2003 igamehe rallisprindid
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
2003 igamehe rallisprindid
09.03. Rapla
13.04. Tartumaa
18.05. Saaremaa
22.06. Hiiumaa
24.08. Harjumaa
28.09. Pärnumaa
26.10. Viimsi
09.11. reserveeritud
tahtsin täpsustada, kas on ka teada millistel radadel need toimuvad. st millise rajakattega?
eelmisel aastal oli jutuks et kombineeritud asfaldi/mudamaadluse osakaalu vähendatakse ning suurendatakse puhtalt asfaldil sõitu.
samas nüüd juba teistpidi jutud liiguvad...
13.04. Tartumaa
18.05. Saaremaa
22.06. Hiiumaa
24.08. Harjumaa
28.09. Pärnumaa
26.10. Viimsi
09.11. reserveeritud
tahtsin täpsustada, kas on ka teada millistel radadel need toimuvad. st millise rajakattega?
eelmisel aastal oli jutuks et kombineeritud asfaldi/mudamaadluse osakaalu vähendatakse ning suurendatakse puhtalt asfaldil sõitu.
samas nüüd juba teistpidi jutud liiguvad...
[quote][i]Algselt postitas kimmo[/i]
09.03. Rapla
13.04. Tartumaa
18.05. Saaremaa
22.06. Hiiumaa
24.08. Harjumaa
28.09. Pärnumaa
26.10. Viimsi
09.11. reserveeritud
[/quote]
Krt, ikka on nendel radadel suur võimalus
igapäevaauto ära lõhkuda. See punane Seat
on linnas küll sellise moega, et on vähemalt
neli pauku ära teinud:(
09.03. Rapla
13.04. Tartumaa
18.05. Saaremaa
22.06. Hiiumaa
24.08. Harjumaa
28.09. Pärnumaa
26.10. Viimsi
09.11. reserveeritud
[/quote]
Krt, ikka on nendel radadel suur võimalus
igapäevaauto ära lõhkuda. See punane Seat
on linnas küll sellise moega, et on vähemalt
neli pauku ära teinud:(
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
2003 tehnilised tingimused
hetkel mitteametlikud. väidetavalt avaldatakse ametlik määrus selle nädala jooksul...
http://www.auto.ee/igamehe/im_tehniline.html
http://www.auto.ee/igamehe/im_tehniline.html
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
ametlikud tehnilised tingimused järgnevad:
[b]RAHVARALLI JA RAHVASPRINDI
TEHNILISED TINGIMUSED[/b]
[i]Kehtib alates 01.05.2003 [/i]
[b]1. MÄÄRATLUS[/b]
Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1-kategooria kinnise kerega sõidukeid.
Keelatud on kasutada kehtivat EAL tehnilist kaarti omavaid sõidukeid.
[b]2. LUBATUD MUUDATUSED ja TÄIENDUSED [/b]
[b]2.1 Mootor[/b]
[b]2.1.1[/b] Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto registreerimistunnistusel).
[b]2.1.2[/b] Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
[b]2.1.3[/b] Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
[b]2.1.4[/b] Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.
[b]2.2 Jõuülekanne[/b]
[b]2.2.1[/b] Peaülekanne koos korpusega on vaba. Diferentsiaal on kohustuslik, 100%-line blokeering on keelatud.
[b]2.3 Vedrustus[/b]
[b]2.3.1[/b] Tugivarred ja õõtshoovad on vabad järgmiste piirangutega:
- vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi, mida võib tugevdada.
[b]2.3.2[/b] Lisavedrude paigaldamine on lubatud juhul, kui põhivedru tüüp ja tegevuspõhimõte säiluvad.
[b]2.3.3[/b] Stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
[b]2.3.4[/b] Rooliülekande korpus tuleb säilitada algsena.
[b]2.4 Veljed ja rehvid[/b]
[b]2.4.1[/b] Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem, kui 17% veerepinna pindalast.
[b]2.4.2[/b] Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigatud rehvide kasutamine.
