Õli tulukesed E30-l
Õli tulukesed E30-l
Mis võiks häda olla kui ca 1500 km peale õlivahetust (üks roheline tuluke kustunud) lööb mootori käivitusel põlema oilservice tuluke? Samas kustuvad ära kõik teised.
[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
[quote][i]Algselt postitas murukas[/i]
vaat sul on armatuuri batareid saba andnud [/quote]
Seda ma kartsingi. Kas keegi viskaks vihje, kuidas neid vahetada? [/quote]
kui sa kellad välja kisud, siis seal taga juba need "patakad" paistavad. ning vahetus ei tohiks midagi keerulist olla. umbes sama "keeruline" nagu tavalisel seinakellal:)
[quote][i]Algselt postitas murukas[/i]
vaat sul on armatuuri batareid saba andnud [/quote]
Seda ma kartsingi. Kas keegi viskaks vihje, kuidas neid vahetada? [/quote]
kui sa kellad välja kisud, siis seal taga juba need "patakad" paistavad. ning vahetus ei tohiks midagi keerulist olla. umbes sama "keeruline" nagu tavalisel seinakellal:)
GS
Ok teema selline et kiskusin enda ühe vana spido lahti ! ÜLLATUS akud olid juba plõga ajanud ja sellest mul ka see komplekt vahetuse läxki. Soovitan ka kõigil teistel see akuvahetus ära teha kellel vanemad autod, muidu hakkavad vanad akud okiidi eritama ja mure käes ja trükiplaadil kanalid maha põlenud...... enne hilja kui vääägahilja. Akude vahetamisega on sedaviisi et parem ärge ise vahetage kuna need on punktkeevitusega kinni lastud. Tallinnas on selline hea koht kus akusid vahetataxe punktkeevitusega , samas saab ka moblade akusid vahetada , see asub Tondi ülesõidu juures Tondi tn.... ?? see valge maja kus ka 2 korrusel autopood , 1 korrusel on akude pood sealt saab abi. Aku hind on a-la 75 eeku tk + vahetus mõni väike raha. Jootmisel võid lihtsalt akule haiget kuumaga teha. Aku ei ole juhe mida joota !!
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21