E36 325i coupe, jahutusvedelik kaob...
E36 325i coupe, jahutusvedelik kaob...
Otsingust midagi ei leidnud ja võib olla lasin ka midagi mööda aga probleem on järgmine:
Kas on võimalik mingite tunnuste, märkide järgi kindlaks teha kuidas ja kuhu jahutusvedelik kaob?.Mootori temp. on normaalne, salongis on soe.Süsteem on korralikult ära õhutatud.Pole ka mingeid märke sellest, et kuskilt läbi laseb.Kõik on kuiv nii mootorisektsioonis kui ka salongis.Tõsi küll, praeguste ilmadega on soojaks sõidetud mootoriga tühikäigul seistes alguses taga paras pilv, mis hiljem ära kaob.Aga kr...t praegu on kõigil pilv taga kui sõidavad... Hommikul külmast peast valan märgini täis ja kolme-nelja päeva pärast pärast linnas sõitmist (umbes 80-100 km) on vaja 100-150 ml juurde valada.Autol on katalüsaator õhtal, aga ma ei usu et see on kuidagi asjaga seotud.
Kas on võimalik mingite tunnuste, märkide järgi kindlaks teha kuidas ja kuhu jahutusvedelik kaob?.Mootori temp. on normaalne, salongis on soe.Süsteem on korralikult ära õhutatud.Pole ka mingeid märke sellest, et kuskilt läbi laseb.Kõik on kuiv nii mootorisektsioonis kui ka salongis.Tõsi küll, praeguste ilmadega on soojaks sõidetud mootoriga tühikäigul seistes alguses taga paras pilv, mis hiljem ära kaob.Aga kr...t praegu on kõigil pilv taga kui sõidavad... Hommikul külmast peast valan märgini täis ja kolme-nelja päeva pärast pärast linnas sõitmist (umbes 80-100 km) on vaja 100-150 ml juurde valada.Autol on katalüsaator õhtal, aga ma ei usu et see on kuidagi asjaga seotud.
Mul on sama probleem, jahtusvedelik kaob ära ca 300 ml kuus talvel, suvel on kõik OK. Leidsin sellise asja, et radika otsavannide, paisupaagi(radika küljes) vahelt immitseb, loiku alla ei teki aga koga aeg kaob. Ei taha nagu mingit "tihendajat" kah sisse panna ja uut radikat kah ei raatsi nagu sellepärast osta...
E36 325i coupe, jahutusvedelik kaob ...
Käisin murega UM-s.Nad panid jahutussüsteemi rõhu alla kolmeks tunniks ja mitte halligi ei tulnud välja .Kõik on kuiv.Ainult paisupaagi alt olevat kahtlaselt niiske olnud.Aga sealt ei tulnud rõhu all mitte midagi välja!Kaldun arvama et vedelik tuleb sealt välja KÜLMALT, siis kui auto alles soeneb ja hiljem jääb lihtsalt midagi paisudes kinni.Ja nii kuni järgmise korrani.Vastuvõtja arvas et tuleks vahetada kogu kupatus.St. radiaator koos paisupaagiga, kuna paisupaagi eraldi vahetus ei pidavat effekti andma.Ei tea mida teha.Kas valada kogu aeg peale ja suve oodata.Võib olla siis soojaga kaob see jama ära.Lugedes eelpool toodud kommentaare (SVENP ja MARX) kaldun arvama et see on selle mudeli tüüpiline viga.Kui kellelgi veel on esinenud sama asja oleks oodatud vihjed, kuidas asja parandada.Kui ei, siis tuleb marssida UM-i ja tellida radikas.
Oli ka kunagi sama probleem ja lahendus lihtsamast lihtsam. Kui auto seisab ei saanud midagi aru, et katki oleks ja kogu kaadervärk kuiv ka. Aga iga natukese aja tagant osa jahutusvedelikku kadunud. Asi oli siis selles et kui mootor soe jahutusvedelik paisub ja kogu süsteem rõhu all. Mul oli korgil mingi tihend läbi ja kui mootor soe ajas sealt vahelt välja.