Mis firma amortti kasudada?
Mis firma amortti kasudada?
Nii andke palun nõu mis firma amortte tasuks vaadata?Autoks 525, 90a,E34(esimesed amordid)
Sachsi kohta kuulsin hiljaaegu UM tööliselt et need amordid mida väljaspool esindust müüakse,on odavamad ja kehvemad kui need mis otse um-ist osta,kvaliteetsemad siis um-is.kuigi natuke kõhklema pani see jutt ei söendanud ma "teadja"vennaga vaidlema hakata.mis arvate...priitv8 kirjutas:Ja kui ühtegi muud mõtet pähe ei tule, on alati turvaline kasutada originaalvalmistaja oma, mis BMW puhul on Boge/Sachs.
kunagi sai müüdud Monroe amorte ühes teenindusesbmw325e kirjutas:Monroe(on inimesi kes nendega pole rahul olnud aga ise kiidan neid küll) ning ka Bilstein kuid on teisigi häid firmasi
eluaeg neil kuskil 7-8 kuud
kuna ei viitsinud enam neid garantii korras ilma rahata vahetada, siis loobusime selle firma toodangust...
täielik piix

Isegi olnud firmas tööl kus sai Monroe amorti paigaldatus ja müüdud.Vist oli mingi sensatrak vms nende kohta jällegi ei ütleks küll midagi halba,kuid teised kestsid jah üsna vähe aega.sai ka kunagi mingil monroe koolitusel käidud,kus "õpetajad"rääkisid,et monroe on teinud teoks selle süsteemi mille sachs välja töötas aga kasutusse ei võtnud,aga veidike täiendades sai tulemus parem kui oodatitruumu kirjutas:kunagi sai müüdud Monroe amorte ühes teenindusesbmw325e kirjutas:Monroe(on inimesi kes nendega pole rahul olnud aga ise kiidan neid küll) ning ka Bilstein kuid on teisigi häid firmasi
eluaeg neil kuskil 7-8 kuud
kuna ei viitsinud enam neid garantii korras ilma rahata vahetada, siis loobusime selle firma toodangust...
täielik p**k

Millised need "odavamad seeriad" seal on?
Eestis peale sensatraci sealt ei pakutagi muud enam... vähemalt euroopa autodele.
Amortide kohta liigub palju ringi ka mõttetuid linnalegende ja paljude rikete põhjus on loll omanik või paigaldaja.
Mina ostsin 520-le neli sensatraci nii umbes 5 aastat/praeguseks 80 000 tagasi. Kõik korralikult, koos uute leevendite ja kaitsekummidega, ka said taha uued vedrud.
Eelmisel ülevaatusel (2004 suvi) olid ülevaatusel kõik neli 78%, ei grammigi vahet. Tõsi, paigaldatud said need nii nagu peab (ei võetud tangidega kinni varrest) ja sillad on mujalt korras. Arvestades amortide hindu, mis ma maksin, tunnistan igati õnnestunud ostuks. Olen kindel, et suvel on amortide% samad. Kõik uuemad autod, mis mul olnud on pole ükski omanud amorte, millel oleks vahed alla 3% olnud. Ja 78% on tavalise tänavasõiduamordi kohta tulemus 5+.
Eestis peale sensatraci sealt ei pakutagi muud enam... vähemalt euroopa autodele.
Amortide kohta liigub palju ringi ka mõttetuid linnalegende ja paljude rikete põhjus on loll omanik või paigaldaja.
Mina ostsin 520-le neli sensatraci nii umbes 5 aastat/praeguseks 80 000 tagasi. Kõik korralikult, koos uute leevendite ja kaitsekummidega, ka said taha uued vedrud.
Eelmisel ülevaatusel (2004 suvi) olid ülevaatusel kõik neli 78%, ei grammigi vahet. Tõsi, paigaldatud said need nii nagu peab (ei võetud tangidega kinni varrest) ja sillad on mujalt korras. Arvestades amortide hindu, mis ma maksin, tunnistan igati õnnestunud ostuks. Olen kindel, et suvel on amortide% samad. Kõik uuemad autod, mis mul olnud on pole ükski omanud amorte, millel oleks vahed alla 3% olnud. Ja 78% on tavalise tänavasõiduamordi kohta tulemus 5+.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
- tr22nsmees
- Huviline
- Postitusi: 328
- Liitunud: 02.07.2003 15:59 10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
teadjamad võiksid soovitada ka midagi 535i'le taha.
Esimesed on korras, kuid tagumised on vist sõidustiilist tulenevalt täiesti köögad omadega.
Oskab keegi soovitada mingit tanki-stiilis amorti. St mida jäigem, seda parem & kesta võiks üle aasta. Tuttav, kes samuti 535i'ga kulgeb mainis, et tal kulubki keskmiselt ring tagumisi aastas
Esimesed on korras, kuid tagumised on vist sõidustiilist tulenevalt täiesti köögad omadega.
Oskab keegi soovitada mingit tanki-stiilis amorti. St mida jäigem, seda parem & kesta võiks üle aasta. Tuttav, kes samuti 535i'ga kulgeb mainis, et tal kulubki keskmiselt ring tagumisi aastas

