
Mootor liiga kiirelt kuumaks
Mootor liiga kiirelt kuumaks
Mure selline:mootor tahab kiiresti üle kuumeneda,äkki keegi oskab öelda mis võiks mootoril viga olla või mida teha ,et ise viga üles leida.Autol õli vahetatud ning vedelikud normis.

[quote][i]Algselt postitas bmw325e[/i]
Mure selline:mootor tahab kiiresti üle kuumeneda,äkki keegi oskab öelda mis võiks mootoril viga olla või mida teha ,et ise viga üles leida.Autol õli vahetatud ning vedelikud normis.
[/quote]
äkki on ventilaatori sidur läbi?
kontrolli nii, et kui mootor on soe, siis sureta välja ja proovi käega ringi ajada. kui käib kergelt, siis on ventika sidur läbi.
Mure selline:mootor tahab kiiresti üle kuumeneda,äkki keegi oskab öelda mis võiks mootoril viga olla või mida teha ,et ise viga üles leida.Autol õli vahetatud ning vedelikud normis.

äkki on ventilaatori sidur läbi?
kontrolli nii, et kui mootor on soe, siis sureta välja ja proovi käega ringi ajada. kui käib kergelt, siis on ventika sidur läbi.
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]
jutt käib ikka 85a 325e mootorist,sest ajab ikka segadusse küll. [/quote]
ka e mootoril on ventikas koos siduriga. jaheda mootoriga sidur libiseb ning tiivik käib vaevu ringi. kuumenedes sidur kiilub kinni ning veab tiivikut endaga kaasa. kui ta seda ei tee, siis jahutustegur on suhteliselt Madis Kal kui mitte olematu.
jutt käib ikka 85a 325e mootorist,sest ajab ikka segadusse küll. [/quote]
ka e mootoril on ventikas koos siduriga. jaheda mootoriga sidur libiseb ning tiivik käib vaevu ringi. kuumenedes sidur kiilub kinni ning veab tiivikut endaga kaasa. kui ta seda ei tee, siis jahutustegur on suhteliselt Madis Kal kui mitte olematu.
kuidas siis selle ventikaga on.
Kas ta ei tohi külmalt käivitades kohe pöörlema hakata?
Mul hakkab
Samas tosooli tempi näitav seier üle 12.00 asendi pole veel läinud õnneks.
Kas see garanteerib, et mootor liialt kuuma ei saa??
Ja veel kui vent niimoodi kohe käima hakkab siis mis saab talvel
-20°C juures. Nii jäätab moto puha ära ju.
Kas ta ei tohi külmalt käivitades kohe pöörlema hakata?
Mul hakkab

Samas tosooli tempi näitav seier üle 12.00 asendi pole veel läinud õnneks.
Kas see garanteerib, et mootor liialt kuuma ei saa??
Ja veel kui vent niimoodi kohe käima hakkab siis mis saab talvel
-20°C juures. Nii jäätab moto puha ära ju.
[quote][i]Algselt postitas Nu[/i]
kuidas siis selle ventikaga on.
Kas ta ei tohi külmalt käivitades kohe pöörlema hakata?
Mul hakkab
Samas tosooli tempi näitav seier üle 12.00 asendi pole veel läinud õnneks.
Kas see garanteerib, et mootor liialt kuuma ei saa??
Ja veel kui vent niimoodi kohe käima hakkab siis mis saab talvel
-20°C juures. Nii jäätab moto puha ära ju. [/quote]
ei jäätu ta sul kuhugi!!!
kuidas siis selle ventikaga on.
Kas ta ei tohi külmalt käivitades kohe pöörlema hakata?
Mul hakkab

Samas tosooli tempi näitav seier üle 12.00 asendi pole veel läinud õnneks.
Kas see garanteerib, et mootor liialt kuuma ei saa??
Ja veel kui vent niimoodi kohe käima hakkab siis mis saab talvel
-20°C juures. Nii jäätab moto puha ära ju. [/quote]
ei jäätu ta sul kuhugi!!!
mootor kuumeneb ka yle
LP bmw omanikud
tegu 84a 318i-ga, läks suht puht keema...vahetasin termostaadi...ikka kuumaks läheb(suhteliselt lähedale punasele ,kus ta mitte olla ei tohiks, ei raatsi enam suicema lasta).
alumine lõdvik peale termostaati radika alumises ääres jääb kylmaks muu soe on (radikas pooleldi kylm pool soe, vertikaalselt vaadatuna), võtsin veepumba maha, see korras on. pesin radika läbi --- ei leki , peaks ka korras olema....kas nüüd siis võtta maha plokk et kontrollida ummistusi? või karta et radikas ise hoopis umbes on? soovitati mida iganes mootorisse toppida (calgon jne) et äkki puhastab ära....paluks ideid, tänan juba ette ära kes viitsib midagigi öelda
tegu 84a 318i-ga, läks suht puht keema...vahetasin termostaadi...ikka kuumaks läheb(suhteliselt lähedale punasele ,kus ta mitte olla ei tohiks, ei raatsi enam suicema lasta).
alumine lõdvik peale termostaati radika alumises ääres jääb kylmaks muu soe on (radikas pooleldi kylm pool soe, vertikaalselt vaadatuna), võtsin veepumba maha, see korras on. pesin radika läbi --- ei leki , peaks ka korras olema....kas nüüd siis võtta maha plokk et kontrollida ummistusi? või karta et radikas ise hoopis umbes on? soovitati mida iganes mootorisse toppida (calgon jne) et äkki puhastab ära....paluks ideid, tänan juba ette ära kes viitsib midagigi öelda
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 23.03.2003 16:39 02
- Kontakt:
mul oli kunagi sama kamm 87a e30 316 1.8carb. käisin kohaliku remindimehe juures. tulu välja et kuna masin oli soomest toodud siis oli seal mingi kohalik põder pannud vahele mingi julla mis temperatuuri lüliti(see mis armatuuril on)
asendi järgi vaatas et kui kiiresti jahutusvedelikku ringi lasta süsteemis. sealt ka probleem et kui külm oli ning temp põhja keerasin ning oma 15km sõita sain hakkas jahutusvedelik keema. lahti sain siis kui selle pumba sealt ära võtsin ja otse vooliku panin.
asendi järgi vaatas et kui kiiresti jahutusvedelikku ringi lasta süsteemis. sealt ka probleem et kui külm oli ning temp põhja keerasin ning oma 15km sõita sain hakkas jahutusvedelik keema. lahti sain siis kui selle pumba sealt ära võtsin ja otse vooliku panin.

