K:E36 uste klaasid.
K:E36 uste klaasid.
käisin vaatamas just ühte e36 coupe 318is-i ja üks vähestest apsudset mis auto juures tähelsasin oli see, et uste klaasid kinnises asendis loksusid üles-alla mingi cm või paar, uksi avades aknad kukkusid väikse jõnksu alla, kas see on mingi tüüpvea taoline asi kõigil coupe-del ja kas mingi lihtne viga? Äkki oskab keegi pajatada veel mulle nõrkadest kohtadest, millele tähelepanu pöörata!
kes viitsib mind aidata, siis tänud!
kes viitsib mind aidata, siis tänud!
330xd e90
Kupee klaasid peavadki nõnda ennast alla laskma ukse avades. Viga on siis kui nad ei tee seda.
Aga is kohta pikem teema olemas: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=8947

Aga is kohta pikem teema olemas: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=8947
Toomas_K kirjutas:Kupee klaasid peavadki nõnda ennast alla laskma ukse avades. Viga on siis kui nad ei tee seda.![]()
Aga is kohta pikem teema olemas: http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=8947
tänud!
nagu sealt teemast lugeda võis räägiti palju sellest doch mootorist ja rohkem ketivahetusest, isendil mida vaatamas käisin oli läbisõit kuskil 160tkm aga vaevalt et see 94 aasta auto kohta reaalne on, kuid tundus,et mootor töötas ilusti. Kuidas ma siis aru saan mis seisukorras see sõlm on?
330xd e90
Kui ei ole komput vahetatud, saad läbisõidust ülevaate ka järgmiselt, kui lased armatuuris olevad kellad "testprogrammi". Täpselt ei mäleta aga vist sedasi, et vajutad odomeetri nullimisnupu alla, keerad süütevõtit nii et raadiohakkab mängima ja odomeetri numbrid põlema. Mõneajase nullimisnupu all hoidmise järel peaks ta hakkama näitama kõiki kilomeetreid, mis ta läbinud on. Usun, et kui nii ei toimi, siis otsinguid kasutades leiad täpsema info selle kontrollimise kohta. Hetkelise seisukorra määrab sulle muidugi ikka Truumu arvutit kasutades!!! 

- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
dantee: see mida sa just testrezhiimi kohta rääkisid on vale. Selle testrezhiimiga näitab plokk oma tootekoodi, auto vin koodi ja muud pläma, ls seal nende asjade hulgas ei ole.
Mitu korda on siin sellest juttu ka juba olnud. Otsingu peale peaksid leidma ka lingi, kus täpne kirjeldus selle testi kohta.
E36'tel ei ole reaalset läbisõitu võimalik kindlaks määrata. Alates E39'st hoitakse ls'i vist ka motronicus. Sealt pidavat juba asja päris raske muuta olema.
Mitu korda on siin sellest juttu ka juba olnud. Otsingu peale peaksid leidma ka lingi, kus täpne kirjeldus selle testi kohta.
E36'tel ei ole reaalset läbisõitu võimalik kindlaks määrata. Alates E39'st hoitakse ls'i vist ka motronicus. Sealt pidavat juba asja päris raske muuta olema.
Ja LCM-s (Light Control Module) ja päris uutel ka süütevõtmes. Aga muuta neid väga raske ei ole. Vajaliku komplekti saab valgevenest 3000ue eest, ja see saab hakkama ka E60 ja E87-ga! Idapätid ei maga kahjuks! (neil ju omal tehas ka käepärast!). NB! sama kehtib ka nende autode tehaseimmo kohta, st. ilma mehhaanilise tõkendita ma sellist autot tänavale ei jätaks.meph kirjutas:E36'tel ei ole reaalset läbisõitu võimalik kindlaks määrata. Alates E39'st hoitakse ls'i vist ka motronicus. Sealt pidavat juba asja päris raske muuta olema.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!