Õhulugeja?TEEMA LUKKU

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Õhulugeja?TEEMA LUKKU

Postitus Postitas Roman »

Aotoks on E34 525 ´88a. M20, täna tekkisid sõiduajal poomis tundemärgid ja kui fooritaga seisma jäin hakkasid pöörded megalt kõikuma. Keerasin bensukasse ja suretasin mootori välja ootasin 5min. käivitasin uuesti ja oh imet töötas ühtlaselt aga minu rõõm oli üürike, 200m sõitu ja sümtomid ilmnesid taas. Katsetasin siis sellist asja et, töötava möötoriga tõmbasin õhufiltrikaane küljes oleva juhtme välja ja pöörded kohe ühtlased, pistsin juhtme tagasi ja kohe hakkas taas tühikäik kõikuma. Küsimus siis selline et mis tagajärjed võivad olla sõites ilma selle õhulugejatta ja kui kaua üldse võib sõita niimoodi ning kust otsast peaks alustama selle vea kõrvaldamisega ja kas on see ka omajõududega teostatav?
Arhiivi sirvides ma endale konkreetset vastust ei suutnud välja lugeda.
Viimati muutis Roman, 15.03.2005 19:46 05, muudetud 1 kord kokku.
tel: 58226717
Kasutaja avatar
priitv8
Huviline
Postitusi: 8450
Liitunud: 04.02.2004 10:59 34
Asukoht: city

Postitus Postitas priitv8 »

Sulle pädeb vist see jutt, sest peaks samasugune lugeja olema (Vane-Type Air Flow Meter):
http://frwilk.com/944dme/afm.htm

Ilma sõites ei juhtu suurt midagi (ECU.l on avariiprogramm selleks) ainult tuimem on ja kütet läheb rohkem sest ECU ei suuda nii kiiresti täpselt segu teha (kui piitsa tahad anda). Pikas perspektiivis saadakse lambda kaudu segu jälle õigeks. Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).

PS kui on juba Hot Wire Air Mass Meter, siis ei paranda seal naljalt midagi.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Tänud Priit :cool: sellest on palju abi, õhtu on igatahes sisustatud, saab siis ka selle vidina hinge-eluga kokku puudutud.
Selle teema võib LUKKU panna.
tel: 58226717
truumu

Postitus Postitas truumu »

priitv8 kirjutas: Eeldusel, et lambda ikka elus on veel (ressurss 60000km, eesti bensuga vähem!).
150 000 km annab Bosch aga praeguse bena kvaliteedi juures... :cry:
Kasutaja avatar
Janar_H
Huviline
Postitusi: 129
Liitunud: 12.02.2005 11:59 10
Asukoht: Tartu ümbrus

Postitus Postitas Janar_H »

mul ju sama probleem siiani
volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa
Kasutaja avatar
dantee
Huviline
Postitusi: 386
Liitunud: 11.02.2005 10:41 09
Asukoht: Valga

Postitus Postitas dantee »

Lisaks omalt poolt, et õhulugeja pöördeid kõigutada ei tohiks. Ilmselt selle pistiku eemaldamisega neutraliseerid mingi muu vea. Parim nõu, mine Laki tn 6 Tallinn! Odavam on kasutada spetsialistide abi kui posimise teel viga otsida! Omal kogemus käes.
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Tänud soovituste eest! Lammutasin ise kodus asja lahti ja oligi sama pilt mis priitV8 poolt saadetud lingil, puhastasin (liuguri tee oli ikka mega tahmane) ja seadsin liuguri uuele rajale ainult et seda juhtme silda polnud vaja teha sest see juba tehasepoolt tehtud, veel tahtis temp.andur puhastamist ja siis silikooniga kaas uuesti peale tagasi. Hommikul läks ilusti käima ja praegu igaljuhul on kõik korras, kui see jama peaks korduma siis vast tuleb küll minna juba servisesse aga muidu võin kõigile soovitada selle juhendi järgi oma "kallimate" õhulugejad üle käia, untsu pole seal küll midagi keerata.
tel: 58226717
zopp
Huviline
Postitusi: 28
Liitunud: 22.11.2004 21:03 43
Asukoht: tartu

Postitus Postitas zopp »

untsu võib kll seal midagi keerata kuna minu bmw õhulugejal oli vist mingi sepp ennem mind kallal käinud kuna too seest vussi oli keeratud ja vett täis jooksnud-niiet kui ei tea või pole ise meistrimees pole mõtet igaks juhuks näppida :) :( :) seee minu arvamus :)
Kasutaja avatar
Roman
Huviline
Postitusi: 432
Liitunud: 23.07.2004 17:01 10
Telefon: 58226717
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Roman »

Loomulikult ei makasa siis sinna kallale minna kui ei ole aimugi asjast, vanasõnagi ütleb: "parem karta kui kahetseda". Ilma juhenditta ei oleks ma ise kah seda tööd ette võtnud, arvasin et kui sain hakkama LKM-i külm joodetega siis saan ka sellega hakkama ;)
tel: 58226717
bmwguru
Huviline
Postitusi: 51
Liitunud: 21.03.2005 12:33 38

Postitus Postitas bmwguru »

see ülevalpool mainitud link on tänaseks juba "surnud" -> http://frwilk.com/944dme/afm.htm

Kas keegi oskab öelda, kust saaks infi selle kohta.
Olts
Huviline
Postitusi: 279
Liitunud: 28.06.2004 11:38 30
Asukoht: Tallinn-Pärnu

Postitus Postitas Olts »

Kuna Priidu antud link on endiselt surnud ja ilusate ilmadega tekkis omalgi huvi vähe masinat putitada siis äkki viitsib keegi tööd natuke kirjeldada.
E 34 M50B25
53 840 111
Vasta