W12
võibolla on selle monroe'ga selline värk, et kvaliteet on kõikuv ja mulle sattusid korralikud?
ise tunned nende maaletooja vendi aastaid üsna hästi, et kuulda natuke rohkem kui müügijuttu ja vennad muidu ütlesid nelja silma all, et monroe maine pärineb suuresti nendest aegadest 90ndate keskel, kui iga urgas oli kõva maaletooja ja siis pandi neid alla kuidas juhtus, ühekaupa, viimase piirini tallatud vedrudega, ilma kummideda, vanade kummidega jne jne
praegu on garantiitingimus, et peab olema tunnustatud paigaldaja, peab kasutama uut kaitsekummi ja tuleb vahetada miinimum paarikaupa. Jama pidi olema 1-2 juhtu sajast.
muidugi ei vaidle, et bilstein on parem ja koni on tipp, aga kui pole seda raha 2-3 tonni amordi kohta kuskilt võtta, siis käravad küll
muideks üleeelmine nädal vahetasin samal autol esivedrut (pooleks) ja üllatus-üllatus - aastaid tallinna auke näinud sensatrac oli veel niipalju gaasi täis, et ajas varre kohe kenasti välja - ehk oli väga heas korras.
eile kui oma 3st lappasin, igatahes 1,5a tagasi 75% näidanud kiidetud
Boge originaalamordid tahavad tagant kohe vahetada ja esimesed olid juba niikaugel, et vart tuli välja sikutada....
suhteline...
ise tunned nende maaletooja vendi aastaid üsna hästi, et kuulda natuke rohkem kui müügijuttu ja vennad muidu ütlesid nelja silma all, et monroe maine pärineb suuresti nendest aegadest 90ndate keskel, kui iga urgas oli kõva maaletooja ja siis pandi neid alla kuidas juhtus, ühekaupa, viimase piirini tallatud vedrudega, ilma kummideda, vanade kummidega jne jne
praegu on garantiitingimus, et peab olema tunnustatud paigaldaja, peab kasutama uut kaitsekummi ja tuleb vahetada miinimum paarikaupa. Jama pidi olema 1-2 juhtu sajast.
muidugi ei vaidle, et bilstein on parem ja koni on tipp, aga kui pole seda raha 2-3 tonni amordi kohta kuskilt võtta, siis käravad küll
muideks üleeelmine nädal vahetasin samal autol esivedrut (pooleks) ja üllatus-üllatus - aastaid tallinna auke näinud sensatrac oli veel niipalju gaasi täis, et ajas varre kohe kenasti välja - ehk oli väga heas korras.
eile kui oma 3st lappasin, igatahes 1,5a tagasi 75% näidanud kiidetud
Boge originaalamordid tahavad tagant kohe vahetada ja esimesed olid juba niikaugel, et vart tuli välja sikutada....
suhteline...
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
see sõna on vist tankodroom, kus päevast päeva oma autosid katsetame...Viljar kirjutas:Ja kui ikka Tallinna teedel hoolimatult sõita, siis ei kesta seal mitte üksiki amordikas. Ma usun, et ei ole ükski amort mõeldud päevast-päeva mööda mingit teeollust (ei oskagi kuidagi seda ju nimetada) sõitmiseks, või vähemalt ei saa seal pikalt kesta.