[b]2.4.3[/b] Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 % veerepinnast ja seda kogu võistluse jooksul.
[b]2.4.4[/b] Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.
[b]2.5 Kere[/b]
[b]2.5.1[/b] Kere kandevkonstruktsioon ja uksed peavad olema metallist. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud. Tugevdamine on lubatud ka juhul, kui tugevdav materjal ei järgi algset materjali.
[b]2.5.2[/b] Esiuste algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik. Kõik muu polsterduse võib eemaldada.
[b]2.5.3[/b] Algne armatuurlaud on kohustuslik.
[b]2.5.4[/b] Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad põhjustada vigastusi.
[b]2.5.5[/b] Kõik klaasid peavad olema E, e või DOT sertifitseeritud, valmistaja juhendi kohased.
[b]2.5.6[/b] Autol ei tohi olla kere külge kinnitatud väljaulatuvaid mittevajalikke esemeid ja seadmeid.
[b]2.5.7[/b] Esivõre muutmine või vahetamine on lubatud, eemaldamine keelatud.
[b]2.5.8[/b] Istekohtade arv peab vastama registreerimistunnistusel näidatule.
[b]2.5.9[/b] Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
[b]2.6 Pidurid[/b]
[b]2.6.1[/b] Pidurisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
[b]2.6.2[/b] Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.
[b]2.7 Rool[/b]
[b]2.7.1[/b] Roolisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
[b]2.7.2[/b] Rooliratas on lubatud vahetada väiksema, sport-tüüpi rooli vastu.
[b]2.8 Muu varustus[/b]
[b]2.8.1[/b] Lisa- ja ohutusvarustus peab vastama vähemalt Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele.
[b]2.8.2[/b] Kohustuslikud on töökorras, auto valmistaja poolt ettenähtud laternad ja valgustusseadmed.
[b]2.8.3[/b] Kohustuslik on töökorras tuuleklaasipuhasti ja klaasipesur.
[b]2.8.4[/b] Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
[b]2.8.5[/b] Lubatud on paigaldada sõidukisse tugevdus- ja ohutusstruktuure ainult vastavuses FIA VM lisa J Art 253 ja/või EAL nõuetele.
[b]2.8.6[/b] Sõidukil peavad olema nõuetele vastavad, Autoregistrikeskuse poolt väljastatud registreerimismärgid.
[b]2.8.7[/b] Sõidukile tuleb paigaldada kogu võistluse ajaks korraldaja poolt ettenähtud kohtadele võistlusnumbrid.
[b]2.8.8[/b] Sõidukil ei tohi olla nähtaval teiste võistluste stardinumbreid ja sümboolikat; usulisi, poliitilisi, rassistlikke, ebaeetilisi ning Keeleseadusega vastuolus olevaid loosungeid ja sümboolikat.
[b]3. OHUTUSMÄÄRUSED[/b]
[b]3.1[/b] Alumiiniumohutuspuur on keelatud.
[b]3.2[/b] Tulekustutussüsteem ei ole nõutud, kuid soovitatav.
[b]3.3[/b] Autos ei või olla kinnitamata esemeid, mis võiksid põhjustada vigastusi.
[b]3.4[/b] Aku peab olema kinnitatud kas algse kinnitusega või vähemalt kahe metallist klambri ja 6 mm poldiga.
[b]3.5[/b] MõleMadis K esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
[b]3.6[/b] Autol ei tohi olla keskkonnale kahjulike vedelike lekkeid, ega liiklusohtlikke lõtke.
[b]3.7[/b] Võistlustel peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit (v.a.Rahvaralli VM ettenähtud juhtudel, kus ei ole kiivri kandmine kohustuslik). Kiivrid tuleb esitada nõuetele vastavuse kontrollimiseks tehnilisele komisjonile enne võistluse algust. Alates 01.07.2003 peab olema kiivril e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologatsioon (võib olla aegunud).
[b]3.8[/b] Autol peavad olema algsed, sõiduki valmistaja juhendi kohased turvavööd.
