e34 525 kas plokikaan õhtal?
e34 525 kas plokikaan õhtal?
Tere, räägin teiele oma loo:
Hommikul panin auto käima, siis ta töötas kohapeal umbes 20-30min. temp. näidiks oli normis e. keskel. siis aga käis üks pauk ja kõik kohad olid suitsu täis ja vesi jooksis välja, koheselt suretasin ka mootori.
Kapoti avades avastasin, et üks lõdvik mis jookseb termostaadist kuni veepumbani oli lõhkenud, koheselt sebisin poest uue lõdviku ja paigaldasin selle.
Siis aga peale paart kilomeetrit läks mootor kuumaks ja jahutusvedelik otsas (peale uut lõdviku paigaldust lisasin ka j.vedelikku), lisasin vedelikku juurde aga vesi läks ikkagi keema.
Seejärel jätsin auto umbes tunniks seisma ja hakkasin jällegi j.vedelikuga täitma radikat, mahtus umbes 6l veel seda vedelikku, lasin mootoril kohapeal töötada umbes 30min. ja pidevalt lisasin j.vedelikku (vahepeal oli kuulda kuidas õhk välja sisiseb). Mootor läks kuumaks aga radikas oli ühest otsast külm teisest aga kuum, arvasin et termostaatklapp ei funka. ja mis kõigehuvitavam sellejuures on, et salongi ei tulnud mitte kübekestki sooja õhku, ainult külm õhk, ja mootor ka enam keema ei lähe vaid näidik on paar milli yle keskmise.
Ühed räägivad et plokikaanes on mikropraod ja sealt aurab j.vedelik välja .
Teised räägivad, et las mootor töötab ja hoia stabiilselt 1500-1700 pööret siis pidi pauguga see õhk sealt süsteemist välja tulema.
Kas saaks siit abi?
Tänud ette!
Hommikul panin auto käima, siis ta töötas kohapeal umbes 20-30min. temp. näidiks oli normis e. keskel. siis aga käis üks pauk ja kõik kohad olid suitsu täis ja vesi jooksis välja, koheselt suretasin ka mootori.
Kapoti avades avastasin, et üks lõdvik mis jookseb termostaadist kuni veepumbani oli lõhkenud, koheselt sebisin poest uue lõdviku ja paigaldasin selle.
Siis aga peale paart kilomeetrit läks mootor kuumaks ja jahutusvedelik otsas (peale uut lõdviku paigaldust lisasin ka j.vedelikku), lisasin vedelikku juurde aga vesi läks ikkagi keema.
Seejärel jätsin auto umbes tunniks seisma ja hakkasin jällegi j.vedelikuga täitma radikat, mahtus umbes 6l veel seda vedelikku, lasin mootoril kohapeal töötada umbes 30min. ja pidevalt lisasin j.vedelikku (vahepeal oli kuulda kuidas õhk välja sisiseb). Mootor läks kuumaks aga radikas oli ühest otsast külm teisest aga kuum, arvasin et termostaatklapp ei funka. ja mis kõigehuvitavam sellejuures on, et salongi ei tulnud mitte kübekestki sooja õhku, ainult külm õhk, ja mootor ka enam keema ei lähe vaid näidik on paar milli yle keskmise.
Ühed räägivad et plokikaanes on mikropraod ja sealt aurab j.vedelik välja .
Teised räägivad, et las mootor töötab ja hoia stabiilselt 1500-1700 pööret siis pidi pauguga see õhk sealt süsteemist välja tulema.
Kas saaks siit abi?
Tänud ette!
kui sisiseb sealt õhutusniplist, salongi sooja ei puhu ning temperatuuri näidik seisab keskmise ja järgmise pulga vahel on vaja plokikaant lihvida või vahetada. samas vaata kas summutist veeauru tuleb? kui jahutusvedelik kaob ilma silmnähtava lekketa siis ta peab lihtsalt kuidagi silindrisse või õlisse jõudma... endal oli selline mure, igatahes sai kaanest ,8 mm maha võetud ja probleem sellega lahendatud.
