Bmw 320 vs bmw 318
Bmw 320 vs bmw 318
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto.php ... 0/id=96919 mis te sellest 320 arvate kumba oleks muidu mõttekam osta kas 320 või m40 mootoriga 318i
kui vaatame korralikku autot korraliku mootoriga, siis 320i on ikka peajagu isasem. Samas 318i ehk pisut erksam, kuid jääb kiirenduselt ja minu arvates ka sõidumõnu poolest alla 320le. Näiteks ka 320iA peaks kiirenduselt parem kui 318i. 6 silindrit pakuvad ikka rohkem kui 4. Paljud on enesele võtnud moto, et nemad alla 6sil BMWd ei osta , siiski on mõlemad head autod kui on korralikud ja korras.renks kirjutas:julgen vastu väita kui leiad kuskilt 318iS-i siis kindlasti võta see kuna ligub tunduvalt paremini edasi kui 320!ja olen kuulnud ka seda et ka tavaline 318 liigub paremini kui 320!draggo kirjutas:320 astub kindlasti paremini edasi kui 318.
Küttekulu aga räägib siiski 318 kasuks.
318iS on juba teine poliitika - aga sellist e30 keres liigub suhteliselt vähe ning see % mis on korralikud on suhteliselt väike
Facelifti järgsed e30 mudelid:Lauri_L kirjutas: kui vaatame korralikku autot korraliku mootoriga, siis 320i on ikka peajagu isasem. Samas 318i ehk pisut erksam, kuid jääb kiirenduselt ja minu arvates ka sõidumõnu poolest alla 320le. Näiteks ka 320iA peaks kiirenduselt parem kui 318i. 6 silindrit pakuvad ikka rohkem kui 4.
Kiirendus 0-100km/h (manuaal/automaat)
318i: 10,8/11,8
318i Kat: 10,8/12,0
320i: 10,2/11,5
320i Kat: 10,6/12,3
Niiet niiet..
see et ma leidsin netist e www.e30.de
seal on kirjtatud et 318 lääb 11,8 ja 2.0 9,8 sekki
mida siis uskuda
aga kuda nende hüdratõukuritega 318 on peavad mida peaks nendel mootori poolest just vaatama
seal on kirjtatud et 318 lääb 11,8 ja 2.0 9,8 sekki
mida siis uskuda
aga kuda nende hüdratõukuritega 318 on peavad mida peaks nendel mootori poolest just vaatama
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
318i on kindalt kiirem kui 320i, sest 4 silindrit lähevad paremini pöördesse ja ta on kergem ka.Ise lollipeaga ostsin 318i bensu võtab vähe jne aga mootori hääl on ikka tõesti jama,nagu õmblusmasin , kevadel panen kindalt sport sumpsi alla siis väheke parem. Ühesõnaga kui oled vaene koolipoiss või rahadega kehvemini siis osta 318 see võtab linnas mingi 9 kui ei peenesta eriti.
Sõltub, mis sinu jaoks olulisem on. Kas pigem väikese ringraja suunitlusega pöördepill (318iS) või natuke soliidsema tooniga ja muhedama hääle ja käiguga 320.
Autode iseloomud on veidi erinevad. Kui sa oled pigem selline "rebel" vend, siis vali iS, kui aga natuke rahulikum tüüp, kellele meeldib ka mootori hääl ning käiguühtlus, siis vali omale R6 320i.
EDIT: ups, ma rääkisin e36 kerest.
Aga omasin kunagi jah 320i - ehk siis järeleproovitud!
Autode iseloomud on veidi erinevad. Kui sa oled pigem selline "rebel" vend, siis vali iS, kui aga natuke rahulikum tüüp, kellele meeldib ka mootori hääl ning käiguühtlus, siis vali omale R6 320i.
EDIT: ups, ma rääkisin e36 kerest.
Aga omasin kunagi jah 320i - ehk siis järeleproovitud!
Viimati muutis Raivo, 23.02.2007 22:17 37, muudetud 1 kord kokku.
Järeleproovitud faktid? 87.aasta 320i coupe teenis mind peaaegu 10 aastat. Ostsin ta 96'ndal. Pärast paari sõiduaastat vahetasin nukkvõlli ja see oli ka ainus suurem töö selle auto juures(+puksid, õõtsad, sumpsid jne...) Mootorisse valasin ainult täissünti ja m20 vastas mulle tasase nurrumisega. Bena kulu oli suvel ca.10, talvel ca.12. Sõidab see auto siiamaani, mitte küll enam minu käes ja ühtegi halba sõna pole öelda. 318 kohta kahjuks ei oska kaasa rääkida.
