Noh, minu E30 325i-l kulus pidurite peaaegu täielikkule remondile üle 5800.- krooni ja seda umbes 2-3 kuud tagasi

, ostsin kõik UUED kettad (4tk), kõik UUED klotsid (8+4+ veel 4 igaksjuhuks), ette ostsin 2 UUT kolvi plus kaitsekummid ja tihendid, ette UUED kummivoolikud
taga suppordid olid kah ennem remonti vägagi korralikud, kuid ka need kiskusin igaksjuhuks laiali, nendega polnud midagi teha õnneks, ainult puhastasin need seest kah ära. Vahetasin ka pidurivedeliku ära
Sai välja vahetatud ka kogu käsipidurisüsteem. Plus veel parem tagumine õõtshoob, kuna selle plekk oli läbimädanenud, polnud kuhugi kinnitada enam käsipiduriklotse

Ahjaa ka õõsthoob sai pandud peaaegu tutikas alla, sain selle Igori käest, see oli vist sõitnud ennem tema kätte jõudmist umbes 100 kilomeetrit maksimaalselt.
Nüüd vaja veel vahetada kogutorustik, torud on veel korralikud, kuid kui olen juba vahetanud kõik välja siis vahetan veel ka torud ära.
Kõik osad, mis kasutasin sai ostetud täiesti TUTIKANA. Kogu summa oleks hulka suurem kujunenud, kuid sain ka varuosade poest kõvasti alet
teha veel vaja siis pidurite kohapealt peasilindri remont (hinda ei tea veel) ja torustiku vahetus (umbes 600-700, on torude valmistamise hind) , siis on kõik.
Kõik tööd olen teostanud ise ja teostan ka edaspidi, kuna tehinka pool on mul 5+ alati olnud ja jääb kah

see läheb nüüd siis OT-ks sry
autol endal vaja teha veel mõned üksikud asjad (mootorivahetus, tagapõll uus ja mõned üksikud roostekohad ning elektripeegild ja üks elektri aken korda+ veel puksi ringi igaksjuhuks ära teha ning uued stanged autole ja mõned üksikud iluvead+ tagavedrud kah, kindlasti leidub mingid pisiasjad veel) ja siis võib öelda et see masin on nagu uus.
Siia maani olen remontinud seda masinat ainult A-varuosadega ja jätkan ka samas vaimus.
Ülevaatus sai läbitud puhta lehega, umbes kuuaega tagasi
