United Motors
United Motors
BMW 325i E36 92a.Käisin tegemas hooldust UM-is.Minu üllatuseks oli arvel märgitud jahutusvedeliku mahuks 5 liitrit! Kui küsisin miks nii vähe (peaks ju olema 10,5 l), vastati mulle, et nii nad kunagi ei tee ja selleks et et kõik välja saada, on vaja masin laiali lammutada...Tean et on vaja kollektori juures olev kork avada ja saabki kõik välja lasta.Vist ei viitsinud keegi seda teha või ei saadud korki lahti.
Parandage mind kui eksin.Kui mul on õigus, siis oleksin huvitatud ikkagi sellest et oma autol jahutusvedelik täiesti ära vahetada.Auto on ostetud pruugituna Saksast ja ma ei tea mis sinna on kunagi sisse valatud.
Oleksin tänulik kui saaksin töökoja numbri,kus oleks see nii võimatu ettevõtmine ära teha.
Parandage mind kui eksin.Kui mul on õigus, siis oleksin huvitatud ikkagi sellest et oma autol jahutusvedelik täiesti ära vahetada.Auto on ostetud pruugituna Saksast ja ma ei tea mis sinna on kunagi sisse valatud.
Oleksin tänulik kui saaksin töökoja numbri,kus oleks see nii võimatu ettevõtmine ära teha.
United Motors
Teeksin hea meelega kui oleks garaaz.Auto on parklas ja praeguse ilmaga...ja kanalit ka pole.Ka ei taha ma kuskil nurga taga seda teha, tahaks korralikult ära teha.
Vaatasin oma kellaga insp. arved ka üle. 1 kord siis 3x mingi kood ? 225.-2 kord 10l 336.-, kolmas kord 5l 190.-, neljas kord 10,5l (esimene ja viimane kord kui lasin väljaspool esindust teha).
Midagi järeldada ma sellest kõigest küll ei oska.
UMi tubliduse kiituseks võib muidugi veel lisada, et nad on suutnud minu 2,5l aknapesu paaki 3l vedelikku sisse panna (arve järgi)
Ideaalset remondikohta pole vist olemas...
Midagi järeldada ma sellest kõigest küll ei oska.
UMi tubliduse kiituseks võib muidugi veel lisada, et nad on suutnud minu 2,5l aknapesu paaki 3l vedelikku sisse panna (arve järgi)

Ideaalset remondikohta pole vist olemas...
Jahutusvedelikku on vahetatud külma mootoriga kui 5 l välja tuleb. See tähendab, et auto on enne õues seisnud ja maha jahtunud, termostaat on kinni. Ei soojendatud.
Tegelikult tuleks termostaat ise ka välja võtta ja suuga süsteem tühjaks puhuda.
Olen ise ka seal korra töömehele õpetanud, kuidas M30 mootorit õhutada, aga see on ok, liiga eksootiline auto seal E46-te vahel
Tegelikult tuleks termostaat ise ka välja võtta ja suuga süsteem tühjaks puhuda.
Olen ise ka seal korra töömehele õpetanud, kuidas M30 mootorit õhutada, aga see on ok, liiga eksootiline auto seal E46-te vahel

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Re: United Motors
Miks UM-s ei vahetata kogu jahutusvedelik? Seepärast, et töömehele ei ole kasulik. AUTODATA järgi on jahutusvedeliku vahetuse ajaks märgitud 0,5 tundi. Sinu autol lasti ainult radikas tühjaks, mis võtab max. 15 min.hight kirjutas:BMW 325i E36 92a.Käisin tegemas hooldust UM-is.Minu üllatuseks oli arvel märgitud jahutusvedeliku mahuks 5 liitrit! Kui küsisin miks nii vähe (peaks ju olema 10,5 l), vastati mulle, et nii nad kunagi ei tee ja selleks et et kõik välja saada, on vaja masin laiali lammutada...Tean et on vaja kollektori juures olev kork avada ja saabki kõik välja lasta.Vist ei viitsinud keegi seda teha või ei saadud korki lahti.
Parandage mind kui eksin.Kui mul on õigus, siis oleksin huvitatud ikkagi sellest et oma autol jahutusvedelik täiesti ära vahetada.Auto on ostetud pruugituna Saksast ja ma ei tea mis sinna on kunagi sisse valatud.
Oleksin tänulik kui saaksin töökoja numbri,kus oleks see nii võimatu ettevõtmine ära teha.
