BMW Auto crossing 12.07.2003
BMW Auto crossing 12.07.2003
BMW Auto crossing 2003
Laupäeval, 12. 07. 2003 korraldavad United Motors ja Eesti BMW Klubi avatud võistluse autocrossingus tänavasõiduautodele. Võistlus viiakse läbi Pärnus Sauga ringrajal ja on heategevusliku iseloomuga osavõturahast ja reklaamist laekuv tulu läheb Tallinna Lastehaigla Toetusfondi.
Autocrossing kujutab endast sisuliselt vigursõiduelementidega põimitud asfaldisprinti, kus võistlustrass märgitakse maha asfalt- või betoonkattega terrritooriumile (teele). Raja ohutu läbimise huvides luuakse olemasolevale trassile mõned lisaelemendid (sikaanid, slaalomielemendid). Võistlus viiakse läbi kahel rajal: esimesel, 2,5km pikkusel distantsil (nn suure ring) stardivad võistlejad oma autodega, teisel 0,8km pikkusel distantsil (nn väike ring) võistlevad osavõtjad United Motorsi BMW Sõidutreeningu autodel. Korraldajate eesmärgiks on pakkuda osalejatele aktiivset meelelahutust ja parandada läbi sõidutehnikalt nõudliku võistluse juhtide sõiduoskusi. Korraldajate seotus ühe margiga ei sea mingeid piiranguid võistlejatele, suurel ringil võivad osaleda kõik tänavasõiduautod, mis vastavad tehnilistele tingimustele.
1. Programm
1.1 Esmaspäeval, 30. juunil
avaldatakse internetis võistlusjuhend
1.2 Esmaspäeval, 30. juunil
algab osavõtjate eelregistreerimine (www.auto.ee)
1.3 Reedel, 11. juulil
lõpeb eelregistreerimine (www.auto.ee)
1.4 Stardijärjekorra aluseks on registreerimisnimekiri (www.auto.ee)
1.5 Laupäeval, 12. juulil:
08.00 - 09.30 dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
08.00 - 09.30 Trassid avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
09.30 Trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
orient. 09.45 Võistluste avamine
orient. 10.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 16.30 Autasustamine, lõpetamine
2. Aeg ja koht
2.1 Võistlus toimub 12.07.2003 Pärnus, Sauga ringraja territoorimil. Dokumentide kontroll ja tehniline ülevaatus kohapeal.
3. Määrang
3.1 Võistlus viiakse läbi käesoleva võistlusjuhendi järgi.
4. Korraldajad
4.1 Võistluste korraldaja on BMW esindaja Eestis AS United Motors koostöös MTÜ-ga Eesti BMW Klubi.
4.2 Võistluste direktor on Kaido Soorsk.
4.3 Võistluste peakohtunik on Eedo Raide.
4.4 Tehniline kontroll Siim Söönurm.
4.5 Peaajamõõtja on Vallo Jõeorg.
5. Võistluse kirjeldus
5.1 Võistlustrasside pikkused on 2500m ja 800m.
5.2 Mõlemad võistlustrassid on asfaldil.
5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga on lubatud tutvuda jalgsi selleks ettenähtud ajal ja suurel ringil peale registreerimise lõppu ühises rivis ohutusauto järel.
5.4 Mõlema võistlustrassi finis on stoppjoonega (stoppjoon peab jääma auto telgede vahele).
5.5 Stoppjoone ületamise ja kurika puute eest on ette nähtud trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt välja sõidetud ajale. Trassi vale läbimise korral on karistuseks vooru halvim aeg + 5 sekundit. Valestardi eest on trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt
välja sõidetud ajale.
5.6 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil vooru eel hiljemalt 10 minutit enne esimese võistlusauto starti.
5.7 Stardihetkeks on suurel rajal punaste fooritulede kustumise hetk, aeg mõõdetakse elektrooniliselt 1/100 sek täpsusega. Valestart fikseeritakse fotosilmaga. Väikesel rajal antakse stardikäsklus lipuga ja aeg fikseeritakse stopperiga.
