E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
E39 525tds 97
Täna olid maanteed vett täis, kui panin läbi ühe porilombi, viskas spidoka tagant ära ja ABS ning veojõukontrolli tule põlema. Jätsin auto seisma, keerasin süüte välja. Uuesti käivitades oli kõik normis. Nii juhtus veel 3 korda. Spido tuli tagasi, kui püsikiirusehoidjat näppisin. Tundus, et mõjus parema poole ratastega veest läbi uhamine.
Kui suure väljaminekuga võib arvestada?
Täna olid maanteed vett täis, kui panin läbi ühe porilombi, viskas spidoka tagant ära ja ABS ning veojõukontrolli tule põlema. Jätsin auto seisma, keerasin süüte välja. Uuesti käivitades oli kõik normis. Nii juhtus veel 3 korda. Spido tuli tagasi, kui püsikiirusehoidjat näppisin. Tundus, et mõjus parema poole ratastega veest läbi uhamine.
Kui suure väljaminekuga võib arvestada?
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 02.11.2006 12:18 59
- Asukoht: Tartumaa
Kus Tartus saab head ja mõistliku hinnaga abi seoses diagnostiga?
Krt saadeti kordusÜV-le ja käisin ühtteist vahetamas ühes töökojas. Koju tagasi sõites on politsei peatas mu kulgemise ja hakkas kohe norima et miks sõidan kui auto ple korras jne
äskis treila tellida jne. Aga lõppudelõpuks sain ikka minema. Kui saadetakse KÜV-le kas siis ei tohi isegi töökojast koju sõita???
Krt saadeti kordusÜV-le ja käisin ühtteist vahetamas ühes töökojas. Koju tagasi sõites on politsei peatas mu kulgemise ja hakkas kohe norima et miks sõidan kui auto ple korras jne
äskis treila tellida jne. Aga lõppudelõpuks sain ikka minema. Kui saadetakse KÜV-le kas siis ei tohi isegi töökojast koju sõita???
- ummy
- Huviline
- Postitusi: 1175
- Liitunud: 01.10.2006 19:04 24
- Peamine sõiduk: E39 M5
- Asukoht: Harjumaa
tervist! mure selline. 523i 97a ja august läbi sõites lööb põlema veojõukontrolli ja abs tule. kodused diagnosti vahendid ütlevad ära, et mõlemad esimesed andurid ei anna ühendust. Peale auto väljasuretamist ja ootamist umbes 10sek... alustad autoga sõitmist ja siis mingi 30km/h või nii lööb tuled kustu ja kõik töötab jälle. Ei tahaks nagu uskuda ka, et mõlemad esimesed andurid defektsed on. ja tegemist ei saa ju olla ühe anduri veaga, kui veateated on mõlemi kohta? Kas on kellelgi kogemusi selle koha pealt või kust võiks nagu seda kontrollimist alustada.
Tänud.
Tänud.
- Bmw....;)
- Huviline
- Postitusi: 1027
- Liitunud: 07.11.2006 18:36 05
- Peamine sõiduk: Bmw e60 530 2005
- Asukoht: Keila
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Et mis võiks olla põhjuseks kui see asc tuli enam ära ei kustu Endine omani ütles et ajas kohvi peale ja lüliti lühises Ühendasin lüliti lahti kas tuli peaks lahtises olekus kustuma...??
Ette tänades Tann
Ette tänades Tann
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
minu esimene ja viimane toprani kogemus:
klient pöördus minu poole et abs ei toimi ( pidurdades abs töötab kogu aeg) ja autole oli kliendi poolt paigaldatud kaks esimest andurit toprani oma.
ostsillograafiga kontrollides selgus et andurid ei suuda signaali lugeda hammasvööde pealt. proovisin pesasid lihvides andureid lähemale tuua ja saavutasin ka edu, nüüd näitas ostsillograaf ilusti signaali. andsin auto üle ja ülla-ülla, maanteel suure kiiruse juures ei suuda andurid ikka signaali lugeda.
klient vahetas andurid originaalide vastu ja vead kadusid.
sama kehtib ka õhukulumõõtjate, pöörete ja muude B-kat varuosadega. pigem kasutatud originaal kui b-pa$k
klient pöördus minu poole et abs ei toimi ( pidurdades abs töötab kogu aeg) ja autole oli kliendi poolt paigaldatud kaks esimest andurit toprani oma.