Lubatud on ka E-märgistusega, SFI 16.1 standardile vastavad (võivad olla aegunud) või FIA homologatsiooniga (võib olla aegunud) ohutusrihMadis K, minimaalse laiusega 2" ja vähemalt 3-punkti kinnitusega auto kerele. OhutusrihMadis Ke kinnitus auto kerele ja paigaldus peab vastama FIA VM lisa J artikkel 253 nõuetele. OhutusrihMadis Ke kasutamise korral on nõutud ka selleks sobiva (istmes avad ohutusrihMadis Ke õlavöödele) istme kasutamine!
[b]3.9[/b] Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, auto valmistaja juhendi kohased, E-märgistusega või vastama vähemalt FIA 1986 standarditele.
Keelatud on kasutada istmeid, milledel puuduvad peatoed või milledele tootja pole peatugesid ettenäinud! Istmekinnitused peavad olema algsel istmel algsed, FIA homologeeritud istmel vastama FIA VM lisa J artikkel 253.16 nõuetele. E-märgistusega istmetel võib kasutada vaid kas sama tootja poolt sellele istmele toodetud kinnitust või FIA VM lisa J art 253 p.16 nõuetele vastavat kinnitust.
[b]3.10[/b] Lubatud on kasutada ka kiivreid, mis vastavad ühele järgnevatest standarditest:
-Snell Foundation 1995-SA ja 2000-SA
-SFI Foundation, SFI spec 31.1A ; 31.1 ; 31.2A; 31.2
-British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR
-SIS 88.24.11(2) -Rootsi
-DS 2124.1 -Taani
-SFS 2653 -Soome
-ONS/OMK -Saksamaa
-NF S 72305 -Prantsusmaa
Tallinnas 26.02.2003.a.
EAL Tehnikakomitee EAL Noorte- ja Rahvaspordikomitee
esimees esimees
T.Jänt T.Perosti
[b]RAHVARALLI JA RAHVASPRINDI
TEHNILISED TINGIMUSED[/b]
[i]Kehtib alates 01.05.2003 [/i]
[b]1. MÄÄRATLUS[/b]
Kasutada võib kõiki kehtivat tehnoülevaatust omavaid M1-kategooria kinnise kerega sõidukeid.
Keelatud on kasutada kehtivat EAL tehnilist kaarti omavaid sõidukeid.
[b]2. LUBATUD MUUDATUSED ja TÄIENDUSED [/b]
[b]2.1 Mootor[/b]
[b]2.1.1[/b] Mootorit ei või asendada teise automargi mootoriga (lubatud koos vastava märkega auto registreerimistunnistusel).
[b]2.1.2[/b] Algset kubatuuri võib muuta hülssides, puurides või kolvikäiku muutes.
[b]2.1.3[/b] Väljalaskekollektor on vaba, summuti müratase peab vastama FIA mürapiiridele rallidel - 103 dBA/3500pm
[b]2.1.4[/b] Väljalaskesüsteem peab olema terve, lekketa ja vigastusteta.
[b]2.2 Jõuülekanne[/b]
[b]2.2.1[/b] Peaülekanne koos korpusega on vaba. Diferentsiaal on kohustuslik, 100%-line blokeering on keelatud.
[b]2.3 Vedrustus[/b]
[b]2.3.1[/b] Tugivarred ja õõtshoovad on vabad järgmiste piirangutega:
- vedrustuse tüüp peab säiluma - kasutada võib ainult konkreetsele automudelile ettenähtud tugivarsi ja õõtshoobi, mida võib tugevdada.
[b]2.3.2[/b] Lisavedrude paigaldamine on lubatud juhul, kui põhivedru tüüp ja tegevuspõhimõte säiluvad.
[b]2.3.3[/b] Stabilisaatorid on vabad, ka juhul, kui nad on vedrustuse osadeks.
[b]2.3.4[/b] Rooliülekande korpus tuleb säilitada algsena.