5.8 Stardijärjekord määratakse registreerimisjärjekorra alusel, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil.
5.9 Võistlus toimub kõigis klassides mõlemal rajal kahes voorus, Finaali, ehk II vooru pääsevad edasi mõlemal rajal kõigis klassides 20 paremat.
5.10 Ametlik teadetetahvel asub suurel rajal stardis.
6. Võistlusautod, tehnonõuded, varustus
6.1 Võistlusautod peavad vastama EAL Tehnikakomitees 26.02.2003 kinnitatud Rahvaalade Võistlusautode Tehnonõuetele (Avaldatud rahvasprindi Võistlusmääruse lisas). Autodega, millel on kehtiv EALi tehniline kaart, ei lubata startida.
6.2 Lisa- ja ohutusvarustusest on lubatud võistluse ajaks eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad, ohukolmnurk. Tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud.
6.3 Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib korraldaja kontrollida iga vooru eel.
6.4 Rendiautol võistlemine on lubatud ainult eelneval kokkuleppel korraldajate ja rendifirmaga (punkt ei kehti liisingautode kohta).
6.5 Võistlusnumbrid väljastab korraldaja, need paigaldatakse võistleja poolt enne tehnilist kontrolli võistlusauto külgedele.
6.6 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.
6.7 Korraldajal on õigus lasta paigaldada võistlusautole reklaamkleebiseid.
6.8 Juhul, kui võistleja keeldub või eemaldab võistluse ajal korraldaja poolt ettenähtud sponsorreklaami võistlusautol, lubatakse võistleja (vooru) starti peale kahekordse maksimaalse stardimaksu tasumist.
6.9 Väikesel rajal numbreid ei paigaldata, võistlejad kutsutakse välja nimeliselt.
7. Võistlejad, võistlusklassid
7.1 Võistlusklassid (suurel rajal)
1. Autod mootori kubatuuriga kuni 1800 cm3
2. Autod mootori kubatuuriga 1800 cm3 ja üle 1800 cm3
3. Naised
Väikesel rajal
1. Mehed
2. Naised
7.2 Ühe autoga võib suurel rajal osaleda ühes klassis kuni kaks võistlejat, sellest tuleb teavitada korraldajat eelnevalt registreerimisel.
7.3 Kui võistlusautoga osaleb kaks võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige stardinumber (ülejäänud stardinumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks kinni katta või eemaldada).
7.4 Võistlejatel peavad olema kinnitatud turvavööd ja nad peavad kandma kaitsekiivrit (kas ka väikesel rajal?)
7.5 Võistleja saab osaleda vaid ühes klassis ja ühel rajal.
8. Mandaadis esitatavad dokumendid
8.1 Juhtimisõigust tõendav dokument.
8.2 Sõiduki registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
8.3 Sõiduki kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
8.4 Sõiduki kohustusliku Liikluskindlustuse
poliis.
9. Registreerimine ja osavõtumaks
9.1 Võistlusele saab registreeruda ainult internetileheküljel www.auto.ee oleva registreerimisankeedi alusel. Ankeedis märgitud auto registreerimisnumbri alusel toimub võistlusautode pääs võistluspaiga territooriumile.
9.2 Osavõtutasu kuni 11.07.2003 on suurel rajal kõikides klassides 250 EEK võistleja kohta.
9.3 Osavõtutasu kuni 11.07.2003 on väikesel rajal kõikides klassides 100 EEK võistleja kohta.
9.3 Maksta saab sularahas võistluste eel mandaadis.
9.4 Stardikohad täidetakse ja registreerunud võistlejate nimed avaldatakse registreerimisankeedi täitmise järjekorras.
9.5 Kohapeal (võistluspaigas) registreerimise puhul on suurel rajal osavõtutasu 300 EEK ja väikesel rajal 150 EEK.
9.6 Starti mitteilmunud registreeritud võistlejatele osalustasu ei tagastata.
9.7 Võistlusele lubatakse (mõlemal rajal) kuni 100 võistlejat.
10. Üldised kohustused
10.1 Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.
