lollikindlaim mootor
lollikindlaim mootor
kkkkkkkkkkkkkkkkk
Viimati muutis ercman, 13.06.2011 12:38 06, muudetud 1 kord kokku.
bmw fanaatik
nu
nu 3 ja 3.5 on pisu prisked mootorid minu jaoks.
Olen kuulnud, et m40 on selle klapisüsteemiga pidevalt jamasid m20 vist no 2.0 ja 2.5 mootoril on teistsugune süsteem, nookurite ja värgiga. Kas siinsed 318 omanikud jäävad oma mootori töökindlusega rahule või peaks eelistama 2.5 mootorit vaatamata pisu suuremale kütte kulule.
aitääh
Olen kuulnud, et m40 on selle klapisüsteemiga pidevalt jamasid m20 vist no 2.0 ja 2.5 mootoril on teistsugune süsteem, nookurite ja värgiga. Kas siinsed 318 omanikud jäävad oma mootori töökindlusega rahule või peaks eelistama 2.5 mootorit vaatamata pisu suuremale kütte kulule.
aitääh
bmw fanaatik
mina oman m40 mootoriga 318i-d ja olen autoga vägagi rahul. Keskmine küttekulu on sinna 8-9liitrit saja km kohta (enamus sõidud linnas, maanteotsi vähe). Kuid eelmise aasta lõpul käisin kesk soomes (1800km nelja päevaga, 95% maanteel)ja arvutasin, et keskmine küttekulu 6,5-7,5l 100 km kohta. See klapibrobleem on jah üks asi mida m40 mootoritele ette heidetakse (ka minul natuke klapid klõbisevad), kuid see ei mõjuta eriti sõitu ja peale 30 000km pole mina mingit vahet teinud (st et klõbiseb ikka vaikselt aga ei ole hullemaks läinud). Alguses kartsin küll, et nüüd on p****s ja peab kohe selle auto maha müüma, kuid tegelikult ei ole asi nii hull, kui võimalus tuleb teen selle muidugi korda. Mootoril muid probleeme pole esinenud. Kui küttekulu on oluline ja sõidad palju linnas soovitan soojalt 318.
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Endal vana mootor oli 1.6L M43B16... mootorile oma litraazhi juures ei ole midagi ette heita... töötas nagu kellavärk. Klõbinat oli kosta paariks sekundiks vaid siis kui auto oli kaua seisnud. Vatti sai ka keskmisest mootorist kõvasti rohkem, kuna sai vasti terve päev otsa rinka peal autoga veedetud. Mootoris pooleteise aasta jooksul ei lagunenud midagi. Läbisõitu sai mootor minu käes umbes 45k kilomeetrit.
tänud
tänud asjalike vastuste eest, aga arvan, et loterii faktor on ka suht oluline auto ju nii keeruline riist, et kunagi ei tea.
igatahes aitehh.
igatahes aitehh.
bmw fanaatik
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Kui sul hüdrokate klõbinat kuulda on, siis ei ole sul küll kõik korrasbemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat


Kõikidel mootoritel on oluline hea õliga sõit, mis õigel ajal vahetatud saab kui läbisõit kukub.bemarifan kirjutas:m40 on väga oluline õli, vahetama peab korralikult ja sõitma korraliku õliga, kui auto ostsin (318 m40) siis oli ta omajagu platsil seisnud ja klõbises kah , ostes vahetasin õlid ära ja auto mootor jäi vaikseks, kuulda vaid hüdrotõukurite klõbinat
BMW 535\M535 e28 ruulivad, 323 e21 ja 635 e24 ruulivad samuti.
Runnin on sm v8 5,8L 260hp
Runnin on sm v8 5,8L 260hp