[b]2.4 Veljed ja rehvid[/b]
[b]2.4.1[/b] Keelatud on kiilasrehvid (slikid). Kiilasrehviks loetakse ka rehvi, mille vulkaniseeritud mustri sooned moodustavad vähem, kui 17% veerepinna pindalast.
[b]2.4.2[/b] Keelatud on igasugune rehvi turvisemustri lõikamine ja lõigatud rehvide kasutamine.
[b]2.4.3[/b] Rehvi turvisemustri sügavus peab olema vähemalt 1,6 mm vähemalt 75 % veerepinnast ja seda kogu võistluse jooksul.
[b]2.4.4[/b] Rehvidel ei tohi olla üheski kohas mehhaanilisi vigastusi ega koordi paljandeid.
[b]2.5 Kere[/b]
[b]2.5.1[/b] Kere kandevkonstruktsioon ja uksed peavad olema metallist. Kergendamised ja muudatused, mida ei ole konkreetselt lubatud, on keelatud. Tugevdamine on lubatud ka juhul, kui tugevdav materjal ei järgi algset materjali.
[b]2.5.2[/b] Esiuste algne või sama autotootja toodetud polster on kohustuslik. Kõik muu polsterduse võib eemaldada.
[b]2.5.3[/b] Algne armatuurlaud on kohustuslik.
[b]2.5.4[/b] Teistsuguse näidikuteploki ja lülitite paigaldamiseks võib armatuurlauda teha vastavad muudatused. Sõitja ümbruses ja armatuurlaua jäikadel osadel ei tohi olla teravaid nurki või väljaulatuvaid detaile, mis võivad põhjustada vigastusi.
[b]2.5.5[/b] Kõik klaasid peavad olema E, e või DOT sertifitseeritud, valmistaja juhendi kohased.
[b]2.5.6[/b] Autol ei tohi olla kere külge kinnitatud väljaulatuvaid mittevajalikke esemeid ja seadmeid.
[b]2.5.7[/b] Esivõre muutmine või vahetamine on lubatud, eemaldamine keelatud.
[b]2.5.8[/b] Istekohtade arv peab vastama registreerimistunnistusel näidatule.
[b]2.5.9[/b] Auto peab olema esteetilise välimusega. Autol ei tohi olla avarii või amortisatsiooni tagajärgi, mis võiksid segada sõiduki juhtimist või mõjutada võistluste ohutust.
[b]2.6 Pidurid[/b]
[b]2.6.1[/b] Pidurisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
[b]2.6.2[/b] Mehhaaniline käsipidur ehk seisupidur on kohustuslik.
[b]2.7 Rool[/b]
[b]2.7.1[/b] Roolisüsteem peab olema algne ja valmistaja juhendi kohane ning töökorras.
[b]2.7.2[/b] Rooliratas on lubatud vahetada väiksema, sport-tüüpi rooli vastu.
[b]2.8 Muu varustus[/b]
[b]2.8.1[/b] Lisa- ja ohutusvarustus peab vastama vähemalt Liiklusseadusest tulenevatele nõuetele.
[b]2.8.2[/b] Kohustuslikud on töökorras, auto valmistaja poolt ettenähtud laternad ja valgustusseadmed.
[b]2.8.3[/b] Kohustuslik on töökorras tuuleklaasipuhasti ja klaasipesur.
[b]2.8.4[/b] Pukseerimissilmus auto ees ja taga on kohustuslik.
[b]2.8.5[/b] Lubatud on paigaldada sõidukisse tugevdus- ja ohutusstruktuure ainult vastavuses FIA VM lisa J Art 253 ja/või EAL nõuetele.
[b]2.8.6[/b] Sõidukil peavad olema nõuetele vastavad, Autoregistrikeskuse poolt väljastatud registreerimismärgid.
[b]2.8.7[/b] Sõidukile tuleb paigaldada kogu võistluse ajaks korraldaja poolt ettenähtud kohtadele võistlusnumbrid.
[b]2.8.8[/b] Sõidukil ei tohi olla nähtaval teiste võistluste stardinumbreid ja sümboolikat; usulisi, poliitilisi, rassistlikke, ebaeetilisi ning Keeleseadusega vastuolus olevaid loosungeid ja sümboolikat.