10.2 Võistlusautol peavad korraldaja poolt antud võistlusnumbrid ja reklaamkleebised olema ettenähtud kohas ning nähtavad (v.a. p.7.3. nimetatud juhul) kuni võistluse lõpuni.
10.3 Võistluspaigas võistlustrassi välisel alal on keelatud liikuda kiiremini kui 20 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmnähtava kiiruseületamisega kaasneb võistluselt eemaldamine.
10.4 Võistluse toimumise ajal (peale tehnilist kontrolli kuni protestiaja lõpuni) võistluspaiga territooriumilt võistlusautoga lahkumine ilma võistluse juhi loata loetakse võistluse katkestamiseks. Seda ka juhul, kui võistlejal on kirjas kahe vooru tulemused.
10.5 Iga võistleja osaleb omal vastutusel. Võidusõidust tulenevat kahju ei hüvitata võistluse korraldajate ega raja haldajate/omanike poolt.
11. Tulemuste arvestamine
11.1 Arvestust peetakse viies võistlusklassis eraldi.
11.2 Võistlejate paremusjärjestus igas klassis määratakse parima saavutatud tulemuse järgi. Kõrgema koha saab väiksema ajaga võistleja.
12. Autasustamine, auhinnad
12.1 Iga võistlusklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse aukirjaga.
12.2 Auhinnad parematele paneb välja United Motors, loosiauhinnad ja eriauhinnad võistluse toetajatelt.
12.3 Loosiauhinnad loositakse kohalolevate võistlejate vahel autasustamise käigus. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
13. Protestid
13.1 Protestimaks on 1000 krooni. Protesti lahendab peakohtunik ja õigustatud protesti puhul tagastatakse raha hagejale.
14. Lisasätted
14.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse ajakavas ja võistluse käigus.
14.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
14.3 Kõik käesoleva juhendiga määratlemata juhtumid lahendab võistluse juht kohapeal.
sama info ka -> [url=http://www.bmw.ee/uudised.php?uudised_id=1842]United Motorsi kodulehel[/url]
Laupäeval, 12. 07. 2003 korraldavad United Motors ja Eesti BMW Klubi avatud võistluse autocrossingus tänavasõiduautodele. Võistlus viiakse läbi Pärnus Sauga ringrajal ja on heategevusliku iseloomuga osavõturahast ja reklaamist laekuv tulu läheb Tallinna Lastehaigla Toetusfondi.
Autocrossing kujutab endast sisuliselt vigursõiduelementidega põimitud asfaldisprinti, kus võistlustrass märgitakse maha asfalt- või betoonkattega terrritooriumile (teele). Raja ohutu läbimise huvides luuakse olemasolevale trassile mõned lisaelemendid (sikaanid, slaalomielemendid). Võistlus viiakse läbi kahel rajal: esimesel, 2,5km pikkusel distantsil (nn suure ring) stardivad võistlejad oma autodega, teisel 0,8km pikkusel distantsil (nn väike ring) võistlevad osavõtjad United Motorsi BMW Sõidutreeningu autodel. Korraldajate eesmärgiks on pakkuda osalejatele aktiivset meelelahutust ja parandada läbi sõidutehnikalt nõudliku võistluse juhtide sõiduoskusi. Korraldajate seotus ühe margiga ei sea mingeid piiranguid võistlejatele, suurel ringil võivad osaleda kõik tänavasõiduautod, mis vastavad tehnilistele tingimustele.
