524td hommikuti vibr. käivitusel/külmaga sureb välja(diisel)
524td hommikuti vibr. käivitusel/külmaga sureb välja(diisel)
Mure selline... Hommikul käivitad auto....Käivitub ilusti, aga nii 10 sek peale käivitust hakkab kergelt puperdama... Kui ma autoga nati liigun( isegi 10 m) peale seda on kõik korras... - See on siis kui välistemp. on <-10 C.
Kui temp. on juba rohke kui -15 C siis auto läheb tööle ilusti aga võtab järjest pöörded alla kuni lõpuks sureb välja... uus käivitus ... jälle 5-10 sek. auto hakkab jälle vibrama...
Nali veel selles, et kui 7-8 tunni pärast käivitad, siis mingeid probleemi pole.
Võin olla paranoiline, aga see probleem võis tekkida peale eelsüüteküünalde vahetust...
Kui temp. on juba rohke kui -15 C siis auto läheb tööle ilusti aga võtab järjest pöörded alla kuni lõpuks sureb välja... uus käivitus ... jälle 5-10 sek. auto hakkab jälle vibrama...
Nali veel selles, et kui 7-8 tunni pärast käivitad, siis mingeid probleemi pole.
Võin olla paranoiline, aga see probleem võis tekkida peale eelsüüteküünalde vahetust...
<Julgeks arvata, et äkki pihustid jampsivad midagi. Peale käima <minemist kuskil kümmekond sekundit annavad veel sooja <eelsüüteküünlad ja peale seda kipubki kehva pihusti puhul puterdama <hakkama.
Ma lasen need pihustid üle kontrollida, aga.... kui see oleks ainult pihustites, siis peaks ju iga kord olema probleem... päeval pole mingit probleemi....
Ma lasen need pihustid üle kontrollida, aga.... kui see oleks ainult pihustites, siis peaks ju iga kord olema probleem... päeval pole mingit probleemi....
Julgeks pakkuda et kuttesusteem imeb kuskilt ohku voi kute vajub tagasi.Kui sul on enne pumpa labipaistev voolik siis vaata kohe peale kaivitust kassealt ohumullid jooksevad pumba suunas.Lihtsaim koht on naiteks kui kuttefilter on kasipumbaga siis selle sama pumba vahelt.Selle vastu tommatakse pumbale 'ohupall'peale.Ja kontrolli ega sul kuttefiltris vett pole .Ja pihustite ulejooksu voolikud soovitaks ka ule vaadata
- danieltina
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26.12.2004 14:37 30
ma arvan et bmw on tegelikult üks väga **** auto.
lagunevad raisad, katsu leida korralikku odavalt, ei saagi.
Nässakaid on terve eesti täis ja usun et vaikselt anonyymselt loevad paljud bömmi mehed mida siin aktiivsemad kirjutavad.
BMW on igavene **** , olgu söita on mönus niikaua kuni käib. aga muidu laguneb meie vabariigi teedel kole kiirelt,
bemm pole yldse põhjamaa tingimustesse loodudki.
Sinuvanusel autol on tavaliselt sild nörk, öik puksid läbi, amordid, mootor ka minemas, ühesönaga igaltpoolt vöib laiali laguneda, kas on üldse mötet sellist soetada endale? ma vaatan neid mehi kes söidavad linnavahel mingi toyota, nissani ja mazda mehi, need poisid ei tee kunagi kapottigi lahti, nii hääd on südamikud, okei vöimsust pole niip alju kui saksa mootoritel, aga kuidas se vanasöna ytleski, diihajet jeedes, daalshe buudes,, kaua söuad, kaugele jöuad,. või teistmoodi, eredalt põlev täht kustub kiiremini ära kui see vaikselt hööguv täht..
Minul tuleb sönast bmw masendus, kui vaid saaks enda omast lahti.
õnnetu 525tds omanik
lagunevad raisad, katsu leida korralikku odavalt, ei saagi.
Nässakaid on terve eesti täis ja usun et vaikselt anonyymselt loevad paljud bömmi mehed mida siin aktiivsemad kirjutavad.
BMW on igavene **** , olgu söita on mönus niikaua kuni käib. aga muidu laguneb meie vabariigi teedel kole kiirelt,
bemm pole yldse põhjamaa tingimustesse loodudki.
Sinuvanusel autol on tavaliselt sild nörk, öik puksid läbi, amordid, mootor ka minemas, ühesönaga igaltpoolt vöib laiali laguneda, kas on üldse mötet sellist soetada endale? ma vaatan neid mehi kes söidavad linnavahel mingi toyota, nissani ja mazda mehi, need poisid ei tee kunagi kapottigi lahti, nii hääd on südamikud, okei vöimsust pole niip alju kui saksa mootoritel, aga kuidas se vanasöna ytleski, diihajet jeedes, daalshe buudes,, kaua söuad, kaugele jöuad,. või teistmoodi, eredalt põlev täht kustub kiiremini ära kui see vaikselt hööguv täht..
Minul tuleb sönast bmw masendus, kui vaid saaks enda omast lahti.
õnnetu 525tds omanik
- danieltina
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26.12.2004 14:37 30
- danieltina
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26.12.2004 14:37 30
mul on olnud möned romud, enne bemmi oli. a100 C 4 kerega, v6 2,8 quattro, automaat. (selle masina surm oli üle katuse käimine ja taastada ei viitsind)
sellel autol vahetasin ainult piduriklotse, ja regulaarsed filtri ja ölivahetused, ning mitte KUNAGI ei olnud MINGIT [ebatsensuurne sõna].
söitsin 2 a autoga mis oli yle 10 a vana, 93 oli vä.ljalase,
nüüd on 91 bemm, ma olen juba UUED AMORDID PUKSID ÖÖTSAD STABIKAKONDID JA SADA MUUD HUINJAAD TEINUD
KÕRGSURVEPUMP RATTALAAGRID
ja nüüd läks KÄIGUKAST.
(täna hommikul sain sellega ka hakkama, normaal söidus)
mootori poole pealt on läinud rihma pinguti, veepump, tiivikusidur,
starter, eelsyytekyynlad,
alarm jamab, kesklukk nussib,
summuti on vaja vahetada,
mul on rämedalt kopp ees autost.
tahate ostke ära, niipalju on juba tehtud, niipalju on veel teha
sellel autol vahetasin ainult piduriklotse, ja regulaarsed filtri ja ölivahetused, ning mitte KUNAGI ei olnud MINGIT [ebatsensuurne sõna].
söitsin 2 a autoga mis oli yle 10 a vana, 93 oli vä.ljalase,
nüüd on 91 bemm, ma olen juba UUED AMORDID PUKSID ÖÖTSAD STABIKAKONDID JA SADA MUUD HUINJAAD TEINUD
KÕRGSURVEPUMP RATTALAAGRID
ja nüüd läks KÄIGUKAST.
(täna hommikul sain sellega ka hakkama, normaal söidus)
mootori poole pealt on läinud rihma pinguti, veepump, tiivikusidur,
starter, eelsyytekyynlad,
alarm jamab, kesklukk nussib,
summuti on vaja vahetada,
mul on rämedalt kopp ees autost.
tahate ostke ära, niipalju on juba tehtud, niipalju on veel teha

- danieltina
- Huviline
- Postitusi: 22
- Liitunud: 26.12.2004 14:37 30