[quote][i]Algselt postitas foot[/i]
LP bmw omanikud
tegu 84a 318i-ga, läks suht puht keema...vahetasin termostaadi...ikka kuumaks läheb(suhteliselt lähedale punasele ,kus ta mitte olla ei tohiks, ei raatsi enam suicema lasta).
alumine lõdvik peale termostaati radika alumises ääres jääb kylmaks muu soe on (radikas pooleldi kylm pool soe, vertikaalselt vaadatuna), võtsin veepumba maha, see korras on. pesin radika läbi --- ei leki , peaks ka korras olema....kas nüüd siis võtta maha plokk et kontrollida ummistusi? või karta et radikas ise hoopis umbes on? soovitati mida iganes mootorisse toppida (calgon jne) et äkki puhastab ära....paluks ideid, tänan juba ette ära kes viitsib midagigi öelda [/quote]
Kas salong soojaks läheb? Minu autol oli samade sümptomite puhul soojendusradika väljuv toru sellist saasta täis, et karju appi. Peale selle läbipesu probleem lahenes. Ehk sama viga?
LP bmw omanikud
tegu 84a 318i-ga, läks suht puht keema...vahetasin termostaadi...ikka kuumaks läheb(suhteliselt lähedale punasele ,kus ta mitte olla ei tohiks, ei raatsi enam suicema lasta).
alumine lõdvik peale termostaati radika alumises ääres jääb kylmaks muu soe on (radikas pooleldi kylm pool soe, vertikaalselt vaadatuna), võtsin veepumba maha, see korras on. pesin radika läbi --- ei leki , peaks ka korras olema....kas nüüd siis võtta maha plokk et kontrollida ummistusi? või karta et radikas ise hoopis umbes on? soovitati mida iganes mootorisse toppida (calgon jne) et äkki puhastab ära....paluks ideid, tänan juba ette ära kes viitsib midagigi öelda [/quote]
Kas salong soojaks läheb? Minu autol oli samade sümptomite puhul soojendusradika väljuv toru sellist saasta täis, et karju appi. Peale selle läbipesu probleem lahenes. Ehk sama viga?
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
Salong lähebki soojaks aga kui termostaat vett lahti ei lase siis vesi ei hakka ringlema, st. ei jõua radikasse ning ei saa ka jahutatud. Termostaate peaks ka olema erinevate temperatuuridega (kui ostsid tutika, äkki liiga kõrge temp. jaoks). Proovi igaks petteks ilma termostaadita ja proovi veel termostaati kuumas vees (klapp peab avanema) Kui siis ka jupsib võib-olla tõesti kuskilt umbes.
lubasin vastata kuidas läks kuid kudagi ununes see...niisis...panin veepumba peale tagasi ja õhu ajasin ka välja (muide hästi sai õhu välja kui võtta salongi radika kyljest lõdvik lahti ja sealt vett sisse kallata, mainisin seda kuna kästi autot kuskile hullu kallaku peale ajada et saaks õhu välja, kuna käsipidur ei tööta siis tuli muu lahendus leida) probleem nimelt jätkub...mootor küll päris keema ei lähe kuid liiga kaugele keemise ääreni ulatub küll...ytleme siis et mingi 0.5cm jääb keemisest puudu, seda ka sel juhul kui salongi puhub kogu aja kuuma õhku...muidu ei riski sõita - läheb äkki keema...termostaati tõsi küll pole veel vahelt ära võtnnud kuid see avaneb täitsa nii nagu peab , sest alumine lõdvik läheb ka soojaks ja puha...tervet suve küll ei kannata salong tulikuumana sõita
milles siis nüüd võiks asi olla? äkki on veel ideid miks ei jahutu mootor ära või hoopis termoandur kutu omadega?:o
milles siis nüüd võiks asi olla? äkki on veel ideid miks ei jahutu mootor ära või hoopis termoandur kutu omadega?:o