probleem e32 linnaküttekuluga
probleem e32 linnaküttekuluga
autoks on bmw 730 -88 võtab linnas 13-17 l sõbral sama auto ja võtab 11l/100km linnas ise olen sellega sõitnud ja vastab tõele, maantee kulu on normis 8l/100km, tahaks et linnas ka 11l/100le võtaks, mida vahetama peaks või mida tegema
Re: probleem e32 linnaküttekuluga
Kuna tehaseandmetel on normaalne linnakulu 16,3 l/100km, siis ma ei näe muud varianti, kui telliskivi gaasipedaali alla panna.allan23 kirjutas:autoks on bmw 730 -88 võtab linnas 13-17 l sõbral sama auto ja võtab 11l/100km linnas ise olen sellega sõitnud ja vastab tõele, maantee kulu on normis 8l/100km, tahaks et linnas ka 11l/100le võtaks, mida vahetama peaks või mida tegema
Ilma naljata: minu arust 11 l/100km ei ole reaalne tulemus, loomulikult võib 65-ga öösel mööd Vabaduse puiesteed või 70-ga Lasnamäe kanalis veelgi paremaid tulemusi saada, aga see ei kvalifitseeru veel linnakuluks. Teine variant on, et mõõtmismetoodika on vale või mõõteviga liialt suur (läbitud distants ja kulutatud kütusehulk liiga väiksed).
Kuule, kui ma gaasi maha lasen, siis võtab 0. Mis me sellest järeldame?allan23 kirjutas:jutt jumala õige linnas 50 -70km/h liigeldes kulu 11-12l vahel maanteel võtab tema auto 8l/100km ja minu oma ka, ainus vahe et minu auto võtab linnas rohkem 13-17l/100km, 13l siis kui sõita u 60km/h 4 käiguga, 17 siis kui hakkan trikitama u90km/h teen möödasõite jne
Kütusekulu on tähtis rahakulu pärast, seepärast ei oma tähtsust hetkekulu, vaid see, mis sa tanklas paaki lased mingi läbisõidu tagant. Hetkekulu näidik on mõeldud sõidustiili energiasäästlikuks kohandamise hõlbustamiseks.
Tangi paak kõrini täis, sõida veerandi peale tühjaks ja tangi uuesti täis, kriba siia palju kulu oli. Siis saab järeldusi teha.
Sõidurõõm
Et talvel kolmeliitrise kahetonnise tagaveolise autoga (millel pool maast käivad lihtsalt rattad ringi) saada Tallinnas 11l sajale sõidud sõidetud...noo ma ei tea
Aga kui sa oled mootori juures suutnud midagi niimoodi ringi teha ja mootor veel töötab ka, siis võiks sammud seada Münchenisse BMW personaliosakonda. Kindlasti saab sealt hea töö ja M30 mootor tuleb seeriatootmisse tagasi veel

Aga kui sa oled mootori juures suutnud midagi niimoodi ringi teha ja mootor veel töötab ka, siis võiks sammud seada Münchenisse BMW personaliosakonda. Kindlasti saab sealt hea töö ja M30 mootor tuleb seeriatootmisse tagasi veel

BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
No siis polegi väga hullu, mul E34 4.0 hetkel näitab 25.4 keskmisekstruumu kirjutas:minu 535 E34 võtab minu käes 22,6 samas naise käes 19,3, sama bena aga erinev sõidustiil...
maanteel mõlema käes 10.0
ehk otsiksime oma benakulu temperamendis?

Samas eks see ole alguse asi. Ilmselt on hetkel ka teguriks -10C ilmad...
Nii et su E32 kulu on igati normaalne.
GS
Truumu küttekulu on kah natuke karm. Endal ka rida6 535 ja truumu diagnostikas kah käidud ning kõik OK. Aga see 17L/100'le manuaalis tundus mulle rohkem selline tuld andmise näitaja.
Mõõtsin - kompuuter näitab nii täpselt kui võimalik. St kolm paaki tühjakssõitu linnas tuli täpipealt sama tulemus kui näitas kompuuter.
Samas 16L tuleb praeguste külmade ilmadega keskmine. Ja seda ikka mõned korrad päeva jooksul kiirendades 5k-6k pöördeni ja tihedamini nii 3000 ringi. Ja maanteel 9. (7,5 tuli kui 100kilomeetrit tuli maanteel lumetuisuga rekka taga sõita keskmise kiirusega 78km/h).
Truumu keskmist saab vist ainult siis kui igalt ristmikult esimeste seas minema söösta ja pöörded põhja kiirendada, et siis mõnisada meetrit edasi kohe piduripedaali hakata karmilt litsuma, et punasega üle järgmise ristmiku ei paneks
Mõõtsin - kompuuter näitab nii täpselt kui võimalik. St kolm paaki tühjakssõitu linnas tuli täpipealt sama tulemus kui näitas kompuuter.
Samas 16L tuleb praeguste külmade ilmadega keskmine. Ja seda ikka mõned korrad päeva jooksul kiirendades 5k-6k pöördeni ja tihedamini nii 3000 ringi. Ja maanteel 9. (7,5 tuli kui 100kilomeetrit tuli maanteel lumetuisuga rekka taga sõita keskmise kiirusega 78km/h).
Truumu keskmist saab vist ainult siis kui igalt ristmikult esimeste seas minema söösta ja pöörded põhja kiirendada, et siis mõnisada meetrit edasi kohe piduripedaali hakata karmilt litsuma, et punasega üle järgmise ristmiku ei paneks