Kirja läks ikkagi 0,5 tundi, nii nad neid min. korjavadki. Kuu lõpuks saab nii kena kopika!
Kusjuures UM täiesti firma. Kui ise pealt vaadata ei saa, mis tehakse, siis minu jaoks on firma out. Ja pealegi praktika näitab ka, et ei tehta hästi ja know how on suht piix neil. Alles pärast pikka seletamist uuritakse kuskilt välja, et on tõesti nii, kui neile raiuda et uskuge mind selles on viga.
Kui omad autot mis on midagi enamat kui lihtsalt liiklusvahend avastad peagi, et enamus remondifirmasid on mõttetud. Ei ole ka UM selles osas erand, tase on neil kõrgem küll aga abi sealt alati ei saa. Õnneks on suhtumine neil enam-vähem ok ja inimestega annab probleemi korral rääkida.hillarr kirjutas:Kusjuures UM täiesti firma. Kui ise pealt vaadata ei saa, mis tehakse, siis minu jaoks on firma out. Ja pealegi praktika näitab ka, et ei tehta hästi ja know how on suht p**k neil. Alles pärast pikka seletamist uuritakse kuskilt välja, et on tõesti nii, kui neile raiuda et uskuge mind selles on viga.
Mina ka ei kannata seda, kui ma ei saa auto kõrval olla, kui seda remonditakse. Ükskord oli case, kus öeldi, et läheb 5 h, siis nõudsin, et olen kõrval, läks 2 h ja seletati, et oleneb sellest, kui hästi korgid, mutrid jne lahti tulevad.
Parim on see, et tehakse ülevaatus, öeldakse, et seda ja seda on vaja vahetada, mõtled, et olen korralik autoomanik ja lasen ära vahetada, siis vahetatakse ära ning pärast saad teada, et luksepal sama mudel... tekib küsimus, kas oli tema autol vahetada vaja või minu omal? :S

Parim on see, et tehakse ülevaatus, öeldakse, et seda ja seda on vaja vahetada, mõtled, et olen korralik autoomanik ja lasen ära vahetada, siis vahetatakse ära ning pärast saad teada, et luksepal sama mudel... tekib küsimus, kas oli tema autol vahetada vaja või minu omal? :S
Raha väga palju on siis võib ju käia seal. Viimane kogemus, peale mida sinna oma jalga enam ei tõsta ,kui just väga suur häda ei ole, oli selline:
läksin parandama sinna probleemi, et ei loe kilomeetreid ega näita kiirust (st viga anduris). Muuseas ütlesin, et ostaks ka uue radika tuulekoja ja vahetage siis juba ära kah.
Ootasin ja ootasin. Läks vist pea kaks tundi ja arve 900EEK. Ja selle eest sain: kiiruseanduri pistiku parandus ja ülejäänud pool ajast tuulekoja vahetus
. Tuulekoda ise moodustas arvest mingi pool.
Peale sellist teenindust käin ma sealt ainult juppe ostmas. Sry aga nii rikas ei ole, et maksta tuulekoja vahetuse eest sadu kroone ja lisaks veel enda aega raisata.
läksin parandama sinna probleemi, et ei loe kilomeetreid ega näita kiirust (st viga anduris). Muuseas ütlesin, et ostaks ka uue radika tuulekoja ja vahetage siis juba ära kah.
Ootasin ja ootasin. Läks vist pea kaks tundi ja arve 900EEK. Ja selle eest sain: kiiruseanduri pistiku parandus ja ülejäänud pool ajast tuulekoja vahetus

Peale sellist teenindust käin ma sealt ainult juppe ostmas. Sry aga nii rikas ei ole, et maksta tuulekoja vahetuse eest sadu kroone ja lisaks veel enda aega raisata.
United Motors
Krt. Nüüd selgus pärast paari päeva, et ahi ei soenda korralikult.Vist õhk jäi sisse.Enne jahut-vedeliku vahetust oli kõik korras.Regulaator oli poole peal ja soendas.Nüüd on mõlemad nupud põhjas ja sõidu aeg natuke immitseb.Tühikäigul ei tule midagi.Jäägu see viimaseks korraks kui sinna majja peaks minema.Oleks pidanud vana solgi sisse jätma, poleks probleeme olnud.Tuleb välja et UM-is saab endale üksjagu jamasi kaela, rääkimata kirvehindadest.Kui ma käin sellise summa välja, peaks ka teenindus olema kvaliteetne.Aga praegu on selline tunne, et autost on üle käinud mingi soss-sepp, kes pole jälginud kõige elementaarsemaid reegleid mis selle protseduuriga kaasnevad.
