E34 salongisoojendus
E34 salongisoojendus
Küsimus selline,kas sellel mudelil on jahutussüsteemis el.töötav lisapump,mis tühikäigul ajab intensiivsemalt jahutusvedelikku läbi salongi soojendusradika.Probleemiks tühikägul soojusradikast tulev leige õhk.Pöörded ülesse hakkab tulema kuuma.Kui olen õieti mõistnud,ei ole see probleem ainult minu massinal,aga foorumitest konkreetset vastust ei ole leidnud.On keegi omal sellest jagu saanud?E34 M50B25
ruumi polegi vaja palju. kui on on kohe soojakraanide all.
siin skeemil siis nr. 1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf
siin skeemil siis nr. 1
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... af2adabfbf
Skeemi olen näinud,siiski tänud,kuid mootorit ei näinud kraanide all.Sooja torud on otse kraanide küljes.Ega see mootor siis tikutoosi suurune ole.Ehk asub ta siis kuskil mujal?Kellel sama mudel ja mootor, ehk vaatate omal täpsemalt järgi, kui see muidugi väga tüli ei tee,kas on samas kohas kus pildil.Ette tänades. E34M50B25
Paar mõtet... see pump seal siis on kui kondi teema autol peal on. Omal ka 34-ga sellised mälestused on. Üks oli kondiga, teine ilma. Kondiga oli see pump, teisel mitte.ravia kirjutas:Skeemi olen näinud,siiski tänud,kuid mootorit ei näinud kraanide all.Sooja torud on otse kraanide küljes.Ega see mootor siis tikutoosi suurune ole.Ehk asub ta siis kuskil mujal?Kellel sama mudel ja mootor, ehk vaatate omal täpsemalt järgi, kui see muidugi väga tüli ei tee,kas on samas kohas kus pildil.Ette tänades. E34M50B25
Tühikäigul sooja puudus... veepump ? Termostaat ?
Seda arvasin ise ka.Veepump ja termostaat peaksid olema o.k,kuna ei ole olnud probleemiks kuumenemine või liiga külm mootor.Kuid on küsimus,millele sooviks konkreetset vastust,mitte et vaata sealt või sellest on kirjutatud SEAL.Olen sealt vaadanud kust mulle soovitati, kuid vastust ei OLNUD!Sisselaske kollekt. all,tühikäigu mootori kõrval on üks asjandus,millel küljes neli voolikut.Seotud on ta jahutussüsteemiga ja kõige peenem voolik on ühendatud õhuklapi alla.Pilt temast teemas/vidin sissepritse küljes m50/.Millega on tegu?Tänud neile,kes viitsivad vastata.ÜKS KÜSIMUS VEEL.Miks osadel m50b25 mootoritel on õhuklapi hoovastik küljepeal?Nagu tollel pildil.namistai kirjutas: Paar mõtet... see pump seal siis on kui kondi teema autol peal on.
Tühikäigul sooja puudus... veepump ? Termostaat ?
Ons sel pumbal kaitse ka??? Mul on justkui sedasi,et voolikud enne klappe ja pumpa on justkui soojad aga sooja tuleb salongi vähevõitu. Mootori töötemperatuur hoiab kella keskel täpselt. Minuarust peaks ikka sooja tulema nii mis mühiseb, sellisel temperatuuril.
Ning veel küsimus. Tundub et salongist reguleerides temperatuur ei muutu???
Temeratuuri reguleerimise nupud on reostaadiga??
Ning veel küsimus. Tundub et salongist reguleerides temperatuur ei muutu???
Temeratuuri reguleerimise nupud on reostaadiga??
- Bitbull
- Huviline
- Postitusi: 118
- Liitunud: 28.04.2004 22:30 11
- Peamine sõiduk: E53
- Telefon: 56996028
- Asukoht: Pärnu, Viljandi
- Kontakt:
Seal on terve skeem, mida reostaat juhib ja muide see skeemike on juhtunud et kärssab vahest harva ära! On kogemus täitsa olemas.nokkel kirjutas:Ons sel pumbal kaitse ka??? Mul on justkui sedasi,et voolikud enne klappe ja pumpa on justkui soojad aga sooja tuleb salongi vähevõitu. Mootori töötemperatuur hoiab kella keskel täpselt. Minuarust peaks ikka sooja tulema nii mis mühiseb, sellisel temperatuuril.
Ning veel küsimus. Tundub et salongist reguleerides temperatuur ei muutu???
Temeratuuri reguleerimise nupud on reostaadiga??
