E34 kojameeste puks
Soovitan siiski tungivalt UM'i minna ja see hoovastik täiega uus osta,
vasaku kojamehe pingutusesüsteemiga, mis tõmbab luua tugevamalt suurtel kiirustel vastu klaasi 3200EEK ja tavaline midagi 2600 ringis vist oli. Suure mootoriga masinale saab panna ka selle odavama variandi, kui loobud sellest feature'st ja vasaku luua varre ka ära vahetad.
See treimine ja pullimine ei tasu ma arvan vaeva ära, kui just ise ei ole kuldsete kätega treial. Ise pigistasin silma kinni ja ostsin UM'ist hoovastiku ja ei kahetse. Asi töötab ikka mõnusalt. Ei mingit kolksu, ei mingit loksu, täpne ja sujuv liikumine.
vasaku kojamehe pingutusesüsteemiga, mis tõmbab luua tugevamalt suurtel kiirustel vastu klaasi 3200EEK ja tavaline midagi 2600 ringis vist oli. Suure mootoriga masinale saab panna ka selle odavama variandi, kui loobud sellest feature'st ja vasaku luua varre ka ära vahetad.
See treimine ja pullimine ei tasu ma arvan vaeva ära, kui just ise ei ole kuldsete kätega treial. Ise pigistasin silma kinni ja ostsin UM'ist hoovastiku ja ei kahetse. Asi töötab ikka mõnusalt. Ei mingit kolksu, ei mingit loksu, täpne ja sujuv liikumine.
Aga kas ikka suudad produtseerida nii hea kui originaal. Enda oma vaatasin küll, et kogu kupatus ikka nii läbi, et taastada pole seal enam mitte ühtki liigendit.
Originaaliga võid kindel olla, et kestab väga pikalt. See jupp jah suht kallis nii et keegi ei taha seda eriti teostada ja nii sõidetaksegi kolksuvate kojameestega.
Originaaliga võid kindel olla, et kestab väga pikalt. See jupp jah suht kallis nii et keegi ei taha seda eriti teostada ja nii sõidetaksegi kolksuvate kojameestega.
Ma võin Sulle näidata, kuidas taastati. Sõnaga: oskajaid mehi ikka veel leidub maarjamaal. Ja hinnaks kujunes 1/10 Sinu mainitusthillarr kirjutas:Aga kas ikka suudad produtseerida nii hea kui originaal. Enda oma vaatasin küll, et kogu kupatus ikka nii läbi, et taastada pole seal enam mitte ühtki liigendit.

Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Ma olen siin lugenud seda teemat, aga millegipärast lugesin seda alles eile-täna välja, et teie juures selle asja korda saab.truumu kirjutas:oled teretulnud!
Sa siis ei teadnud, et meie tegeleme sellega?
Viimati muutis Viljar, 20.03.2005 16:06 40, muudetud 1 kord kokku.
Mercedes EQS 450+ 2022
Vaatasin neid pilte ka ja mulle tundus sarnasus 324 omadega väga suur.
Minu arust on probleem selles ,et pori tolmu jms tõttu kulub tihend,siis laseb vee tõttu jalga määre,siis kulub maha võlli galvaaniline pinnakate ning võllile tekib rooste mis sööb võlli ja mille produkdid õgivad kuivalt puksi -tulemus võll ja puks tuksis.Ravi-võll üle treida ja uuesti kokku keevitada ning rooste vastu galvaanikasse.Uus puks ,määre ja O ring sisse siis on nagu uus.2 Odav ravi uus puks ja veidi kehvem tulemus.See mees kes selle töö tonniga (mitte 2 variant)teeb peaks tööd tundma aga kui tellija kuidagimoodi ainult puksi vahetust soovib ja pärast töömeest ja kogu maailma süüdistab siis võiks veidi enne tolerantsid omale selgeks teha."Miski siin ilmas pole igavene"- ütles müürsepp pärast vastvalminud müüri ümberkukkumist.
Minu arust on probleem selles ,et pori tolmu jms tõttu kulub tihend,siis laseb vee tõttu jalga määre,siis kulub maha võlli galvaaniline pinnakate ning võllile tekib rooste mis sööb võlli ja mille produkdid õgivad kuivalt puksi -tulemus võll ja puks tuksis.Ravi-võll üle treida ja uuesti kokku keevitada ning rooste vastu galvaanikasse.Uus puks ,määre ja O ring sisse siis on nagu uus.2 Odav ravi uus puks ja veidi kehvem tulemus.See mees kes selle töö tonniga (mitte 2 variant)teeb peaks tööd tundma aga kui tellija kuidagimoodi ainult puksi vahetust soovib ja pärast töömeest ja kogu maailma süüdistab siis võiks veidi enne tolerantsid omale selgeks teha."Miski siin ilmas pole igavene"- ütles müürsepp pärast vastvalminud müüri ümberkukkumist.
Veider kas siis kallimal autol hoiab insener jälle kokku.Ma mäletan tihend on kohe stopperseibi all.See kokkuhoid ajab mind vahel ikka hirmsasti raevu-sai kunagi (e30)omal starter maha võetud ja ennäe imet parasiithammasrataste tugivõõ 1/3 pudi1/3 terve ja 1/3 mõni hammas veel järel.Varuosa Boschi tellima minnes küsisin kas hammasvöö on metallist või plastmassist nagu originaal.Öeldi et metallist.Ähvardasin siis ,et kui on plast siis ei osta ja teen ise .Oli metallist ja 400 raha.OHH
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Ma ei hakanud uut teemat selleks tegema,aga tekkis küsimus.
Kuna E34 540'il on juhi kojamees mingisuguse pingutiga,siis kas muu asi on kõik sama võrreldes näiteks TDS'i või muud mudelit.Lihtsalt uurisin eelmisele autole (TDS'ile) UM'ist kojameeste hoovastikku ja hind oli sinna veidi alla 3000.- eegu ja 540 oma maksab üle 4000.- . KAs neid omavahel asendada pole võimalik ?
Tänan abi eest ette
Kuna E34 540'il on juhi kojamees mingisuguse pingutiga,siis kas muu asi on kõik sama võrreldes näiteks TDS'i või muud mudelit.Lihtsalt uurisin eelmisele autole (TDS'ile) UM'ist kojameeste hoovastikku ja hind oli sinna veidi alla 3000.- eegu ja 540 oma maksab üle 4000.- . KAs neid omavahel asendada pole võimalik ?
Tänan abi eest ette

Hoovastikke saab omavahel vahetada (komplektselt). Kui paned tolle odavama, jääb lihtsalt ADV (kiirusega muutuv surve juhikojamehele) ära ja muud ei midagi.
Iseenesest, kui puks sobib, võid ka tavalise varre panna (tõstuki tihvti pead siis ka eemaldama), aga mul on tunne, et ADV võll on jämedam.
Iseenesest, kui puks sobib, võid ka tavalise varre panna (tõstuki tihvti pead siis ka eemaldama), aga mul on tunne, et ADV võll on jämedam.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
- Marko S
- Huviline
- Postitusi: 3571
- Liitunud: 11.10.2005 19:02 22
- Peamine sõiduk: E39 530d
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Vaadates neid pilte,siis tundub,et muu kõik on sama 
TDS

540

Illustratsioon tundub sama,aga varuosakoodid on erinevad.
Ma ei teagi,kas riskida,et osta see TDS'i hoovastik ja proovida seda 540 külge
Kuna ennem oli mul nii öelda tavahoovastik (ilma selle juhikojamehe pingutita) siis mingit erinevust,et oleks parem ei ole ma täheldanud.Ja samas ei ole ka midagi halvem ka olnud.

