Tapa OMC
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote]kas lubadeta ka sõita saab[/quote]
http://www.tqhq.ee/omc/index.htm
ja sealt: Kontakt ja küsimused [email]onemile@tqhq.ee[/email]
http://www.tqhq.ee/omc/index.htm
ja sealt: Kontakt ja küsimused [email]onemile@tqhq.ee[/email]
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
OMC
Käidud oldud.Ilm oli pilvine, aga vihma tibutas ainult korraks ja sedagi mingi pool tundi enne lõppu.
Kiirused see aasta olid kõvasti paremad kui mullu.Ametlikke tulemusi ei tea, kuid niipalju kui mina kuulsin (seal kus ma olin, oli suht raske kommentaatorit kuulda) oli võitja lõppkiirus 268km/h , autoks kollane Porsche.Kes roolis, ei tea.
Ja veel seoses Speedesti teema arutlusega selle vana viieka ümber, tema kiiruseks mõõdeti miili peal 250 kmh.
klubi margist olid esindatud valge Autexi bemm, kollane E36 (1,6), siis see viiekas ja 3 uuemat kolmekat, millest üks pidavat olema lausa M3, aga kuna kõik vuhisesid minust nii kiiresti mööda, siis ei jõudnud lähemalt uurida
Timmermann oma Supraga parandas eelmise aasta 244 kiirust lausa 13km/h-ga.
Niiet oli mida vaadata, aga kahjuks esiots oli peamiselt Porschesid täis.Järgmine aasta siis terve klubiga rajal.
Kiirused see aasta olid kõvasti paremad kui mullu.Ametlikke tulemusi ei tea, kuid niipalju kui mina kuulsin (seal kus ma olin, oli suht raske kommentaatorit kuulda) oli võitja lõppkiirus 268km/h , autoks kollane Porsche.Kes roolis, ei tea.
Ja veel seoses Speedesti teema arutlusega selle vana viieka ümber, tema kiiruseks mõõdeti miili peal 250 kmh.
klubi margist olid esindatud valge Autexi bemm, kollane E36 (1,6), siis see viiekas ja 3 uuemat kolmekat, millest üks pidavat olema lausa M3, aga kuna kõik vuhisesid minust nii kiiresti mööda, siis ei jõudnud lähemalt uurida

Timmermann oma Supraga parandas eelmise aasta 244 kiirust lausa 13km/h-ga.
Niiet oli mida vaadata, aga kahjuks esiots oli peamiselt Porschesid täis.Järgmine aasta siis terve klubiga rajal.
-
- Huviline
- Postitusi: 4711
- Liitunud: 01.10.2002 11:41 05
- Peamine sõiduk: BMW 520d
- Asukoht: Tallinn
Mõned pildid siis ka
Courtesy of krahv
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310101.JPG?2[/url]
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310102.JPG?2[/url]
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310118.JPG?2[/url]
Courtesy of krahv
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310101.JPG?2[/url]
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310102.JPG?2[/url]
[url]http://www.zone.ee/krahv/omc/P5310118.JPG?2[/url]
OMC'l sõitis too bemm, mis Aare väite kohaselt tavaline 535 on, kiiruseks 250 km/h!!!
kas see on siis väga lahja aeg?
btw Kari sõitis oma sierraga kah eelmine aasta 250 ning tema veerandmiili ajad olid 11-12.
too punane "EMME" laksas jah väga korralikke aegu. 238 ja 240km/h mis on väga vinge.
tea kas E39 M5 oleks piirajasse läinud sellel distantsil?
kas see on siis väga lahja aeg?
btw Kari sõitis oma sierraga kah eelmine aasta 250 ning tema veerandmiili ajad olid 11-12.
too punane "EMME" laksas jah väga korralikke aegu. 238 ja 240km/h mis on väga vinge.
tea kas E39 M5 oleks piirajasse läinud sellel distantsil?
GS
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
OMC'l sõitis too bemm, mis Aare väite kohaselt tavaline 535 on, kiiruseks 250 km/h!!!
kas see on siis väga lahja aeg?
[/quote]
kuule sa loe eelnev topic enne lõpuni läbi:D [/quote]
küsimus oli, et kas see on [b]väga[/b] lahja aeg?
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
OMC'l sõitis too bemm, mis Aare väite kohaselt tavaline 535 on, kiiruseks 250 km/h!!!
kas see on siis väga lahja aeg?
[/quote]
kuule sa loe eelnev topic enne lõpuni läbi:D [/quote]
küsimus oli, et kas see on [b]väga[/b] lahja aeg?