-
- Huviline
- Postitusi: 910
- Liitunud: 25.07.2006 15:08 37
- Kontakt:
Absoluutselt nõus!Ragnar kirjutas:Emotsionaalselt eelistaks 320 samadel põhjustel mis juba enne mainiti.
Ratsionaalselt aga tuleks eelistada 318, kuna 2.0 benakulu on liiga karm. Mul võttis kuni 15 talvel linnas.
Tegelikult aga tuleks võtta 328, siis pole hiljem kahetseda, et minek jääb lahjaks vms.
Ise otsisin suvel endale just kuuepotist, 325 müügis polnud (üks oli, aga tollel oli mootoris mingi jama, kuna talvel pandi uuesti müüki, siis ilmselt mingi tõsisem kamm), lõpuks võtsin 320i ära. Muidu auto suht aus ja korralik, kuid kütust võtab mehiselt. Linnas pisut vähem, maanteel pisut rohkem kui mu venna 735. Minekut pole selle raha eest ollagi. Linnakulu on ca 12-13 talvel, suvel 11, maanteel suvel 10 (kiirused ju suuremad), talvel 9.
Just nimetatud põhjusel olen korduvalt mõelnud, et tahaks mingit suuremat mootorit. Võibolla ka suuremat autot. Samas need mõtted kadusid ära peale seda kui käisin Männikul jääpeal sõitmas, krt kolmese juhitavus on ikka hoopis teisest puust
Kui ma vahepeal 735 rooli taha ei satuks, võiks oma autoga peaaegu rahul olla, linnas ikka suht tore kulgeda temaga.
730iA e32 138kW 12/1992
Pistan siia ühe teema mis leidsin
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... =320+318is
http://foorum.bmwclub.infoweb.ee/viewto ... =320+318is
IS võtab vähem kütust.
IS on erksam.
Vähem silindreid - isegi õlivahetus odavam.
320i plussiks pean ise 6 silindri ühtlasemat mootorihäält ning käiku.
Maanteel põõrded vb madalamad ning sõit mugavam.
Ei ole küll kiirendanud, kuid arvan, et madalalt pöördelt kisub IS paremini kui 320i (Ilma vanoseta mootor).
Kui linnasõitu on palju, siis ise soovitan kindlasti IS. Suurem mootor võtab rohkem kütust, ning seda 0,2 sek paremat 0-100ni kiirendust ei saa nagunii kasutada.
Eks peab vist jää kadumisel naabripoisi 320i-ga kõrvuti panema, et sellele igivanale küsimusele vastust saada
Aga kui oleks valida e36 320i või e30 318IS, valiksin viimase
Meelis @ 318IS e36
IS on erksam.
Vähem silindreid - isegi õlivahetus odavam.
320i plussiks pean ise 6 silindri ühtlasemat mootorihäält ning käiku.
Maanteel põõrded vb madalamad ning sõit mugavam.
Ei ole küll kiirendanud, kuid arvan, et madalalt pöördelt kisub IS paremini kui 320i (Ilma vanoseta mootor).
Kui linnasõitu on palju, siis ise soovitan kindlasti IS. Suurem mootor võtab rohkem kütust, ning seda 0,2 sek paremat 0-100ni kiirendust ei saa nagunii kasutada.
Eks peab vist jää kadumisel naabripoisi 320i-ga kõrvuti panema, et sellele igivanale küsimusele vastust saada
Aga kui oleks valida e36 320i või e30 318IS, valiksin viimase
Meelis @ 318IS e36
Seda küll, aga eks ma ikka kiidan enda autotRagnar kirjutas:mille arvelt? väiksema pöördemomendi?meelis k kirjutas:Ei ole küll kiirendanud, kuid arvan, et madalalt pöördelt kisub IS paremini kui 320i (Ilma vanoseta mootor).
kui sa siin seda erksust nüüd mõtlesid siis see on ju tegelikult sama õhkõrn nagu see 0,2s kiirenduse vahe.
Ja oma tagumik tunneb nii, võib-olla on lihtsalt minu võrdlusobjektid seisukorra poolest nii erinevad. Aga vanos on uuemate 320 puhul hea lisaväärtus
Nüüd tuleb tõsine OT, ei ole mõtet uut teemat teha paari posti pärast.
E34 530i v8 vs E36 325i
Ega vist nende autode küttekulu on ühte auku: 530i saab maanteel ka 8L/100km hakkama.