[b]3. OHUTUSMÄÄRUSED[/b]
[b]3.1[/b] Alumiiniumohutuspuur on keelatud.
[b]3.2[/b] Tulekustutussüsteem ei ole nõutud, kuid soovitatav.
[b]3.3[/b] Autos ei või olla kinnitamata esemeid, mis võiksid põhjustada vigastusi.
[b]3.4[/b] Aku peab olema kinnitatud kas algse kinnitusega või vähemalt kahe metallist klambri ja 6 mm poldiga.
[b]3.5[/b] MõleMadis K esiuksed peavad olema avatavad nii seest- kui väljastpoolt kogu võistluse vältel.
[b]3.6[/b] Autol ei tohi olla keskkonnale kahjulike vedelike lekkeid, ega liiklusohtlikke lõtke.
[b]3.7[/b] Võistlustel peavad sõitjad kandma kinnirihmatud ja vigastusteta auto- või motokiivrit (v.a.Rahvaralli VM ettenähtud juhtudel, kus ei ole kiivri kandmine kohustuslik). Kiivrid tuleb esitada nõuetele vastavuse kontrollimiseks tehnilisele komisjonile enne võistluse algust. Alates 01.07.2003 peab olema kiivril e-tähistus, DOT-markeering või FIA homologatsioon (võib olla aegunud).
[b]3.8[/b] Autol peavad olema algsed, sõiduki valmistaja juhendi kohased turvavööd.
Lubatud on ka E-märgistusega, SFI 16.1 standardile vastavad (võivad olla aegunud) või FIA homologatsiooniga (võib olla aegunud) ohutusrihMadis K, minimaalse laiusega 2" ja vähemalt 3-punkti kinnitusega auto kerele. OhutusrihMadis Ke kinnitus auto kerele ja paigaldus peab vastama FIA VM lisa J artikkel 253 nõuetele. OhutusrihMadis Ke kasutamise korral on nõutud ka selleks sobiva (istmes avad ohutusrihMadis Ke õlavöödele) istme kasutamine!
[b]3.9[/b] Esiistmed peavad olema terved, vigastusteta, auto valmistaja juhendi kohased, E-märgistusega või vastama vähemalt FIA 1986 standarditele.
Keelatud on kasutada istmeid, milledel puuduvad peatoed või milledele tootja pole peatugesid ettenäinud! Istmekinnitused peavad olema algsel istmel algsed, FIA homologeeritud istmel vastama FIA VM lisa J artikkel 253.16 nõuetele. E-märgistusega istmetel võib kasutada vaid kas sama tootja poolt sellele istmele toodetud kinnitust või FIA VM lisa J art 253 p.16 nõuetele vastavat kinnitust.
[b]3.10[/b] Lubatud on kasutada ka kiivreid, mis vastavad ühele järgnevatest standarditest:
-Snell Foundation 1995-SA ja 2000-SA
-SFI Foundation, SFI spec 31.1A ; 31.1 ; 31.2A; 31.2
-British Standard Institution BS-6658-85 type A/FR
-SIS 88.24.11(2) -Rootsi
-DS 2124.1 -Taani
-SFS 2653 -Soome
-ONS/OMK -Saksamaa
-NF S 72305 -Prantsusmaa
Tallinnas 26.02.2003.a.
EAL Tehnikakomitee EAL Noorte- ja Rahvaspordikomitee
esimees esimees
T.Jänt T.Perosti
[quote][i]Algselt postitas Aare[/i]See punane Seat on linnas küll sellise moega, et on vähemalt neli pauku ära teinud:([/quote]Välimus on petlik ehk näitab pigem omaniku laiskust asja lõpuks korda teha. Aga tõsi, sprindil on ta end korra mõlkinud ja mõned korrad rehvi veljelt maha saanud. See viimane on konkreetse auto konkreetse velje müstika.