Ja kogu probla võibki sul selles olla. Ja muide samal mudelil on skeeme nelja eri tyypi kui lammarisse lähed olgu kogu kupatus näpu otsas kaasas, muidu ei pruugi pistikud ega muu värk yhtida!
Proovi soojakraani magnetklapilt pistik maha võtta,siis peaksid klapid lahti jääma.Peale seda vaata,kas hakkab roohkem sooja tulema.Tõsi,minul jäi kõik samaks,aitas ainult pöörete tõstmine.Ja siiski küsin jälle,mis asjandus see siiski sisselaske kol. all on,4 voolikut küljes ja E täht peal?nokkel kirjutas: Tundub et salongist reguleerides temperatuur ei muutu???
Temeratuuri reguleerimise nupud on reostaadiga??
Mul siis raviaga sama probla. Täna võtsin kõik järjest lahti. Kõigepealt reguleerimisklapid - ok. Siis järgmisena lõdvikud soojendusradika otstest lahti ja survet - puhus läbi nii mis mühises. Kuna minu 525i 141KW on esmase registreerimisega 01.01.1990, siis sellel vist puudub el. jahutusvedeliku pump. Pööretel tuleb sooja, aga mitte niipalju kui vaja oleks. Järeldasin siis seda, et reostaadi või siis nagu eelkõnelejad arvasid - skeemi viga.
Niisiis küsimus suurele ringile: kuidas saab selle jama sealt keskkonsoolist kätte, äkki on mõni pistik vigane või juhe lahti???
Niisiis küsimus suurele ringile: kuidas saab selle jama sealt keskkonsoolist kätte, äkki on mõni pistik vigane või juhe lahti???
Sama probleem on ka minu autol, et kohapeal käies ja 5. käiguga linnas sõites ei puhu sooja õhku.
Nii kui 2 korda pöördeid tõstad tuleb kohe kuuma.
Temp osuti ka juba keskel, tegelikult isegi üle 1 osuti laiuse võrra aga see ilmselt sellest,
et saksas on keegi kellasid modinud ja nüüd osuti paneb natuke valesti.
Üle pole ta sealt piirist kordagi veel läinud.
Suht pikka aega seisab ka ~1 osuti laius alla keskmist, samas sooja tuleb jälle pöörete tõstmisega.
Homme vaatan, kas mul seal pump on.
Auto ilma kondita E34 M50B25 92a.
Need 2 soendus nuppu keskkonsoolis paistavad ka nagu töötavat,
kui keskmine õhu reguleerimis nupp päris lõpuni sooja peale pole keeratud.
Keskelt hakkab nagu kummagist august eri tembiga õhku tulema, kui neid nuppe kruttida.
Nii kui 2 korda pöördeid tõstad tuleb kohe kuuma.
Temp osuti ka juba keskel, tegelikult isegi üle 1 osuti laiuse võrra aga see ilmselt sellest,
et saksas on keegi kellasid modinud ja nüüd osuti paneb natuke valesti.
Üle pole ta sealt piirist kordagi veel läinud.
Suht pikka aega seisab ka ~1 osuti laius alla keskmist, samas sooja tuleb jälle pöörete tõstmisega.
Homme vaatan, kas mul seal pump on.
Auto ilma kondita E34 M50B25 92a.
Need 2 soendus nuppu keskkonsoolis paistavad ka nagu töötavat,
kui keskmine õhu reguleerimis nupp päris lõpuni sooja peale pole keeratud.
Keskelt hakkab nagu kummagist august eri tembiga õhku tulema, kui neid nuppe kruttida.
- Tarmo
- Huviline
- Postitusi: 8488
- Liitunud: 02.10.2002 16:52 21
- Peamine sõiduk: BMW G11 740XD
- Asukoht: Tallinn
kas keegi on selle peale tulnud et kontrollida kas jahutusvedelikku on piisavalt???
Kui seda on natuke vähe siis madalate pööretege ei puhugi sooja.
Kui on normipiires siis peaks igal ajal sooja puhuma ja pööretest ei tohiks asi kinni olla.
Kui seda on natuke vähe siis madalate pööretege ei puhugi sooja.
Kui on normipiires siis peaks igal ajal sooja puhuma ja pööretest ei tohiks asi kinni olla.
Omatud BMW tüüpi sõidukid : E30 318, E30 325i, E30 325i, E34 530i, E34 524td, E39 530dT, E46 328Ci, E30 324td, e34 525tds, e36 316i, E39 530dT, E38 730d, E65 730d, G11 740XD, E36 328i cabrio, E46 316ti, E82 120d coupe, E88 120d cabrio
Vedeliku tase o.k!!!Tarmo kirjutas:kas keegi on selle peale tulnud et kontrollida kas jahutusvedelikku on piisavalt???
