hanno[/i]
Aare, antud teema on selgitamaks välja, kes klubi ridadest Speedestil osaleb. [/quote]
Ok I got it:)
Aga ikka kuidagi sisulist juttu tuleb vähe.
Võõrast autost pole ilus targutada, aga aeg-
ajalt tundub, et mõni auto on niiiiii suur
saladus, et jummala eest keegi teada ei saaks.'
Äkki teised saavad ja teada kuidas ma hypersuper
mootori kepse vanaisa garaazis käiasin ning teevad
järgi ja saavad 400m aja alla 16 sek....
Aare, antud teema on selgitamaks välja, kes klubi ridadest Speedestil osaleb. [/quote]
Ok I got it:)
Aga ikka kuidagi sisulist juttu tuleb vähe.
Võõrast autost pole ilus targutada, aga aeg-
ajalt tundub, et mõni auto on niiiiii suur
saladus, et jummala eest keegi teada ei saaks.'
Äkki teised saavad ja teada kuidas ma hypersuper
mootori kepse vanaisa garaazis käiasin ning teevad
järgi ja saavad 400m aja alla 16 sek....
Hannol on õigus. Lisaks pole ma omanikult küsinud, kas võib pläägutada asjadest, mida ta isegi pole enda jaoks veel selgeks mõelnud. Projekt hakkab eeldatavalt kaaluma ca 900+ kilo, mis teoreetiliselt lubab 12 sek ajast unistada isegi mootori stock seades. Mootori poolelt on plaanis... - mõttetu on sellest praegu rääkida, see sõltub omaniku tujust, rahakotist, ehituse käigus ilmnevatest probleemidest jne. Küsisid ja said ka vastuse - kui projekt saab selgemad jooned, siis tuleb ka infot juurde.
[quote][i]Algselt postitas Kaido S[/i]
Hannol on õigus. Lisaks pole ma omanikult küsinud, kas võib pläägutada asjadest, mida ta isegi pole enda jaoks veel selgeks mõelnud. Projekt hakkab eeldatavalt kaaluma ca 900+ kilo, mis teoreetiliselt lubab 12 sek ajast unistada isegi mootori stock seades. Mootori poolelt on plaanis... - mõttetu on sellest praegu rääkida, see sõltub omaniku tujust, rahakotist, ehituse käigus ilmnevatest probleemidest jne. Küsisid ja said ka vastuse - kui projekt saab selgemad jooned, siis tuleb ka infot juurde. [/quote]
Loodame ja siis ootame:)
Et sellist huvitavat infi ehk rohkem kui saab....
muidu tundub ju eestis mingi 65 aastast pärineva
mootorimudeli "ehitamine" jube saladus, kui sellel
teemal mujal ammu kõik leiutatud on. Muidu tead
see kurb tõdemus (sirvisin ühte teatud "ehitajate"
kahetähelist foorumit ja jõudsin suht kurvale
tõdemusele, et neid kõiki "12 sek" ja "300 kmh" jne
autosid ka kuskil sõitmas näha oleks;)
Mitte konkreetse projekti kohta aga üldiselt.
Kui kõik ehitajad seda ka teeksid, mis nende
kohta räägitakse, siis ehitataks siin ammu F1
mootoreid mitte 10 ringi kestvaid ringraja golfe.
Sorry for OT
Hannol on õigus. Lisaks pole ma omanikult küsinud, kas võib pläägutada asjadest, mida ta isegi pole enda jaoks veel selgeks mõelnud. Projekt hakkab eeldatavalt kaaluma ca 900+ kilo, mis teoreetiliselt lubab 12 sek ajast unistada isegi mootori stock seades. Mootori poolelt on plaanis... - mõttetu on sellest praegu rääkida, see sõltub omaniku tujust, rahakotist, ehituse käigus ilmnevatest probleemidest jne. Küsisid ja said ka vastuse - kui projekt saab selgemad jooned, siis tuleb ka infot juurde. [/quote]
Loodame ja siis ootame:)
Et sellist huvitavat infi ehk rohkem kui saab....
muidu tundub ju eestis mingi 65 aastast pärineva
mootorimudeli "ehitamine" jube saladus, kui sellel
teemal mujal ammu kõik leiutatud on. Muidu tead
see kurb tõdemus (sirvisin ühte teatud "ehitajate"
kahetähelist foorumit ja jõudsin suht kurvale
tõdemusele, et neid kõiki "12 sek" ja "300 kmh" jne
autosid ka kuskil sõitmas näha oleks;)
Mitte konkreetse projekti kohta aga üldiselt.
Kui kõik ehitajad seda ka teeksid, mis nende
kohta räägitakse, siis ehitataks siin ammu F1
mootoreid mitte 10 ringi kestvaid ringraja golfe.
Sorry for OT
startimine
nii, kuna 4wd autost suurt midagi ei tea, siis uuriks, et kuda kõige parem startida oleks.
kas pöörder piirajas, või siis pöörded u 4-5t peal?
kas pöörder piirajas, või siis pöörded u 4-5t peal?
GS