E34 automaatkasti mure
E34 automaatkasti mure
Nädala eest peale maanteel kickdowni kasutamist klõpsas kast ennast kaitserezhiimi (sees 3. käik ja kelladeplokis kiri Trans Program). Peatusin, keerasin süüte välja ja paari minuti pärast uuesti sisse ja kõik okei. Võis olla õli ülekuumenemine või midagi taolist, kes teab.
Pärast seda on hakanud 2<->3 käigu vahetamisel esinema jõnks. Selline jõnks nagu manuaalkasti korral käiku vahetades sidur liiga vara ära lahutada, pöörded lähevad korraks üles. Jõnks on nii üles- kui allavahetusel (allavahetus, mis tehakse gaasi tugevamal lisamisel).
See jõnks avaldub vaid sooja mootoriga (=käigukastiga). Külmalt tundub kõik olevat okei, mida rohkem sõita seda suuremaks jõnks läheb soojenedes.
On kellelgi aimu, kustkandist viga otsida?
Auto on E34 M50 mootoriga, kast ise 5-käiguline 3-rezhiimiline.
Kuidas sellel kastil üldse õlitaset kontrollitakse? Kusagilt olen kuulnud et kasti küljel kork, mis tuleb maha keerata. Kui õli välja voolab sealt, siis tase paigas.
-= Mask =-
Pärast seda on hakanud 2<->3 käigu vahetamisel esinema jõnks. Selline jõnks nagu manuaalkasti korral käiku vahetades sidur liiga vara ära lahutada, pöörded lähevad korraks üles. Jõnks on nii üles- kui allavahetusel (allavahetus, mis tehakse gaasi tugevamal lisamisel).
See jõnks avaldub vaid sooja mootoriga (=käigukastiga). Külmalt tundub kõik olevat okei, mida rohkem sõita seda suuremaks jõnks läheb soojenedes.
On kellelgi aimu, kustkandist viga otsida?
Auto on E34 M50 mootoriga, kast ise 5-käiguline 3-rezhiimiline.
Kuidas sellel kastil üldse õlitaset kontrollitakse? Kusagilt olen kuulnud et kasti küljel kork, mis tuleb maha keerata. Kui õli välja voolab sealt, siis tase paigas.
-= Mask =-
Punn on põhja all, mitte külje peal. Midagi on piisavalt kulunud ja soojast peast toimuvad suuremad lekked. Kui mõni siduritest õieti ei toimi, siis lülitub avariise ja jätab ainult 3-nda käigu. Süüte välja-sisse lülitamisega taastad normaal toimingud kuni jälle vea ilmnemiseni! Õli on piisavalt- muidu ilmneksid vead just külmalt- antud õli on suure paisumisega ja külmalt on ta kogus alati väiksem- kontrollida külmalt ja töötava mootoriga.
Küsiks kah kohe teemasse, kuna äsja sai e34 muretsetud, siis alguses tuleb küsimusi nagu varrukast.
Nimelt kui kiirendada ning siis gaas maha lasta, jätab kast ikka kõrgema käigu sisse, nagu ootaks, et noh noh, kas tahad veel kiirendada...ja seda kõike täiesti tavalises "A" asendis. Mõne aja möödudes ta siiski vahetab käigu tagasi.
Kas see peabki nii olema? Kuna pole erilist kogemust bemmi automaadiga, siis igaksjuhuks tahaks selgust saada.
Muidu kui rahulikult sõita, siis pole üldse probleemi.
Jutt siis signatuuris asuvast autost.
Võibolla keegi oskab omadest kogemustest rääkida?
Nimelt kui kiirendada ning siis gaas maha lasta, jätab kast ikka kõrgema käigu sisse, nagu ootaks, et noh noh, kas tahad veel kiirendada...ja seda kõike täiesti tavalises "A" asendis. Mõne aja möödudes ta siiski vahetab käigu tagasi.
Kas see peabki nii olema? Kuna pole erilist kogemust bemmi automaadiga, siis igaksjuhuks tahaks selgust saada.
Muidu kui rahulikult sõita, siis pole üldse probleemi.
Jutt siis signatuuris asuvast autost.
Võibolla keegi oskab omadest kogemustest rääkida?
GS