summ
summ
probleem siis selles,et e36 320 sai katalüsaator välja löödud ja peale seda muutus hääl jubedaks plekiseks lörinaks,mis on täiesti välja kannatamatu.autol endal on remuse sportsumm(tagumine pütt),kas äkki see mõjutab midagi?
oskab äkki keegi kuidagi kommenteerida.Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud
oskab äkki keegi kuidagi kommenteerida.Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud
[quote][i]Algselt postitas maakas[/i]
Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud [/quote]
ilmselt küll. olin ise vahepeal sama probleemi ees. kuna aeg-ajalt tundus, et auto ajab mingit kahtlast haisu.
peale visiiti mingisse summi töökotta, selgus siiski, et konkreetselt e36 (mul kah 2.0) [b]ei ole soovitav[/b] katti ära kiskuda, kuna hääl läheb selliseks nagu Sa eelpool kirjeldasid:(
kui veel katti otsid, siis mine vaata kadaka teel on summuti töökoda (Walker), baltlaagri territooriumil, kus kaks väga õlist venda:D keevitavad, tinutavad jne sumpse.
seal tüüp nimega Ronaldo (vist) pakkus mulle e46 katti, mille ls oli u 60tkm ja hind u 2500.-
nii et mõtle. ilma katita hakkab sul ka pealegi summuti tagumine pütt jm osad kiiremini tühjaks "põlema".
Kas nüüd on vaja uus katt organiseerida?tänud [/quote]
ilmselt küll. olin ise vahepeal sama probleemi ees. kuna aeg-ajalt tundus, et auto ajab mingit kahtlast haisu.
peale visiiti mingisse summi töökotta, selgus siiski, et konkreetselt e36 (mul kah 2.0) [b]ei ole soovitav[/b] katti ära kiskuda, kuna hääl läheb selliseks nagu Sa eelpool kirjeldasid:(
kui veel katti otsid, siis mine vaata kadaka teel on summuti töökoda (Walker), baltlaagri territooriumil, kus kaks väga õlist venda:D keevitavad, tinutavad jne sumpse.
seal tüüp nimega Ronaldo (vist) pakkus mulle e46 katti, mille ls oli u 60tkm ja hind u 2500.-
nii et mõtle. ilma katita hakkab sul ka pealegi summuti tagumine pütt jm osad kiiremini tühjaks "põlema".
GS
See on nüüd küll väga jama jutt, et kati minemaviskamine E36 põhjustab paratamatult lörinaid ja tagupüti kiiret kulumist. Parematel aegadel oli eestisse võimalik tellida autosid nn ida euroopa paketiga, mis muu hulgas tähendas, et kati pole ette nähtud. Pole selle kohtagi. Masinad ise olid vägagi vaiksed ja nii mõnigi sõidab veel originaal summutiga ringi.
See Resonaator veel kuidas seda nimetataxe.
See iseenesest pytt millel on sisseminevad ja vдljaminevad torud milles augud sees ja pytiseinad on millegagi kaetud vms. Tдpselt ei tea.
Pole summutimeister, helista summutimeistritele uuri asja.
Ja siiski tõe tera on sees tava toru ei ole hea. Summuti tagapytt töötab kõrgema temperatuuril kui mõeldud järelikult lyhem eluiga ja torud roostetavad kiiremini läbi
See iseenesest pytt millel on sisseminevad ja vдljaminevad torud milles augud sees ja pytiseinad on millegagi kaetud vms. Tдpselt ei tea.
Pole summutimeister, helista summutimeistritele uuri asja.
Ja siiski tõe tera on sees tava toru ei ole hea. Summuti tagapytt töötab kõrgema temperatuuril kui mõeldud järelikult lyhem eluiga ja torud roostetavad kiiremini läbi
No eeldades siis, et tõde on siiski kuskil olemas pakun välja järgmise variandi. Kat oli umbes, kohe hullusti. Nüüd vahelt ära ja vallatlevad gaasid jõuavad rõõmsasti sportpütini, mis teeb oma loomulikku häält. Hääle saab teisemaks (vaiksemaks) ilmselt mingi takistuse lisamisega sportpoti ette. Sellisel juhul peaks tugevamad helid vaid kõrgetel pööretel kostuma.
Minu mõttekäik tugineb kogemusel, kus sportivnaja resonator + läbilükatud, väsiv tagumine pütt tegid igal pöördel jõminat + lärinat. Paigaldanuna uue Walkeri tagapüti on madalad pöörded muutusteta, samas kui pöörded ületavad nii 4000 piiri lõigatakse hääl kuidagi äkitselt maha nagu keegi pooks kõri kinni. (väga nõme)
Minu mõttekäik tugineb kogemusel, kus sportivnaja resonator + läbilükatud, väsiv tagumine pütt tegid igal pöördel jõminat + lärinat. Paigaldanuna uue Walkeri tagapüti on madalad pöörded muutusteta, samas kui pöörded ületavad nii 4000 piiri lõigatakse hääl kuidagi äkitselt maha nagu keegi pooks kõri kinni. (väga nõme)
kõige hullem asja juures oligi see,et kat ei olnudki umbes.ära võttes oli selgelt näha,et kat oli ilusat heledat värvi,ning mingitest tahma ja õli ummistustest polnud juttugi.ja see lörin kostub nüüd tühjast katist,mitte tagumisest pütist ehk siis auto alt(sai tõstukile aetud ja kuulatud)Kat sai välja löödud sellepärast,et ülevaatusel oli CO sisaldus liiga suur ja hiljem diagnostiku juurde minnes,seletas tüüp,et kat on raudselt umbes
-
- Huviline
- Postitusi: 247
- Liitunud: 18.03.2003 13:08 45
- Peamine sõiduk: E46 M3 kompressor
- Asukoht: Tallinn
[quote][i]Algselt postitas maakas[/i]
kõige hullem asja juures oligi see,et kat ei olnudki umbes.ära võttes oli selgelt näha,et kat oli ilusat heledat värvi,ning mingitest tahma ja õli ummistustest polnud juttugi.ja see lörin kostub nüüd tühjast katist,mitte tagumisest pütist ehk siis auto alt(sai tõstukile aetud ja kuulatud)Kat sai välja löödud sellepärast,et ülevaatusel oli CO sisaldus liiga suur ja hiljem diagnostiku juurde minnes,seletas tüüp,et kat on raudselt umbes [/quote] Nagu ma aru saan löödi kat tühjaks ja nüüd on sul seal all tühi kati pott, mis annabki seda tünni kuminat. Kati eemaldamisel tuleks panna resonaator või siis lihtsalt otsetoru, mittemingil juhul ära jäta tühja potti.
kõige hullem asja juures oligi see,et kat ei olnudki umbes.ära võttes oli selgelt näha,et kat oli ilusat heledat värvi,ning mingitest tahma ja õli ummistustest polnud juttugi.ja see lörin kostub nüüd tühjast katist,mitte tagumisest pütist ehk siis auto alt(sai tõstukile aetud ja kuulatud)Kat sai välja löödud sellepärast,et ülevaatusel oli CO sisaldus liiga suur ja hiljem diagnostiku juurde minnes,seletas tüüp,et kat on raudselt umbes [/quote] Nagu ma aru saan löödi kat tühjaks ja nüüd on sul seal all tühi kati pott, mis annabki seda tünni kuminat. Kati eemaldamisel tuleks panna resonaator või siis lihtsalt otsetoru, mittemingil juhul ära jäta tühja potti.