
10+n võimalust kulutada tjuunimise peale palju raha ja saada sama, mikroskoopiliselt suurem või väiksem võimsus kui tehaseautol

1. Ostke lammutusest vanu sportnukkasid. Eriti neid, mis on kulunud vale sissetöötamise tõttu või on teadmata parameetritega.
2. Treige originaalklapid lamedamaks tagaküljelt
3. Pange reguleeritav nukaratas ja "tagumikutunde" järgi keerake seda suvalises suunas.
4. Tehke sisselaskekollektoris muudatusi, et sealt kaoks resonants (kaheklapiste mootorite VE on üle 100% stockis)
5. Pange peale väiksema kubatuuriga mudeli väiksema kambriga plokikaaned, see annab vägevat kompressiooni ja põlemiskambri kuju, mida autoehitus ei tunne. Nendel on ka võimsust "soodustavad" väikesed kanalid.
6. Pange seeriakasti ja sillaga peale "käiatud" suure durationi, kuid väikese tõusuga nukkvõlle.
7. Pange seeriamootorile peale reguleeritav bensusurve regulaator ja keerake sealt segu hästi rasvaseks.
8. Sobitage sisse- ja väljalaskekollektor kaanega hoolega kokku.
9. Poleerige sisselaskepordid läikivaks (eriti karpamootoritel).
10. Suurendage porte, kuid jätke klapipesad muutmata. Eriti hea on veel, kui lihtsalt teete ja üldse ei mõtle
11. Pange tänavamootorile (kui 6500 rpm) peale 290 kraadist suurema durationiga nukkvõll
12. Freesige porti suuremaks altpoolt ning pöördekohast laest
13. Freesige kaan madalamaks, aga ärge mingil juhul süvenege tekkivasse kambri kujusse.
14. Paigutage kaa-änd-enn mootoriruumi, soovitavalt väljalaske kohale. Veel parem, kui teete keset kapotto "õhu sisenemisavad". Ärge filtri külgpinna valikul mootori suurust ja pöördeid arvestage.
15. Pange sisselaskesse plastmassist ja kummist torude asemel metalltorusid. Et nad hästi kuumeneks, värvige või anoodige nad mustaks.
16. Ostke lammutusest või tuttava käest vanu torukollektoreid, arvestamata nende sisemõõdu ja primaari pikkuse seost soovitavate pööretega (enamik pakutavaid on saksa TÜVi heakskiiduga tänavasõidukollektorid, mis on arvestatud võimsust andma 6000- 6500 rpm)
Nimekiri on avatud lisamiseks...