GS
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
OMC'l sõitis too bemm, mis Aare väite kohaselt tavaline 535 on, kiiruseks 250 km/h!!!
kas see on siis väga lahja aeg?[/quote]
ärge tekitage mõttetut fleimi. aare väide auto kohta oli, et sel on stock b7 alpina mootor. [/quote]
Täpsustaks niipalju, et väliste tunnuste järgi
on auto kas selfmade või originaalne M535i,
milllele on peale pandud retrofit Alpina B7
turbomootor. Mul kodus selline raamat,
kus on loetletud igasugu võimalikud värvid,
salonginahad jms mille järgi tuvastada.
Kindel on, et see ei ole Alpina B7, vaid
sellel on Alpina B7 mootor. Miks peaks Alpina
autole peale panema M spoilerid ning sisu?
Alpina originaalsel B7 on sees Alpina rool
ja Alpina sisu, speedestil paistis igatahes
sealt seest standardne beez buffalo M sisu.
Samamoodi oli puudu see alumiiniumist kere-
numbrilipakas parema amordikannu ees, kus
on muuhulgas kirjas ka auto täpne mudel.
Kui küsimus on M535/535 olemasolus, siis seda
võin homme öelda, kas seda värvi ning sellise
nahksisuga autot üldse toodetud on. Kui keegi
hangib selle kerenumbri osa (nt DC73), siis
võib väga täpselt kindlaks teha, ka selle, mis
pool rool on ja mis käigukast olnud on.
Mis puudutab Kari sierrat, siis mehed paluks
mitte unustada, et eelmine aasta sõitis kodanik
minuteada tavalise dohc mootori põhjaga, mille
ruineerimise vältimiseks oli ka boosti vähendatud.
Ehk tegelikult peaks see sierra mingi 500 hj
juures andma ca 270 kmh, mitte 250.
250 on 300-320 hj vahemikus arendava 1500 kg
kaaluva auto täiesti normaalne tulemus.
[quote][i]Algselt postitas Raivo[/i]
OMC'l sõitis too bemm, mis Aare väite kohaselt tavaline 535 on, kiiruseks 250 km/h!!!
kas see on siis väga lahja aeg?[/quote]
ärge tekitage mõttetut fleimi. aare väide auto kohta oli, et sel on stock b7 alpina mootor. [/quote]
Täpsustaks niipalju, et väliste tunnuste järgi
on auto kas selfmade või originaalne M535i,
milllele on peale pandud retrofit Alpina B7
turbomootor. Mul kodus selline raamat,
kus on loetletud igasugu võimalikud värvid,
salonginahad jms mille järgi tuvastada.
Kindel on, et see ei ole Alpina B7, vaid
sellel on Alpina B7 mootor. Miks peaks Alpina
autole peale panema M spoilerid ning sisu?
Alpina originaalsel B7 on sees Alpina rool
ja Alpina sisu, speedestil paistis igatahes
sealt seest standardne beez buffalo M sisu.
Samamoodi oli puudu see alumiiniumist kere-
numbrilipakas parema amordikannu ees, kus
on muuhulgas kirjas ka auto täpne mudel.
Kui küsimus on M535/535 olemasolus, siis seda
võin homme öelda, kas seda värvi ning sellise
nahksisuga autot üldse toodetud on. Kui keegi
hangib selle kerenumbri osa (nt DC73), siis
võib väga täpselt kindlaks teha, ka selle, mis
pool rool on ja mis käigukast olnud on.
Mis puudutab Kari sierrat, siis mehed paluks
mitte unustada, et eelmine aasta sõitis kodanik
minuteada tavalise dohc mootori põhjaga, mille
ruineerimise vältimiseks oli ka boosti vähendatud.
Ehk tegelikult peaks see sierra mingi 500 hj
juures andma ca 270 kmh, mitte 250.
250 on 300-320 hj vahemikus arendava 1500 kg
kaaluva auto täiesti normaalne tulemus.
[quote][i]Algselt postitas Martti[/i]
Hakkab jälle pihta jah?
Tra ma ei või.
See auto oli M535, seda kuni aastani 2001-2002, siis pani Jüri sinna peale Alpina B7 turbomootori koos ajuga (patrik aitas, tema teab ilmselt täpsemalt).
Mis võiks selle auto mark nüüd olla ?
Vastus: selfmade BMW ilma tähistuseta.
Kõik [/quote]
:)peace
täpselt seda ma seletasingi
Hakkab jälle pihta jah?
Tra ma ei või.
See auto oli M535, seda kuni aastani 2001-2002, siis pani Jüri sinna peale Alpina B7 turbomootori koos ajuga (patrik aitas, tema teab ilmselt täpsemalt).
Mis võiks selle auto mark nüüd olla ?
Vastus: selfmade BMW ilma tähistuseta.
Kõik [/quote]
:)peace
täpselt seda ma seletasingi