5-se jälle nelivedu
Einoh, ega suki mingi tippauto muidu pole, aga neliveosüsteem on seal küll asi, mis kriitika alt välja tuleb jätta.
Uurisin netist, tegemist pole teps mitte mingi lülitatava asjaga, vaid tavaoludes 70/30 pideva veoga. Mis läbilibisemisel muudetakse kuni 50/50-ks. Muidu on see 15 000 lisahinda arvestades kõige kõvema hinna/kvaliteedi sõiduauto nelivedu, mida ma proovinud olen.
Selle mäe leiab sedasi. Sõidate Männiku teelt linnast välja, Tooma tee ristist mööda, Asva sinisest majast mööda, ca 1 km pärast keerab üks tee vasakule üle raudtee. Panete üle raudtee, keelumärgi alt läbi ja otse. Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
Enne mäge on paarkümmend meetrit sügavaid Uralide sõidetud rööpaid ja põlvini lund. Minge proovige. 2wd autoga sinna asja muidugi pole.
Uurisin netist, tegemist pole teps mitte mingi lülitatava asjaga, vaid tavaoludes 70/30 pideva veoga. Mis läbilibisemisel muudetakse kuni 50/50-ks. Muidu on see 15 000 lisahinda arvestades kõige kõvema hinna/kvaliteedi sõiduauto nelivedu, mida ma proovinud olen.
Selle mäe leiab sedasi. Sõidate Männiku teelt linnast välja, Tooma tee ristist mööda, Asva sinisest majast mööda, ca 1 km pärast keerab üks tee vasakule üle raudtee. Panete üle raudtee, keelumärgi alt läbi ja otse. Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
Enne mäge on paarkümmend meetrit sügavaid Uralide sõidetud rööpaid ja põlvini lund. Minge proovige. 2wd autoga sinna asja muidugi pole.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Kõlab SELLE künka moodi?Aare kirjutas:Kuni vasakut kätt hakkab paistma üks 2-3 korruse kõrgune küngas. Sealt esimesest tõusust üles ja siis ühest kahest langusest alla. Järsemat esimese korraga ei maksa proovida, ehmatab pissi püksi.
5-se bemmi neliveo taasünni puhuks korraldatav mäkketõusu show toimub 30.01 ehk HOMME kell 12 männiku kärjääris.
Vaata teemat:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9425
Vaata teemat:
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=9425
Kas keegi oskab tõlkida seda BMW tabelit 525ix kliirensiks?

Et siis selliseks nagu Lianal on toodud 160 mm:
http://www.japauto.ee/mudelid/suzuki_liana/tehnika.html
Et siis selliseks nagu Lianal on toodud 160 mm:
http://www.japauto.ee/mudelid/suzuki_liana/tehnika.html
Leidsin uue E60 525ix andmed netist:
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=124861
Sealjuures huvitavad andmed jõudluse osas:
Max. output 218 PS (215.0 bhp) (160.3 kW)
@6500 rpm
Max. torque 250.0 Nm (184 lbft) (25.5 kgm)
@2750 rpm
Nagu näha on KW suurenenud vana mootoriga võrreldes ligi 20 KW võrra. See tuleb lisaks muudele asjadele ilmselt BI-Vanosest.
Samas moment on sama kuigi müstiliselt väikeste pöörete juures. Vanal mootoril oli sama moment 4200 pöörde pealt. Tundub nagu oleks siin trükiviga.
Põnev on ka kiirenduse paranemine 1.5 sekundit vana 10.0 pealt 8.5 peale. Ja seda lisandunud 70 tühikaalu kilo juures!! Kas tõesti 20KW annab niipalju juurde?
http://www.carfolio.com/specifications/ ... car=124861
Sealjuures huvitavad andmed jõudluse osas:
Max. output 218 PS (215.0 bhp) (160.3 kW)
@6500 rpm
Max. torque 250.0 Nm (184 lbft) (25.5 kgm)
@2750 rpm
Nagu näha on KW suurenenud vana mootoriga võrreldes ligi 20 KW võrra. See tuleb lisaks muudele asjadele ilmselt BI-Vanosest.
Samas moment on sama kuigi müstiliselt väikeste pöörete juures. Vanal mootoril oli sama moment 4200 pöörde pealt. Tundub nagu oleks siin trükiviga.
Põnev on ka kiirenduse paranemine 1.5 sekundit vana 10.0 pealt 8.5 peale. Ja seda lisandunud 70 tühikaalu kilo juures!! Kas tõesti 20KW annab niipalju juurde?