TDS

540

Illustratsioon tundub sama,aga varuosakoodid on erinevad.
Ma ei teagi,kas riskida,et osta see TDS'i hoovastik ja proovida seda 540 külge

Kuna ennem oli mul nii öelda tavahoovastik (ilma selle juhikojamehe pingutita) siis mingit erinevust,et oleks parem ei ole ma täheldanud.Ja samas ei ole ka midagi halvem ka olnud.
Kõikide E34 hoovastikud sobivad omavahel (kui just ei ole parempoolse rooliga auto)!
540 erinev varuosakood tuleb sellest, et tal on olemas ka ADV, mis koosneb lisajuppidest 4, 5, 22 ja 23. Ka on tal juhupoolne võll õõnes (vist ka jämedam) ning juhipoolne vars teistsugune (vedru pingutiga).
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image049.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image047.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image043.jpg
540 erinev varuosakood tuleb sellest, et tal on olemas ka ADV, mis koosneb lisajuppidest 4, 5, 22 ja 23. Ka on tal juhupoolne võll õõnes (vist ka jämedam) ning juhipoolne vars teistsugune (vedru pingutiga).
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image049.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image047.jpg
http://kunden.tridem.de/auto/erich/zke/image043.jpg
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Re: E34 kojameeste puks
Sama probleemi ees nüüd. Kas kellelgi on varupukse ? Või mõõte??
Re: E34 kojameeste puks
Ma ei tea kas räägitakse siin nendest puksidest, millest ma arvan.
Aga mainin, et mind aitas hädast välja varson.ee
Muidugi mõõte peab teadma.
Neil suurel hulgal igasugu pukse ja asju. Ja saab tellida.
Mul olid ka megaloksud oma kolmeka kojameeste hoovastikus. Logises, kolises.
Võtsin lahti ja olid ära kulunud puksid, kuni nullini eriti juhipoolt.
E36l on suht jebla hoovastikku kätte saada, aga saab hakkama.
Panin kahest hoovastikust ühe norm kokku ja lisaks vahetasin puksid uute vastu.
Maksid "sente". Ja loomulikult puhastasin liigendid vanast määrdest, lisasin uut ja panin kokku.
Veel lõikasin paksemast kummist (vana lohv) välja rõngad, kojameeste "võllide" alla, et vesi otse sinna "kuulliigendile" ei jookseks/voolaks.
Hoiab vett eemale. Määre kestab kauem ja kõik muu ka.
Lokse enam pole. ja pühib hästi ja hääletult.
Kruustangidega saab ilusti vahetatud (sisse välja pressida, koos sobivas mõõdus padruniga).
Tegin palju fotosid jms, et paneks foorumisse õpetuse, aga pole viitsinud.
Aga mainin, et mind aitas hädast välja varson.ee
Muidugi mõõte peab teadma.
Neil suurel hulgal igasugu pukse ja asju. Ja saab tellida.
Mul olid ka megaloksud oma kolmeka kojameeste hoovastikus. Logises, kolises.
Võtsin lahti ja olid ära kulunud puksid, kuni nullini eriti juhipoolt.
E36l on suht jebla hoovastikku kätte saada, aga saab hakkama.
Panin kahest hoovastikust ühe norm kokku ja lisaks vahetasin puksid uute vastu.
Maksid "sente". Ja loomulikult puhastasin liigendid vanast määrdest, lisasin uut ja panin kokku.
Veel lõikasin paksemast kummist (vana lohv) välja rõngad, kojameeste "võllide" alla, et vesi otse sinna "kuulliigendile" ei jookseks/voolaks.
Hoiab vett eemale. Määre kestab kauem ja kõik muu ka.
Lokse enam pole. ja pühib hästi ja hääletult.
Kruustangidega saab ilusti vahetatud (sisse välja pressida, koos sobivas mõõdus padruniga).
Tegin palju fotosid jms, et paneks foorumisse õpetuse, aga pole viitsinud.