Õhulugeja?TEEMA LUKKU
Õhulugeja?TEEMA LUKKU
Aotoks on E34 525 ´88a. M20, täna tekkisid sõiduajal poomis tundemärgid ja kui fooritaga seisma jäin hakkasid pöörded megalt kõikuma. Keerasin bensukasse ja suretasin mootori välja ootasin 5min. käivitasin uuesti ja oh imet töötas ühtlaselt aga minu rõõm oli üürike, 200m sõitu ja sümtomid ilmnesid taas. Katsetasin siis sellist asja et, töötava möötoriga tõmbasin õhufiltrikaane küljes oleva juhtme välja ja pöörded kohe ühtlased, pistsin juhtme tagasi ja kohe hakkas taas tühikäik kõikuma. Küsimus siis selline et mis tagajärjed võivad olla sõites ilma selle õhulugejatta ja kui kaua üldse võib sõita niimoodi ning kust otsast peaks alustama selle vea kõrvaldamisega ja kas on see ka omajõududega teostatav?
Arhiivi sirvides ma endale konkreetset vastust ei suutnud välja lugeda.
Arhiivi sirvides ma endale konkreetset vastust ei suutnud välja lugeda.
Viimati muutis Roman, 15.03.2005 19:46 05, muudetud 1 kord kokku.
tel: 58226717
Sulle pädeb vist see jutt, sest peaks samasugune lugeja olema (Vane-Type Air Flow Meter):
http://frwilk.com/944dme/afm.htm
Ilma sõites ei juhtu suurt midagi (ECU.l on avariiprogramm selleks) ainult tuimem on ja kütet läheb rohkem sest ECU ei suuda nii kiiresti täpselt segu teha (kui piitsa tahad anda). Pikas perspektiivis saadakse lambda kaudu segu jälle õigeks. Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).
PS kui on juba Hot Wire Air Mass Meter, siis ei paranda seal naljalt midagi.
http://frwilk.com/944dme/afm.htm
Ilma sõites ei juhtu suurt midagi (ECU.l on avariiprogramm selleks) ainult tuimem on ja kütet läheb rohkem sest ECU ei suuda nii kiiresti täpselt segu teha (kui piitsa tahad anda). Pikas perspektiivis saadakse lambda kaudu segu jälle õigeks. Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).
PS kui on juba Hot Wire Air Mass Meter, siis ei paranda seal naljalt midagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Tänud soovituste eest! Lammutasin ise kodus asja lahti ja oligi sama pilt mis priitV8 poolt saadetud lingil, puhastasin (liuguri tee oli ikka mega tahmane) ja seadsin liuguri uuele rajale ainult et seda juhtme silda polnud vaja teha sest see juba tehasepoolt tehtud, veel tahtis temp.andur puhastamist ja siis silikooniga kaas uuesti peale tagasi. Hommikul läks ilusti käima ja praegu igaljuhul on kõik korras, kui see jama peaks korduma siis vast tuleb küll minna juba servisesse aga muidu võin kõigile soovitada selle juhendi järgi oma "kallimate" õhulugejad üle käia, untsu pole seal küll midagi keerata.
tel: 58226717
see ülevalpool mainitud link on tänaseks juba "surnud" -> http://frwilk.com/944dme/afm.htm
Kas keegi oskab öelda, kust saaks infi selle kohta.
Kas keegi oskab öelda, kust saaks infi selle kohta.