[quote]Krt, ikka on nendel radadel suur võimalus igapäevaauto ära lõhkuda. [/quote]Tegemist on ikkagi autospordi võistlusega, täpsemalt _rallisprindiga_. Enne starti tuleb endale selgeks teha, kas olulisem on koju sõita oma autoga ja järgmine päev tööle või võita potentsiaalne sekundiosa. Ja valikut endale kogu rajal oleva adrenaliinitulva all pidevalt meelde tuletada. Kui on sellega raskusi, siis tuleb rohkem trenni teha.
Ja vastuseks kõigile kruusahalajatele, tegemist on rallisprindi mitte ringraja sarjaga. Pealegi on kruusal juhi osakaal lõpptulemusse suurem kui asfaldil. Kerge auto, madal jäik vedrustus, korralikud rehvid teevad asfaldil imet, kruusal on auto sättimisega vähem võita :-)
[quote]Krt, ikka on nendel radadel suur võimalus igapäevaauto ära lõhkuda. [/quote]Tegemist on ikkagi autospordi võistlusega, täpsemalt _rallisprindiga_. Enne starti tuleb endale selgeks teha, kas olulisem on koju sõita oma autoga ja järgmine päev tööle või võita potentsiaalne sekundiosa. Ja valikut endale kogu rajal oleva adrenaliinitulva all pidevalt meelde tuletada. Kui on sellega raskusi, siis tuleb rohkem trenni teha.
Ja vastuseks kõigile kruusahalajatele, tegemist on rallisprindi mitte ringraja sarjaga. Pealegi on kruusal juhi osakaal lõpptulemusse suurem kui asfaldil. Kerge auto, madal jäik vedrustus, korralikud rehvid teevad asfaldil imet, kruusal on auto sättimisega vähem võita :-)
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!
Heh see Hiiumaa rada oli nüüd küll mitte kruusakattel vaid liiva ja kalluripealt kallatud munakivide kattega. Sõit iseenesest oli üpris nauditav kui vaid see pinnas kindlam oleks olnud ja sellenahka ka üks auto läks , kuna enne viimast ettappi lükati sahaga tee nn. siledax ja rööpad mis kohati olid a 30-40 sm sügavad muutusid hullemax kui arvata oskad. Endakohapealt siis madalaima autoga oli lausa lõbus kõhupeal liikuda ja teistele rada siledamax lükata 

E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- kimmo
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 3000
- Liitunud: 30.09.2002 15:51 18
- Peamine sõiduk: BMW 530d xDrive
- Asukoht: Harjumaa
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Heh see Hiiumaa rada oli nüüd küll mitte kruusakattel vaid liiva ja kalluripealt kallatud munakivide kattega. [/quote]
tulemused ka juba üleval..
http://www.auto.ee/igamehe/030622_t.html
Heh see Hiiumaa rada oli nüüd küll mitte kruusakattel vaid liiva ja kalluripealt kallatud munakivide kattega. [/quote]
tulemused ka juba üleval..
http://www.auto.ee/igamehe/030622_t.html
[quote][i]Algselt postitas Cardo[/i]
Heh see Hiiumaa rada oli nüüd küll mitte kruusakattel vaid liiva ja kalluripealt kallatud munakivide kattega.[/quote]
See rada ajas minulgi sõita tahtmise ära, raja valikuga peab midagi ette võtma, muidu peab hakkama üritusi vahele jätma.
Neile kes asfalti taga nutavad, siis võibolla tuleb veel üks puhta asfaldi etapp ka sügisel.
Heh see Hiiumaa rada oli nüüd küll mitte kruusakattel vaid liiva ja kalluripealt kallatud munakivide kattega.[/quote]
See rada ajas minulgi sõita tahtmise ära, raja valikuga peab midagi ette võtma, muidu peab hakkama üritusi vahele jätma.
Neile kes asfalti taga nutavad, siis võibolla tuleb veel üks puhta asfaldi etapp ka sügisel.
-- E30 316i (2.7) --
Fun is not a straight line!
Fun is not a straight line!