Ja linnas, kus mina elan, ei ole ka erilist vahet: saab sõita ühest otsast teise otsa peatuseta, ilma foorideta.
Et erilist vahet vist küttekulus sisse ei tule, ega ju? Kiirendus, võimsus ja ülalpidamine mind praegu ei huvita.
E34 530i v8 vs E36 325i
Ega vist nende autode küttekulu on ühte auku: 530i saab maanteel ka 8L/100km hakkama.
Ja linnas, kus mina elan, ei ole ka erilist vahet: saab sõita ühest otsast teise otsa peatuseta, ilma foorideta.
Et erilist vahet vist küttekulus sisse ei tule, ega ju? Kiirendus, võimsus ja ülalpidamine mind praegu ei huvita.
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru
mis mudelsit siin konkreetselt juttu teete ka???
teemaalgataja pani algul e30 mõni räägib e36 329 (110kw) jne...320 ja 318is mõlemad mõlemal mudelil olemas ju...
e30
# 1982-1987 318i - 1.8 L M10B18 I4, 105 hp (77 kW)
# 1987-1993 318i - 1.8 L M40B18 I4, 115 hp (85 kW)
# 1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW)
# 1982-1985 320i - 2.0 L M20B20 I6, 125 hp (92 kW)
# 1985-1991 320i - 2.0 L M20B20 I6, 129 hp (95 kW)
# 1988-1990 320is - 2.0 L S14 I4, 192 hp (141 kW)
pluss teistele turgudele mõeldud:
# 1984-1985 318i - 1.8 L M10B18 I4, 101 hp (75 kW) - North America
# 1991 318iS - 1.8 L M42B18 I4, 134 hp (100 kW) - North America
e36:
# 1991-1999 318i - 1.8 L M40B18 I4, 115 hp (86 kW)
# 1995-2000 318iS/ti - 1.9 L M44B19 I4, 140 hp (104 kW)
# 1991-1995 320 - 2.0 L M50B25 I6, 150 hp (112 kW)
#1994-1999 320 - 2.0 L M52B20 I6
US
* 1992-1995 318iS/318ti - 1.8 L M42B18 I4, 134 hp (100 kW)
*1996-1999 318 - 1.9 L M44B19 I4, 138 hp (103 kW)
teemaalgataja pani algul e30 mõni räägib e36 329 (110kw) jne...320 ja 318is mõlemad mõlemal mudelil olemas ju...
e30
# 1982-1987 318i - 1.8 L M10B18 I4, 105 hp (77 kW)
# 1987-1993 318i - 1.8 L M40B18 I4, 115 hp (85 kW)
# 1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW)
# 1982-1985 320i - 2.0 L M20B20 I6, 125 hp (92 kW)
# 1985-1991 320i - 2.0 L M20B20 I6, 129 hp (95 kW)
# 1988-1990 320is - 2.0 L S14 I4, 192 hp (141 kW)
pluss teistele turgudele mõeldud:
# 1984-1985 318i - 1.8 L M10B18 I4, 101 hp (75 kW) - North America
# 1991 318iS - 1.8 L M42B18 I4, 134 hp (100 kW) - North America
e36:
# 1991-1999 318i - 1.8 L M40B18 I4, 115 hp (86 kW)
# 1995-2000 318iS/ti - 1.9 L M44B19 I4, 140 hp (104 kW)
# 1991-1995 320 - 2.0 L M50B25 I6, 150 hp (112 kW)
#1994-1999 320 - 2.0 L M52B20 I6
US
* 1992-1995 318iS/318ti - 1.8 L M42B18 I4, 134 hp (100 kW)
*1996-1999 318 - 1.9 L M44B19 I4, 138 hp (103 kW)
Ehk ütled, kust sellised andmed on pärit? Tunduvad kummalised numbrid. Näiteks
2,0 l mootori kood ei saa olla M50B25 ja võimsus oli 110kW
e30 318is oli 100kW--overdose-- kirjutas:e36 329 (110kw) jne
e30
# 1989-1991 318is - 1.8 L M42B18 I4, 140 hp (103 kW)
e36:
# 1991-1995 320 - 2.0 L M50B25 I6, 150 hp (112 kW)
2,0 l mootori kood ei saa olla M50B25 ja võimsus oli 110kW
e10 & e21 & e24 & e30 & R
- --overdose--
- Huviline
- Postitusi: 462
- Liitunud: 25.06.2006 15:44 48
- Asukoht: võru