Viimati muutis ravia, 04.11.2005 18:15 34, muudetud 1 kord kokku.
Niih, jälle üks hommikupoolik sõbraga.
Otsisin seda lisapumpa ja tuli siis välja, et polegi. Lõdvik jookseb otse reg.klappide juurde ploki tagumisest otsast. Nii, et kui tühikäigul jahutusvedelikku rigi ei löö järeldub,et veepumbaga miskit mäda. Ons võimalik, et veepumba labad on kulunud...tegelikult kulumine peaks olema olematu, vedeliku sees:shock:
Või on mõni laba puruks - mis tundub ka ebatõenäoline. On kellelgi kokkupuuteid olnud sellise asjaga??? Kas veepumba labad on plastikust või metallist.??Kui veepumbas viga ei ole, siis on minu mõistus otsas.
...tegelt üks junn on veel - nimelt see sisselaskealune torunelik, E täht peal.?
Aga see tundub olevat lihtsalt toruühendus, mingit juhet küljes pole...äkki on seal mingi klapp sees???
Selle junni üks ot algab soojendusradikast, teine ots suubub termostaadi juurde plokki, kolmas läheb sisselaskekollektori alla ja neljas läheb radika alumisse otsa.
Otsisin seda lisapumpa ja tuli siis välja, et polegi. Lõdvik jookseb otse reg.klappide juurde ploki tagumisest otsast. Nii, et kui tühikäigul jahutusvedelikku rigi ei löö järeldub,et veepumbaga miskit mäda. Ons võimalik, et veepumba labad on kulunud...tegelikult kulumine peaks olema olematu, vedeliku sees:shock:
Või on mõni laba puruks - mis tundub ka ebatõenäoline. On kellelgi kokkupuuteid olnud sellise asjaga??? Kas veepumba labad on plastikust või metallist.??Kui veepumbas viga ei ole, siis on minu mõistus otsas.
...tegelt üks junn on veel - nimelt see sisselaskealune torunelik, E täht peal.?
Aga see tundub olevat lihtsalt toruühendus, mingit juhet küljes pole...äkki on seal mingi klapp sees???
Selle junni üks ot algab soojendusradikast, teine ots suubub termostaadi juurde plokki, kolmas läheb sisselaskekollektori alla ja neljas läheb radika alumisse otsa.
Sellel klapil ainult 2 asendit on - kinni ja lahti ehk kas pinge peal või mitte. Kui ei ole pinget siis klapp kinni on. Klapi tööpõhimõte on muuseas sama mis pesumasina veeklapil.nokkel kirjutas:veel kontrollisin indikaatoriga, et vool tuleb klappidele peale küll, aga reguleerimisnupust pöörates ei muutunud pirni heledus... Kas peaks, või seda indikaator ei näitakski?
Meenus veel üks detail ühest eelmisest E34-st, mida olen omand. Üks pool oli külm(jahe), sõltumata regulaatori asendist. Lammutasin kõik lahti, ka selle klapiploki. Käe vahel kõik toimis nii nagu peab. Paned kokku, ikka külm(jahe). Lõpuks vahetasin välja selle klapiploki (kasutatud isendi vastu) ja probleem kadund. Tookord tegin endale selgeks ka, mismoodi need klapid toimivad, aga enam täpselt ei mäleta mis seal iseäralist oli. See vigane klapp vist isegi kusagil alles on, peaks välja otsima ja mälu värskendama
Tõenäoliselt on plasttiivik... ja on küll võimalik, et see tiivik on lahti võlli peal. Õnneks veepump maha võtta on väga lihtne.nokkel kirjutas:Ons võimalik, et veepumba labad on kulunud...tegelikult kulumine peaks olema olematu, vedeliku sees. Või on mõni laba puruks - mis tundub ka ebatõenäoline. On kellelgi kokkupuuteid olnud sellise asjaga??? Kas veepumba labad on plastikust või metallist?
Kui seal tõesti mingi klapp sees on,siis võib ta tõesti jah.ved. ringlust takistada.Pealegi on klapp tagasivoolu teel.nokkel kirjutas: ...tegelt üks junn on veel - nimelt see sisselaskealune torunelik, E täht peal.?
Aga see tundub olevat lihtsalt toruühendus, mingit juhet küljes pole...äkki on seal mingi klapp sees???
Selle junni üks ot algab soojendusradikast, teine ots suubub termostaadi juurde plokki, kolmas läheb sisselaskekollektori alla ja neljas läheb radika http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... 18alumisse otsa.