ostsillograafiga kontrollides selgus et andurid ei suuda signaali lugeda hammasvööde pealt. proovisin pesasid lihvides andureid lähemale tuua ja saavutasin ka edu, nüüd näitas ostsillograaf ilusti signaali. andsin auto üle ja ülla-ülla, maanteel suure kiiruse juures ei suuda andurid ikka signaali lugeda.
klient vahetas andurid originaalide vastu ja vead kadusid.
sama kehtib ka õhukulumõõtjate, pöörete ja muude B-kat varuosadega. pigem kasutatud originaal kui b-pa$k
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5631
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Patriku konkreetse juhuse jutt on pädev.
Problem tekkis kui detsembris tuli Topranilt partii E39 ->09/98 ABS-i andurieid nii mulle kui siis ilmselt ka Forssi (tooted 500 981 esimene ja 500 982 tagumine), mis olid defektsed ja need artiklid on tänu sellele siiani müügist maas.
Kõikide teiste mudelite sh E39 09/98-> antud brändi anduritega on suvest alates 0 garantiijuhtumit. Müüdud selle ajaga ca 30 tk. Forssi vastavaid käibenumbreid kahjuks ei tea.
Valdeku jutt on üldine. Hankekanaleid umbkaudu teades, siis Toprani andureid suure tõenäosusega oma silmaga ta näinud ei ole. Febi kohapealt on usutav, sest selle brändi andurid on tõepoolest ka omast kogemusest kõik kohe defektsed olnud ja neid müüa ei ole võimalik. Febi puhul saan rääkida küll ainult väntvõlli asendianduritest, sest ABSi ega ühtegi teist pole selle brändi omi põhjust pakkuda olnud.
Assoo, Febi lambdadega on sama teema.
Samas vaieldamatult on parim ja usaldusväärseim OE varuosa ja kui rahakott kannatab, siis eelistada igal juhul seda.
Problem tekkis kui detsembris tuli Topranilt partii E39 ->09/98 ABS-i andurieid nii mulle kui siis ilmselt ka Forssi (tooted 500 981 esimene ja 500 982 tagumine), mis olid defektsed ja need artiklid on tänu sellele siiani müügist maas.
Kõikide teiste mudelite sh E39 09/98-> antud brändi anduritega on suvest alates 0 garantiijuhtumit. Müüdud selle ajaga ca 30 tk. Forssi vastavaid käibenumbreid kahjuks ei tea.
Valdeku jutt on üldine. Hankekanaleid umbkaudu teades, siis Toprani andureid suure tõenäosusega oma silmaga ta näinud ei ole. Febi kohapealt on usutav, sest selle brändi andurid on tõepoolest ka omast kogemusest kõik kohe defektsed olnud ja neid müüa ei ole võimalik. Febi puhul saan rääkida küll ainult väntvõlli asendianduritest, sest ABSi ega ühtegi teist pole selle brändi omi põhjust pakkuda olnud.
Assoo, Febi lambdadega on sama teema.
Samas vaieldamatult on parim ja usaldusväärseim OE varuosa ja kui rahakott kannatab, siis eelistada igal juhul seda.
E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tõsta andurid omavahel ringi ja vaata kas viga jääb samale poole või kolib teisele poole.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Selline küsimus veel et kas võib jamada sellest et ees ja taga on erinevas mõõdus rehvid?