1. Programm
1.1 Esmaspäeval, 30. juunil
avaldatakse internetis võistlusjuhend
1.2 Esmaspäeval, 30. juunil
algab osavõtjate eelregistreerimine (www.auto.ee)
1.3 Reedel, 11. juulil
lõpeb eelregistreerimine (www.auto.ee)
1.4 Stardijärjekorra aluseks on registreerimisnimekiri (www.auto.ee)
1.5 Laupäeval, 12. juulil:
08.00 - 09.30 dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
08.00 - 09.30 Trassid avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
09.30 Trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
orient. 09.45 Võistluste avamine
orient. 10.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 16.30 Autasustamine, lõpetamine
2. Aeg ja koht
2.1 Võistlus toimub 12.07.2003 Pärnus, Sauga ringraja territoorimil. Dokumentide kontroll ja tehniline ülevaatus kohapeal.
3. Määrang
3.1 Võistlus viiakse läbi käesoleva võistlusjuhendi järgi.
4. Korraldajad
4.1 Võistluste korraldaja on BMW esindaja Eestis AS United Motors koostöös MTÜ-ga Eesti BMW Klubi.
4.2 Võistluste direktor on Kaido Soorsk.
4.3 Võistluste peakohtunik on Eedo Raide.
4.4 Tehniline kontroll Siim Söönurm.
4.5 Peaajamõõtja on Vallo Jõeorg.
5. Võistluse kirjeldus
5.1 Võistlustrasside pikkused on 2500m ja 800m.
5.2 Mõlemad võistlustrassid on asfaldil.
5.3 Treeningsõite ei toimu, rajaga on lubatud tutvuda jalgsi selleks ettenähtud ajal ja suurel ringil peale registreerimise lõppu ühises rivis ohutusauto järel.
5.4 Mõlema võistlustrassi finis on stoppjoonega (stoppjoon peab jääma auto telgede vahele).
5.5 Stoppjoone ületamise ja kurika puute eest on ette nähtud trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt välja sõidetud ajale. Trassi vale läbimise korral on karistuseks vooru halvim aeg + 5 sekundit. Valestardi eest on trahv 5 sekundit, mis liidetakse võistleja poolt
välja sõidetud ajale.
5.6 Stardijärjestus vooru esimese võistleja stardiajaga avaldatakse Ametlikul Teadetetahvlil vooru eel hiljemalt 10 minutit enne esimese võistlusauto starti.
5.7 Stardihetkeks on suurel rajal punaste fooritulede kustumise hetk, aeg mõõdetakse elektrooniliselt 1/100 sek täpsusega. Valestart fikseeritakse fotosilmaga. Väikesel rajal antakse stardikäsklus lipuga ja aeg fikseeritakse stopperiga.
5.8 Stardijärjekord määratakse registreerimisjärjekorra alusel, see avaldatakse võistluspäeval ametlikul teadetetahvlil.
5.9 Võistlus toimub kõigis klassides mõlemal rajal kahes voorus, Finaali, ehk II vooru pääsevad edasi mõlemal rajal kõigis klassides 20 paremat.
5.10 Ametlik teadetetahvel asub suurel rajal stardis.
6. Võistlusautod, tehnonõuded, varustus
6.1 Võistlusautod peavad vastama EAL Tehnikakomitees 26.02.2003 kinnitatud Rahvaalade Võistlusautode Tehnonõuetele (Avaldatud rahvasprindi Võistlusmääruse lisas). Autodega, millel on kehtiv EALi tehniline kaart, ei lubata startida.
6.2 Lisa- ja ohutusvarustusest on lubatud võistluse ajaks eemaldada varuratas, tungraud, tõkiskingad, ohukolmnurk. Tulekustuti ja autoapteegi eemaldamine ei ole lubatud.
6.3 Võistlusauto tehnoseisundit ja rehve võib korraldaja kontrollida iga vooru eel.
6.4 Rendiautol võistlemine on lubatud ainult eelneval kokkuleppel korraldajate ja rendifirmaga (punkt ei kehti liisingautode kohta).
6.5 Võistlusnumbrid väljastab korraldaja, need paigaldatakse võistleja poolt enne tehnilist kontrolli võistlusauto külgedele.