nojah,900 eek jagame pooleks ..saame 450 eek.See on ca ühe töötunni raha.Selle eest leiti viga üles ja tehti korda spido(see pole standard aeg):Vea määramise standard aeg Peaks olema 0,5h ,pistiku puhastamine ca 0,2h .. tuulekoja vahetus 0,3hhillarr kirjutas:
Ootasin ja ootasin. Läks vist pea kaks tundi ja arve 900EEK. Ja selle eest sain: kiiruseanduri pistiku parandus ja ülejäänud pool ajast tuulekoja vahetus. Tuulekoda ise moodustas arvest mingi pool.
Peale sellist teenindust käin ma sealt ainult juppe ostmas. Sry aga nii rikas ei ole, et maksta tuulekoja vahetuse eest sadu kroone ja lisaks veel enda aega raisata.
Mille üle on viriseda?
Ise Um-is küll ei tööta..kuid selliste tööde standardid umbes nii tulevad kui arve 1 töötunni eest tehti
Kas sa lootsid varuosa ostes,et saad töö tasuta?
[ot]Omal kogemus Revaliga.. Autol lakkas töötamast 1 silinder... viisin Revalisse..kaevati 2 tundi..helistati ,et selline ,kas vahetame jupi ära
Lasin ära vahetada süüte mooduli+kommutaatori,lisaks veel õlivahetus +silla regull kokku natuke üle 7000 eek.....
Mina olen tulemusega rahul...auto korras,vajalikud asjad tehtud.
ma oleks võinud need tööd ise ka teha (v.a, silla regull)......[/ot]
Kokkuvõtteks:Mina küll ei näe,et sulle oleks liiga tehtud... kui raha pole siis ära mine esindusse ..tee ise
Viimati muutis inc13, 23.01.2005 12:17 38, muudetud 1 kord kokku.
Tahtsin seda öelda, et selle raha eest on võimalik saada mõnedes töökodades palju rohkem tööd ja ka kvaliteetsemat. Samas olen ka nõus, et enamustes muudes töökodades muidugi sellist jama, et isegi vaenlasele ei soovita. Ise olen viimasel ajal käinud ainult Pärnu Autotallis ja patriku juures.
Ja mehed teevad seal oma rutiinset igapäeva tööd selle fikseeritud tasusüsteemiga, omamata mingit loovust. Igal juhul ei aidanud UM mind kohe kuidagi kui mul autouksed lukku läksid, kuid kiitus patrikule kes oskas mulle enam vähem juba poole jutu pealt täpset abi anda. Ühesõnaga UM on nagu enamus teisi töökodasid.
Ja mehed teevad seal oma rutiinset igapäeva tööd selle fikseeritud tasusüsteemiga, omamata mingit loovust. Igal juhul ei aidanud UM mind kohe kuidagi kui mul autouksed lukku läksid, kuid kiitus patrikule kes oskas mulle enam vähem juba poole jutu pealt täpset abi anda. Ühesõnaga UM on nagu enamus teisi töökodasid.
Käisin kaks nädalat tagasi UM'is hoolduses. Oli vaja teha inspection 2. See eeldab peaaegu kõige äravahetamist. Lisaks palusin vahetada mõlemad ülemised õõtshoovad, esimesed rattalaagrid, ja esimesed amordid. Lisaks stabika puksid mõlemad esimesed. Kõik kokku võttis mingi 5 tundi. Pärast võtsin hooldusraamatus ettenähtud nimekirja ette ja käisin kõik jupid üle et kontrollida. Tehtud oli 100% nimekirjas olnud asjadest. Kõik osad olid 100% uued ja kleebised peal. Töö oli viimasepeal. Arve oli mingi 26kilo aga auto on nagu uus.
See et hind on kõrge on lihtsalt BMW omamise kaasnähtus. Alati võib osta Opeli.
Mina soovitan alati UM'i. Kui nendga normaalselt suhtuda ja asja seletada saab ka maksimaalse teenuse. Halbu päevi esineb kõigil ja musti lambaid on ka igal pool.
See et hind on kõrge on lihtsalt BMW omamise kaasnähtus. Alati võib osta Opeli.
Mina soovitan alati UM'i. Kui nendga normaalselt suhtuda ja asja seletada saab ka maksimaalse teenuse. Halbu päevi esineb kõigil ja musti lambaid on ka igal pool.