(varsti vahetan kõik originaaliks.olid juba ostes nii)
(varsti vahetan kõik originaaliks.olid juba ostes nii)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
ma parandan oma blokk
e38 e39 audi vw ABS aju 001 remont (plastmasss plokkk)
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Jah tänud! Sain ka korda juba
BMW E65 730d 2007a
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Täna vahetasime tagumist vasakut rattalaagrit ja vahetasin õli, tahtsin nullida service tulesid, nagu õpetusis oli kontakt 7 ja mass, millegipärast ei õnnestunud, mul oli kiire hakkasin tööle sõitma ja avastasin et abs, esc tuled põlevad, spidomeeter ja ökonomaiser ei tööta.. milles võib asi olla
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tagumine vasak abs-i andur vigane.hai123 kirjutas:Täna vahetasime tagumist vasakut rattalaagrit ja vahetasin õli, tahtsin nullida service tulesid, nagu õpetusis oli kontakt 7 ja mass, millegipärast ei õnnestunud, mul oli kiire hakkasin tööle sõitma ja avastasin et abs, esc tuled põlevad, spidomeeter ja ökonomaiser ei tööta.. milles võib asi olla
4x6=1x nädalas
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
kus abs andur asub? enne rattalaagri vahetust töötas. ma ei näinud ühtegi andurit seal
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Auto e39 530d -99a ja selline olukord, et taga vasakul on juba teine uus andur ja aegajalt ikka hakkavad ABS ja ASC tuled põlema ja spido lakkab töötamast.
Esimene andur oli ilma nimeta ca 700kr maksev, sellega hakkas peale 100 km sõitu põlema ja korraks kustus ära, selle viisin poodi tagasi ja nüüd uus on ATE oma (maksis ca 1200 vist) ja sellega on mõnevõrra parem. Enamuse ajast töötab, kuid aegajalt hakkavad tuled põlema ja spido ei tööta. Samas mingi aja pärast kõik jälle toimib kenasti.
Ühe miski diagnostikaseadmega mõõdeti, et kui töötab, siis kiiruseinfot saab korralikult ja öeldi, et rattalaagris, anduris, liigses mustuses asi ei saa olla. Samas viga ei osatud ka nagu öelda.
Kas võib nüüd asi olla nt ajus vms?
Esimene andur oli ilma nimeta ca 700kr maksev, sellega hakkas peale 100 km sõitu põlema ja korraks kustus ära, selle viisin poodi tagasi ja nüüd uus on ATE oma (maksis ca 1200 vist) ja sellega on mõnevõrra parem. Enamuse ajast töötab, kuid aegajalt hakkavad tuled põlema ja spido ei tööta. Samas mingi aja pärast kõik jälle toimib kenasti.
Ühe miski diagnostikaseadmega mõõdeti, et kui töötab, siis kiiruseinfot saab korralikult ja öeldi, et rattalaagris, anduris, liigses mustuses asi ei saa olla. Samas viga ei osatud ka nagu öelda.
Kas võib nüüd asi olla nt ajus vms?
530d touring
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Aitähh, head pildid.
Põhimõtteliselt need kohad joodetakse üle ja peakski korras olema?
kas selle kaane pealt ära saamine käib kuidagi viisakamalt või lihtsalt kangutades?
Põhimõtteliselt need kohad joodetakse üle ja peakski korras olema?
kas selle kaane pealt ära saamine käib kuidagi viisakamalt või lihtsalt kangutades?
530d touring
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Sul on õigus,kuid väidetavalt(tead ise küll,millise tõelise Meistri väitel) päästab tihti kohene sekkumine algavast ahelreaktsioonina tekkivast komponentide mahapõlemisest,isegi,kui kõik väljaviigud veel enam-vähem" elus" on.diislijoodik kirjutas:Nagu kirjutasin, kuldtraatides probleemi ei tundunud olema, vaid ainult jämedamataes traatides (pilt 2-l on näidatud, et sisendid on jämedate järgi, selle mõõtsin testriga välja, neid traate on 8 ehk 4 paari) ja arusaamatuks jään, mis moodi saab kasutaja päästa asja, mis on loodud kehva tehnoloogia või tehnoloogianõuete rikkumise tõttu istmikku minema?
Aga tegu on ikka TÕELISE SAASTAGA,millesse on nakatunud nii bmw,saab,kui ka vag-grupp.Ja kindlasti on neid hädalisi veelgi,kelledele bosch omi häid ideid saastateostues külge on müünud.
52 72 989
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Tervist! Mul on siis selline jama... ABS ja ASC tuled põlevad, avastasin et kuidagi oli eesmises vasakpoolses rattakoopas juhe oma karbist lahti tulnud, ning vastu ratast puruks hõõrdunud. Peale parandustööd sai süsteemi jälle tööle, sai oma paarsada kilomeetrit sõita ning nüüd on põhimõtteliselt samad sümptomid: kord põlevad, kord jälle mitte. jonnib
Kas keegi oskab aidata? Kõik 4 ABS andurit on korras...