Viimati muutis alar, 09.03.2005 21:58 54, muudetud 2 korda kokku.
Jama värk.
Selge see, et tosool ei aura ise ära. Tee paigal katset suuremate pööretega nii 2000-3000 ja lase selles vahemikus tuksuda mootor soojaks. Mul on olnud juhus, kus tühikäigul kõik OK aga sõites(pöörete tõustes) hakkas ühe pragunenud lõdviku vahelt lekkima ja aina lisa ja lisa tosooli aga, aga kuhu kaob, ei tea. -Avastasin alles poole aasta pärast selle lõdviku jama ja sedagi juhuslikult. Muideks, katse ajal soovitav esmalt jaheda mootoriga (mitte külmaga) korra paisupaagi korgi kaudu rõhud ühtlustada ja temperatuuri tõustes peaks tekkima sinna pisike surve mis siis pöörete tõustes äkki paljastab lekkekoha. Õhk-õrn lootus aga ÄKKI?
Selge see, et tosool ei aura ise ära. Tee paigal katset suuremate pööretega nii 2000-3000 ja lase selles vahemikus tuksuda mootor soojaks. Mul on olnud juhus, kus tühikäigul kõik OK aga sõites(pöörete tõustes) hakkas ühe pragunenud lõdviku vahelt lekkima ja aina lisa ja lisa tosooli aga, aga kuhu kaob, ei tea. -Avastasin alles poole aasta pärast selle lõdviku jama ja sedagi juhuslikult. Muideks, katse ajal soovitav esmalt jaheda mootoriga (mitte külmaga) korra paisupaagi korgi kaudu rõhud ühtlustada ja temperatuuri tõustes peaks tekkima sinna pisike surve mis siis pöörete tõustes äkki paljastab lekkekoha. Õhk-õrn lootus aga ÄKKI?
Noo eks sa pead kaane maha võtma, siis viid kaanevana kätte kes asja üle mõõdab ja sulle ütleb kas tasub lihvida või mitte. Samas juba tasub lasta üle kas survestada, kui pragusi ei ole ja lihvida kannatab, siis tasub igaljuhul vana korda teha, miks hakata miskit uut ostma, kus võib samuti kõverus olla ja võibolla isegi mõni pragu.arnie kirjutas:krt seda ma kartsin, aga kumb variant on kasulikum kas uus plokikaan või vana lihvimisele viia?
Mercedes EQS 450+ 2022
vaata ikka enne mis nägu ta on ja siis otsusta ning korralik kaas maksab samamoodi korralikku hinda. ise olen neid M20 mootoreid sellise veaga küllalt näinud ja remontinud. õnneks on sellel mootorimudelil tegu küllaltki paksu kaanega ning kaant annab üpris edukalt lihvimisega parandada.
PS. nagu Viljar mainis tasuks alati enne lihvimist survestada...
PS. nagu Viljar mainis tasuks alati enne lihvimist survestada...
Viimati muutis alar, 09.03.2005 22:14 27, muudetud 1 kord kokku.
kui juba kaanevahetusest juttu läks siis äkki oleks mõttekas orig. mootor vahele panna, ennem oli see 535, kuid eelmine omanik tõstis sinna 2,5 vahele, arvas et hoiab 1-2 liitrit kokku saja peale. peale seda ei tööta autopiloot ja veel mõned pisiasjad.
ja mis hinnaga ma 3,5 mootori koos aju ja kõigi juhtmetega kätte saaks?
ja mis hinnaga ma 3,5 mootori koos aju ja kõigi juhtmetega kätte saaks?
tere jälle, nüüd siis teavitan teid ka. plokikaan ei olnudki kõver ega midagi, ikka selle õhu pärast see jama oli lisasin järgmine päev veel 5l siise ja õhutasin radikaküljes oleva avaga. selle termostaadi küljes oleva avaga rikkusingi kõik ära sealt auras kogu see vedelik omakorda välja mis ma radikast sisse kallasin .
Nii et pääsesin see kord kergemini:)
Nii et pääsesin see kord kergemini:)
E32 750i 220kW 