6.6 Tehnilist kontrolli mitteläbinud võistlusautot starti ei lubata.
6.7 Korraldajal on õigus lasta paigaldada võistlusautole reklaamkleebiseid.
6.8 Juhul, kui võistleja keeldub või eemaldab võistluse ajal korraldaja poolt ettenähtud sponsorreklaami võistlusautol, lubatakse võistleja (vooru) starti peale kahekordse maksimaalse stardimaksu tasumist.
6.9 Väikesel rajal numbreid ei paigaldata, võistlejad kutsutakse välja nimeliselt.
7. Võistlejad, võistlusklassid
7.1 Võistlusklassid (suurel rajal)
1. Autod mootori kubatuuriga kuni 1800 cm3
2. Autod mootori kubatuuriga 1800 cm3 ja üle 1800 cm3
3. Naised
Väikesel rajal
1. Mehed
2. Naised
7.2 Ühe autoga võib suurel rajal osaleda ühes klassis kuni kaks võistlejat, sellest tuleb teavitada korraldajat eelnevalt registreerimisel.
7.3 Kui võistlusautoga osaleb kaks võistlejat, tohib võistlussõidu ajal olla nähtaval ainult õige stardinumber (ülejäänud stardinumbrid tuleb võistlejal sõidu ajaks kinni katta või eemaldada).
7.4 Võistlejatel peavad olema kinnitatud turvavööd ja nad peavad kandma kaitsekiivrit (kas ka väikesel rajal?)
7.5 Võistleja saab osaleda vaid ühes klassis ja ühel rajal.
8. Mandaadis esitatavad dokumendid
8.1 Juhtimisõigust tõendav dokument.
8.2 Sõiduki registreerimistunnistus kehtiva tehnoülevaatuse märkega.
8.3 Sõiduki kasutusõigust tõendav dokument (vajadusel).
8.4 Sõiduki kohustusliku Liikluskindlustuse
poliis.
9. Registreerimine ja osavõtumaks
9.1 Võistlusele saab registreeruda ainult internetileheküljel www.auto.ee oleva registreerimisankeedi alusel. Ankeedis märgitud auto registreerimisnumbri alusel toimub võistlusautode pääs võistluspaiga territooriumile.
9.2 Osavõtutasu kuni 11.07.2003 on suurel rajal kõikides klassides 250 EEK võistleja kohta.
9.3 Osavõtutasu kuni 11.07.2003 on väikesel rajal kõikides klassides 100 EEK võistleja kohta.
9.3 Maksta saab sularahas võistluste eel mandaadis.
9.4 Stardikohad täidetakse ja registreerunud võistlejate nimed avaldatakse registreerimisankeedi täitmise järjekorras.
9.5 Kohapeal (võistluspaigas) registreerimise puhul on suurel rajal osavõtutasu 300 EEK ja väikesel rajal 150 EEK.
9.6 Starti mitteilmunud registreeritud võistlejatele osalustasu ei tagastata.
9.7 Võistlusele lubatakse (mõlemal rajal) kuni 100 võistlejat.
10. Üldised kohustused
10.1 Võistlejad peavad järgima kohtunike korraldusi kogu võistluse jooksul.
10.2 Võistlusautol peavad korraldaja poolt antud võistlusnumbrid ja reklaamkleebised olema ettenähtud kohas ning nähtavad (v.a. p.7.3. nimetatud juhul) kuni võistluse lõpuni.
10.3 Võistluspaigas võistlustrassi välisel alal on keelatud liikuda kiiremini kui 20 km/h. Kohtuniku poolt fikseeritud silmnähtava kiiruseületamisega kaasneb võistluselt eemaldamine.
10.4 Võistluse toimumise ajal (peale tehnilist kontrolli kuni protestiaja lõpuni) võistluspaiga territooriumilt võistlusautoga lahkumine ilma võistluse juhi loata loetakse võistluse katkestamiseks. Seda ka juhul, kui võistlejal on kirjas kahe vooru tulemused.
10.5 Iga võistleja osaleb omal vastutusel. Võidusõidust tulenevat kahju ei hüvitata võistluse korraldajate ega raja haldajate/omanike poolt.