Kas keegi oskab aidata? Kõik 4 ABS andurit on korras...
Viimati muutis antzpoiss, 02.02.2010 19:37 35, muudetud 1 kord kokku.
> hate the game, not the player <
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
ahjaa, lisaks ka ühte-teist: E39, 520i, 03.1998
> hate the game, not the player <
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
abs hakkab tööle siis kui kõik 4 andurit on tõepoolest korras. eeldades et ka muud süsteemid töötavad korralikult
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
E39, 520i, 03.1998
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
soovitan ka minu postitusi täpsemalt lugeda sest need sisaldavad täpset informatsiooni. minu viide oli aastaarvule. vanemad plokid ei lähe katki.
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 4617
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
esimeses postis kõik ilusti ju kirjas?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
- Reimers
- Huviline
- Postitusi: 6191
- Liitunud: 16.01.2007 23:16 36
- Peamine sõiduk: CUPRA ST410
- Asukoht: Rae
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ma ei saa aru mida te vaidlete siin Uutel on aju seal abs ploki küljes ja vanematel on eraldi see aju kuskil salongis. Niiet jah nendel uuematel plokkidel peab juhtme küljest ära tõmbama. Vanad olid vist impuls andurid ja uutel juba halli andurid vms (nii mulle räägiti vähemalt) need uuemad ABS plokid pidid väga ruttu läbi kärsama kui mõni abs andur kutu
Parandage kui ma eksin
Parandage kui ma eksin
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Mul on selline küsimus, et kui ma võtsin ABS ajult juhtme tagant ära, kas siis spidomeeter ja bensukulu näitur peaksid töötama või mitte??Autoks 523i 97.
Markko 523i
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Ei peaks töötama.
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
markko75
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.04.2008 07:18 56
Asukoht: Valga
PrivaatsõnumMuuda postitustRaporteeri postitusestVasta tsitaadiga 06.02.2010 15:08 41
Mul on selline küsimus, et kui ma võtsin ABS ajult juhtme tagant ära, kas siis spidomeeter ja bensukulu näitur peaksid töötama või mitte??Autoks 523i 97 Küsimus siis kustkohast ma veel pean siis midagi lahti ühendama et aju läbi ei põleks ,kui üldse peab ja mis siis läbi on üldse kas ABS andur või mis.....
Huviline
Postitusi: 22
Liitunud: 11.04.2008 07:18 56
Asukoht: Valga
PrivaatsõnumMuuda postitustRaporteeri postitusestVasta tsitaadiga 06.02.2010 15:08 41
Mul on selline küsimus, et kui ma võtsin ABS ajult juhtme tagant ära, kas siis spidomeeter ja bensukulu näitur peaksid töötama või mitte??Autoks 523i 97 Küsimus siis kustkohast ma veel pean siis midagi lahti ühendama et aju läbi ei põleks ,kui üldse peab ja mis siis läbi on üldse kas ABS andur või mis.....
Markko 523i
- Günther
- Huviline
- Postitusi: 3483
- Liitunud: 01.04.2007 13:27 25
- Peamine sõiduk: Bmw e39 M5
- Asukoht: Haapsalu
Re: E39 ABS ja ASC või DSC tuled läksid põlema! mis teha?
Kuna see nii tüüpviga neil, siis äkki oleks mõttekas probleemi vältimiseks plokile midagi ümber ehitada?diislijoodik kirjutas:
Eksid veidi, mingil ajal integreeriti ASC+T hüdraulikamooduliga kokku ja salongis eraldi plokk kaotati ära.
Nagu sai näidatud, uuem integreeritud plokk (siis juba DSC) sureb E39-l oma loomulikku surma konstruktsiooni- või asukoha vea tõttu. Tõenäoliselt teeb talle liiga temperatuuri pidev vaheldumine, sest ta asub väljalaskekollektori lähedal (E46-l on ta näiteks eraldi boksis, mis on mootriruumist eraldatud). Kuid seda oleks pidanud siis ploki enda kujundamisel arvestama.
* e39 M5 http://foorum.bmwclub.ee/viewtopic.php?f=4&t=282508
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw
* f10 530d 2011 Xdrive 190kw