325td 92a e36 85kw võimsus kadund!
325td 92a e36 85kw võimsus kadund!
Autol on võimsus täitsa kadunud,külmalt ja soojalt käivitub väga hästi. Seda et auto ei liigu on veel külma mootoriga eriti tunda. Kütust läheb kaa palju rohkem,eriti siis kui inimesed peal. Olen veel mõnikord pannud tähele,et mootor puterdab tühikäigul regulaarsete umbes 40sekundiliste vahedega,putrdab umbes 4sek ja siis käib jälle täiesti normaalselt. Ostsin auto selle probleemiga. Kui keegi oskaks nõu anda ja kui täpselt oleks võimalik viga kindlaks teha?
Kas õhufilter, kütuse filter vahetatud ?
Lisaks võib olla kuttu etteandepump, samuti võib jamada elektroonika.
Lisaks võib olla kuttu etteandepump, samuti võib jamada elektroonika.
Viimati muutis Viljar, 22.03.2005 08:24 01, muudetud 2 korda kokku.
Mercedes EQS 450+ 2022
- Koleloom
- Huviline
- Postitusi: 213
- Liitunud: 23.01.2005 18:56 23
- Peamine sõiduk: f07 GT 535dx 2014a.
- Asukoht: Tartu
Mul oli enda 524td selline jama et viskas käima tõmbamisega ühe pumba hamba üle ,kuigi käima läks ilusti ei olnud probleemi aga minek oli ikka väga halb ,sai siis mootorimehe juuurde mindud ,pani rakisega uuesti süüte paika ja asi jälle korras .aga vedamine oli ikka suur et ta just pumba pealt üle tõmbas oleks ta nukkvõlli pealt üle siis oleks juba pahasti



e38 730d 2000a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
e61 525d 2004a müüdud
e38 740iL 4.4 96a müüdud
e30 325ix 86a
Peugeot 205 1,4 xs 87a
Suur kütusefilter vahetatud,õhufilter vahetamatta. Käisin ka diagnostikas balmoralis sealt öeldi nii et viga võib olla pumbas,mis täpselt saab teada siis kui pump maas ja stendis et võtame lahti ja siis ütlen kui palju remont läheb, üldiselt üle 20 000eek ei lähe.Viljar_V kirjutas:Kas õhufilter, kütuse filter vahetatud ?
Lisaks võib olla kuttu etteandepump, samuti võib jamada elektroonika.
Kas siis ikka peab kohe pumpa lammutama hakkama,muidu nagu täpset diagnoosi panna ei saagi või? Äkki hoopis pihustid?Võibolla tõesti etteandepump. Turbo pidi korras olema,seda ärvas üks mees Joe Garaaist. Nad seal nii katse meetodil proovisid viga selgeks teha,arvas et katalüsaator võib umbes olla. Võttis sumpsi lahti ja tegi prooviringi,midagi ei muutund ainult hääl läks kõvemaks ja turbo vilin oli selgesti kuulda.
2.4 puhul kui on kõik õieti koos, siis üks hammas ühele ja teisele poole nuka juures veel paha ei tee. 2.5 ülevikamine on suhteliselt vähetõenoline, kuna tegemist ketimootoriga.Koleloom kirjutas:Mul oli enda 524td selline jama et viskas käima tõmbamisega ühe pumba hamba üle ,kuigi käima läks ilusti ei olnud probleemi aga minek oli ikka väga halb ,sai siis mootorimehe juuurde mindud ,pani rakisega uuesti süüte paika ja asi jälle korras .aga vedamine oli ikka suur et ta just pumba pealt üle tõmbas oleks ta nukkvõlli pealt üle siis oleks juba pahasti![]()
Mercedes EQS 450+ 2022
Äkki siis UM-is saavad oma aparaatidega ilma pumpa lammutamata kindlaks teha mis autol viga ja palju uus jupp maksab. Kasutatud pumpa pakuti 8000 eest,aga ei tea ju kas on mõtet seda kohe ostma hakata,äkki viga hoopis mujal.Viljar_V kirjutas:Seal võid käia, aga ,ma kardan, et sa eriti targemaks ei saa, kuna Truumu aparaat eriti selle masina kohta ei taha infot välja anda.ahto kirjutas:Kui on elektrooniline viga, siis ilma diagnostikata üles ei leia. Mine käi laki tn. 6 ei ole kallis ka

Ei tea kuidas um on diisli spetsalisti aga üsna paljud autode esindused viivad oma autod karla autosse diislite remonti,odavam on joe garaaz,aga need mehed ei ole saanud seal sellist koolitust kui karlas ja aparatuur on ka seal karla auto vana.otsusta ise,palju on kirutud mõlemaid firmasid ja palju ka kiidetud.kahjuks oma arvamust ei oska ma sulle öelda kuna puudub diisel auto ja sellega kaasnevad probleemid.