11. Tulemuste arvestamine
11.1 Arvestust peetakse viies võistlusklassis eraldi.
11.2 Võistlejate paremusjärjestus igas klassis määratakse parima saavutatud tulemuse järgi. Kõrgema koha saab väiksema ajaga võistleja.
12. Autasustamine, auhinnad
12.1 Iga võistlusklassi kolme paremat võistlejat autasustatakse aukirjaga.
12.2 Auhinnad parematele paneb välja United Motors, loosiauhinnad ja eriauhinnad võistluse toetajatelt.
12.3 Loosiauhinnad loositakse kohalolevate võistlejate vahel autasustamise käigus. Autasustatavad on kohustatud osalema tseremoonial. Puudumisel kaotavad nad õiguse auhindadele.
13. Protestid
13.1 Protestimaks on 1000 krooni. Protesti lahendab peakohtunik ja õigustatud protesti puhul tagastatakse raha hagejale.
14. Lisasätted
14.1 Korraldaja jätab endale õiguse teha muudatusi võistluse ajakavas ja võistluse käigus.
14.2 Korraldajal on õigus eemaldada võistluselt koos tulemuste tühistamisega käesolevat juhendit mittetäitvad, samuti ebakained, ebasportlikult ja ebaviisakalt käituvad võistlejad.
14.3 Kõik käesoleva juhendiga määratlemata juhtumid lahendab võistluse juht kohapeal.
sama info ka -> [url=http://www.bmw.ee/uudised.php?uudised_id=1842]United Motorsi kodulehel[/url]
GS
regamise vorm kah olemas.
siin -> [url=http://www.auto.ee/sport/autocrossing/index.html]regamine[/url]
nii et [b]kõik osalema!!![/b]
siin -> [url=http://www.auto.ee/sport/autocrossing/index.html]regamine[/url]

nii et [b]kõik osalema!!![/b]
GS
Kuna Kaido appikarje on kuulda vaid liikmete listis olijatele, siis olgu siingi laiemas ringis teatatud, et:
BMW klubi poolelt on vaja veel vähemalt 10 inimest, kes oleksid pisavalt pädevad, et aidata korraldusliku poolega. Vaja pole mitte paberitöölisi, vaid inimesi, kes aitaksid kohapeal. Ajavõtupunktis, või kus iganes. Seega - BMW huvilised - siin on teile võimalus tõestada ennast kui tulevane vääriline klubiliige. Pange nimed kirja, kes on valmis võtma endale kohustusi kohtuniku või muidu ürituse abilisena. See ei välista, et saate ise ka osaleda. Asjaga on kiire.
BMW klubi poolelt on vaja veel vähemalt 10 inimest, kes oleksid pisavalt pädevad, et aidata korraldusliku poolega. Vaja pole mitte paberitöölisi, vaid inimesi, kes aitaksid kohapeal. Ajavõtupunktis, või kus iganes. Seega - BMW huvilised - siin on teile võimalus tõestada ennast kui tulevane vääriline klubiliige. Pange nimed kirja, kes on valmis võtma endale kohustusi kohtuniku või muidu ürituse abilisena. See ei välista, et saate ise ka osaleda. Asjaga on kiire.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Kui mul oleks võimalik, siis mis kell kohal peaks olema.
Laupäeval, 12. juulil:
08.00 - 09.30 dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
08.00 - 09.30 Trassid avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
09.30 Trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
orient. 09.45 Võistluste avamine
orient. 10.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 16.30 Autasustamine, lõpetamine
Laupäeval, 12. juulil:
08.00 - 09.30 dokumentide kontroll, registreerimine kohapeal, autode tehniline kontroll
08.00 - 09.30 Trassid avatud võistlejatele
jalgsi tutvumiseks
09.30 Trassiga tutvumine ohutusauto järel (suurel ringil)
orient. 09.45 Võistluste avamine
orient. 10.00 Start esimesele võistlusautole
orient. 16.30 Autasustamine, lõpetamine
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
[quote][i]Algselt postitas Priit Peljo[/i]
Kellega ühendust võtta.