Muidugi truumu ei öelnud kah, et kas tema sõit koosneb ainult tipptunnisõitudest (hommikul tööle ja õhtutundidel linnaralli). Siis on küll väga reaalne.
Ise sõidan lisaks tipptundidele ka päevases vabas liikluses üsna palju. Ja kui ma ikka tean, et ei ole mingit valemit, et järgmine valgusfoor läheb selleks ajaks roheliseks kui ma juba seal oleks või siis põleb veel kui sinna jõuaks, siis ei hakka pressima ja üle 1500-2000 pöörde ei lase ja veeren ka viienda käiguga. Aga muidugi on piisavalt kohti kus õige ajastuse, autode seisu ja tallamisega saab kiiresti läbi vupsata enne vilkuma hakkamist.
Ise sõidan lisaks tipptundidele ka päevases vabas liikluses üsna palju. Ja kui ma ikka tean, et ei ole mingit valemit, et järgmine valgusfoor läheb selleks ajaks roheliseks kui ma juba seal oleks või siis põleb veel kui sinna jõuaks, siis ei hakka pressima ja üle 1500-2000 pöörde ei lase ja veeren ka viienda käiguga. Aga muidugi on piisavalt kohti kus õige ajastuse, autode seisu ja tallamisega saab kiiresti läbi vupsata enne vilkuma hakkamist.

sõidan üldiselt jah tipptunnil ja ainult linnas
kuna see BMW (seitsmes ajaloo jooksul) sai soetatud just tema dünaamika järgi siis sportlik(loe närviline) sõit on veres....
bemmiga on juba nii, et kulu oleneb jala raskusest, erinevalt mersust või mõnest japsist
samas on palju faktoreid, mis kulu mõjutavad:
termostaat, kiiluvd pidurid, kokkujooks, rehvitüüp, sõidustiil, teeolud, bena kvaliteet(viimasel ajal täielik saast isegi Statoilis) etc etc...
hea võrdlus oleks proovida mõne Saksa bensuga sõita, teadjad mehed räägivad, et kulu vahe on kuskil 1-2 l linnas
enda autot olen stendinud ca. 7-8 korda, kõik toimib, gaasid paigas, lambda töötab jne...
nii et saab ainult sõidustiili süüdistada
kuna see BMW (seitsmes ajaloo jooksul) sai soetatud just tema dünaamika järgi siis sportlik(loe närviline) sõit on veres....
bemmiga on juba nii, et kulu oleneb jala raskusest, erinevalt mersust või mõnest japsist
samas on palju faktoreid, mis kulu mõjutavad:
termostaat, kiiluvd pidurid, kokkujooks, rehvitüüp, sõidustiil, teeolud, bena kvaliteet(viimasel ajal täielik saast isegi Statoilis) etc etc...
hea võrdlus oleks proovida mõne Saksa bensuga sõita, teadjad mehed räägivad, et kulu vahe on kuskil 1-2 l linnas
enda autot olen stendinud ca. 7-8 korda, kõik toimib, gaasid paigas, lambda töötab jne...
nii et saab ainult sõidustiili süüdistada

Enamasti reklaamitrikk. Olen sõitnud põhiliselt neste ja statoili kraamiga, ning mingit küttekulu erinevust küll ei tule.hillarr kirjutas:On äkki keegi teinud statistikat ka Ultima ja tavalise kütuse kulude kohta. Tankimisautomaadi peal reklaamis on ka üks punkt kirjas nagu Ultimaga väheneks kütusekulu. Ei tea kas vastab mingit moodi tõele see kah?
Ahjaa, nüüd tegin u 150km ringi maanteel, ning küttekulu 11.5 kanti

GS
Kindel on see, et ultimat võttes liigub auto paremini....korduvalt testitud mazda 929 peal. Küttekulu vähenemine on võimalik aga kuna ultimaga liigub paremini siis ka vajutatakse rohkem.hillarr kirjutas:On äkki keegi teinud statistikat ka Ultima ja tavalise kütuse kulude kohta. Tankimisautomaadi peal reklaamis on ka üks punkt kirjas nagu Ultimaga väheneks kütusekulu. Ei tea kas vastab mingit moodi tõele see kah?
niipalju, kui minu kliendid on inffi andnud, on vahe väga väike(kuigi on)hillarr kirjutas:On äkki keegi teinud statistikat ka Ultima ja tavalise kütuse kulude kohta. Tankimisautomaadi peal reklaamis on ka üks punkt kirjas nagu Ultimaga väheneks kütusekulu. Ei tea kas vastab mingit moodi tõele see kah?
aga niipalju, kui ma inffi saanud olen, valatakse bena ikkagi ühest ja samast toobrist, vahe lihtsalt selles, palju mingi firma viitsib oma ollust rikastada oktaanarvu tõstjaga ja oma mahutite puhastamisega...
senini siiski Statoil parim, seda enam, et nende jaamad meeldivad ja teenindus tasemel(pluss veel kuldkaart, mis annab eelise)