Kojamehed jukerdavad.
-
- Huviline
- Postitusi: 251
- Liitunud: 21.01.2005 12:32 37
- Peamine sõiduk: BMW 525d
- Asukoht: Tartu
Kojamehed jukerdavad.
Kojameestel töötab normaalselt ainult kõige kiirem käik. Kui vajutada üksikut impulssi, siis kojamehed ei lähe lõpuni tagasi vaid jäävad kuskil keskel seisma. Pesuriga jäävadki pendeldama ja teatud hetkel kui on pikalt käinud, jäävad üldse seisma ja töötab ainult nagu eespool mainitud, kõige kiirem käik. Kusjuures kui kojamehed välja lülitada, jäävad sinna kuhu jumal juhatab! 520 e34
Viimati muutis seawolf, 23.03.2005 15:49 12, muudetud 1 kord kokku.
Ma ei tea. Kindlasti on seal mingi mikrolüliti, mille annab äkki ära vahetada. Viimaks on skeem ka natuke abiks:seawolf kirjutas:Mis tegema peaks. Uut mootorit ostma hakkama?
http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/6160.1/01.png
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Mul mure siis järgmine. Nimelt lasin klaasipuhastust aknale ja kojamehed käisid aegluubis-mootor veab väga vaevaliselt, proovisin ka teisi reziime ja igas asendis ühtemoodi aegalne. Intervall on iga asendiga selline nagu klaasipesuga. Ehk on tegu mõne tüüpveaga mille olemust oskaks keegi seletada? Üks tähelepanek on ka see, et kojamehed ei lähe päris nii alla kui peaks-ei jää kuhugi poole klaasi peale aga paar senti võiks veel alla minna. Kiirusega seost pole kuna ka seistes on sama jama. Loodame et vihma sadama ei hakka enne kui lahendus leitud. Autoks e 34 '91.
E 34 M50B25
53 840 111
53 840 111
Tüüpiline viga BMW-del (omas käest tean) on see, et kõrvalistuja kojamehe puks kulub ja siis oksudeerub ära ja seega ei jõua enam vedada. See viga on juba sisse programmeeritud, liiga suur pinge keskmisele puksile. Seda saad proovida ka nii, et kui õnnestub keskmise puksi vahele õli lasta, siis peaks minema mõneks päevaks asi paremaks.
Lõpptulemus on see, et mehhanism tuleb välja vahetada, muidu põletab mootori ka maha veel kui hästi läheb (kuigi seal on kaitse vahel).
Isiklikult olen pea igal olnud BMW-l vahetanud, Saue romulas nad hoivad neid sees ka, mingi 1000.- küsivad.
Viimane kord sai veel tehtud selline trikk, et keskmine puks sai tavoti sisse määritud ja sinna veel üks kummilutt peale pandud, siis ei lähe sinna liiv ja muu prügi kohe vahele kui puks ebatihedaks muutub.
Lõpptulemus on see, et mehhanism tuleb välja vahetada, muidu põletab mootori ka maha veel kui hästi läheb (kuigi seal on kaitse vahel).
Isiklikult olen pea igal olnud BMW-l vahetanud, Saue romulas nad hoivad neid sees ka, mingi 1000.- küsivad.
Viimane kord sai veel tehtud selline trikk, et keskmine puks sai tavoti sisse määritud ja sinna veel üks kummilutt peale pandud, siis ei lähe sinna liiv ja muu prügi kohe vahele kui puks ebatihedaks muutub.
Lauri BMW 750i '96 (VIN DG23934)