[/quote]
Saada Kaidole mail - kaido@ajakirjad.ee Ta paneb su kirja.
Kellega ühendust võtta.

Saada Kaidole mail - kaido@ajakirjad.ee Ta paneb su kirja.
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
Lugedes täna Crossingu osalejaid siis ei näe ma erilist tunglemist osalemax üritusel. Selge see et aega veel on aga kes kindlasti soovib ärge jätke regamist viimasele hetkele kuna muidu on organisaatoritel raskem planeerida. Muidu asi lõpebgi nii et 10 kohtunikku ja 10 sõitjat !
E28:2,0, E28:2,5, E28:3,0; F21
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit
kõik on nagu väga fun, aga:
- korraldajad on United Motors ja BMW Klubi...
- infot edastab aga Autofront MTÜ
hmm.. kus kohas ma nüüd pange panen?
mufista@mail.ee
- korraldajad on United Motors ja BMW Klubi...
- infot edastab aga Autofront MTÜ
hmm.. kus kohas ma nüüd pange panen?
mufista@mail.ee
Kui juba küsin, siis küsin. Nagu aru saan ühest teisest topikust toimus hiljuti sellel rajal mõningate meie ja muidumeeste kihutamine. Jutust selgub, et kiirused olid küllaltki suured. Kas seekord toimub tiirutamine samal rajal ilma lisatakistusteta, ehk siis - kas rada on sama kiire?
Miks küsin - lootsin vaikselt rahvale iXiga nalja tegema tulla. Selliste kiiruste puhul, aga peab vast valima oma peresedaani...
Miks küsin - lootsin vaikselt rahvale iXiga nalja tegema tulla. Selliste kiiruste puhul, aga peab vast valima oma peresedaani...

[quote][i]Algselt postitas Muhv[/i]
Kui juba küsin, siis küsin. Nagu aru saan ühest teisest topikust toimus hiljuti sellel rajal mõningate meie ja muidumeeste kihutamine. Jutust selgub, et kiirused olid küllaltki suured. Kas seekord toimub tiirutamine samal rajal ilma lisatakistusteta, ehk siis - kas rada on sama kiire?
Miks küsin - lootsin vaikselt rahvale iXiga nalja tegema tulla. Selliste kiiruste puhul, aga peab vast valima oma peresedaani...
[/quote]
ma sain Kaido jutust aru, et kiirused ei lähe väga suureks. rada märgitakse maha, e siis tehakse aeglustusi.
pigem on küsimus osavuses ja täpsuses.
seega loomulikult tule ikka iX'iga
kusjuures, isegi suurtel kiirustel ei oleks takistus 4wd autoga seal sõita, iseasi kui auto "tervise" jms huvides Sa seda teha ei taha.
Kui juba küsin, siis küsin. Nagu aru saan ühest teisest topikust toimus hiljuti sellel rajal mõningate meie ja muidumeeste kihutamine. Jutust selgub, et kiirused olid küllaltki suured. Kas seekord toimub tiirutamine samal rajal ilma lisatakistusteta, ehk siis - kas rada on sama kiire?
Miks küsin - lootsin vaikselt rahvale iXiga nalja tegema tulla. Selliste kiiruste puhul, aga peab vast valima oma peresedaani...

ma sain Kaido jutust aru, et kiirused ei lähe väga suureks. rada märgitakse maha, e siis tehakse aeglustusi.
pigem on küsimus osavuses ja täpsuses.
seega loomulikult tule ikka iX'iga

kusjuures, isegi suurtel kiirustel ei oleks takistus 4wd autoga seal sõita, iseasi kui auto "tervise" jms huvides Sa seda teha ei taha.
GS
- Priit Peljo
- Huviline
- Postitusi: 325
- Liitunud: 30.05.2003 16:36 32
- Asukoht: Tallinn. 5179063. Priit