Hoiatus BMW 320 eest.
Hoiatus BMW 320 eest.
Hoiatus ORC firma eest.
Kuulutus järgmine:
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Kuulutuses väljalaskeaastaks kirjas 2005, aga helistades öeldakse, et kevad 2004. Kuid nüüd selgus, et tegemist hoopis 2002 aasta autoga. Sai uuritud UMist. Päris taevast ma ka selliseid süüdistusi ei võta.
Olen mitu kuud sellel masinal silma peal hoidnud ja nüüd siis tuli tõde päevavalgele.
Seega suht riskantne ORC kaudu masinaid osta. Pakutakse ka 3 aastat garantiid, aga selle garantii annab ORC ise ja kui firma pankrotis, siis pole ka garantiid. Kaldun arvama, ega see masin ainuke ei ole, mille väljalaskeaasta kohta valetatakse.
Kuulutus järgmine:
http://auto24.delfi.ee/webcache_kasutat ... fi_ee.html
Kuulutuses väljalaskeaastaks kirjas 2005, aga helistades öeldakse, et kevad 2004. Kuid nüüd selgus, et tegemist hoopis 2002 aasta autoga. Sai uuritud UMist. Päris taevast ma ka selliseid süüdistusi ei võta.
Olen mitu kuud sellel masinal silma peal hoidnud ja nüüd siis tuli tõde päevavalgele.
Seega suht riskantne ORC kaudu masinaid osta. Pakutakse ka 3 aastat garantiid, aga selle garantii annab ORC ise ja kui firma pankrotis, siis pole ka garantiid. Kaldun arvama, ega see masin ainuke ei ole, mille väljalaskeaasta kohta valetatakse.
1602, 635, 3.0 CS
[quote="Red007"]No oleme nüid ausad. Praktiliselt kõik eestis kerivad lävisõitu tagasi(va mingid naisterahvad). Ärge seda nüid küll uskuge![/quote]
soo... oma aastate jooksul omatud ca 10 bmw-l (ega ka teistel masinatel) ei ole ma küll kunagi odot kruvinud. kas ma liigitun siis nende mingite naisterahvaste hulka? eeldan, et enamus foorumlasi ei tegele kerimisega.
Ruut
sai küll OT aga ei saanud ütlemata jätta
soo... oma aastate jooksul omatud ca 10 bmw-l (ega ka teistel masinatel) ei ole ma küll kunagi odot kruvinud. kas ma liigitun siis nende mingite naisterahvaste hulka? eeldan, et enamus foorumlasi ei tegele kerimisega.
Ruut
sai küll OT aga ei saanud ütlemata jätta
e10 & e21 & e24 & e30 & R
Aga sa ole nii hea ja kirjuta siis müügikuulutusse ka ,et kerisin tagasi nii umbes 130 000km nagu meil enamus on siin 170 000 -189 000 km sõitnud.Henrik88 kirjutas:See et keritakse on ju kõigile teada. Eesti avalik saladus. Enda oma hakkan müüma siis peab ka arvatavasti kerima sest 300 000 km läbisõiduga seda autot keegi ei osta. Turul ju pakutakse samu raipeid läbisõiduga 170 000 km. kurb et nii tehakse.
Minule isiklikult on oluline palju auto on tegelikult läbisõitnud.Aga jah müügi jaoks tehakse igasugu sigadusi.
Puhas sõidurõõm
Isiklikult ostaksin ennem sellise läbisõiduga auto, kui '90a 160 000 km läbisõiduga auto. Samas, kui mootor tiksub ilusti ja sillad korras, siis on suht pohh, mis seal kirjas on.Henrik88 kirjutas:Enda oma hakkan müüma siis peab ka arvatavasti kerima sest 300 000 km läbisõiduga seda autot keegi ei osta.
Häbiväärne tegu minu arust see läbisõidu tagasikerimine. Krt, kes üldse pakub sellist teenust, kinni tuleks panna.
Ise ostsin ka '92 E34'a, millel ees 167 000...

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
Oli reklaamkuulutus jah. Aga kui ma lähen turgu enda autoga siis enamus huvilisi lihtsalt jookseb minema nähes odomeetri näitu. mis siis et auto veermik ja mootor heas korras aga kõrval pakutakse ju sama hinnaga otse saksast tulnud raibet mis poole vähem sõitnud. Vot nii on lood.
Et asi väga mööda ei läheks siis, selle autoga on ka midagi korrast ära. Vanost hakkati paigaldama m50 mootorile alates septembrist 1992 see aga 93 ja vanost netu
http://www.autoaed.ee/autod/detail.php?autod_id=113977
Et asi väga mööda ei läheks siis, selle autoga on ka midagi korrast ära. Vanost hakkati paigaldama m50 mootorile alates septembrist 1992 see aga 93 ja vanost netu
http://www.autoaed.ee/autod/detail.php?autod_id=113977
E36 325tds; E36 316i Compact
BMW on BMW
BMW on BMW
re
Need autod on pärit soomest ja mujalt eur. enamus on mingite kaladega,viimased on näiteks vett(jaanuari alguses) saanud aga töötavad.Sn on neil kõigil õiged!
Tere
jJanno
Mina olen ikka küsinud automüüjalt (autoaedades), et palju see õige läbisõit ka olla võiks. Vastus on tavaliselt jäämata saanud. Samas ei hakka keegi ka mulle rääkima, et odomeetri näit ongi see õige.draggo kirjutas:Kui omale autot otsisin siis sattusin tarus ühte autoaeda hommikul kohe peale avamist ja, oh seda üllatust, avastasin ühe Audi armatuuri all mehed askeldamas ja arutamas, et äkki saab liiga palju keritud.
jJanno
exTouring
Põhimõtteliselt ei saa seal midagi kindlaks teha - saab vaadata vaid hetkeolukorda, kas kõik töötab. Soolase ja mageda vee puhul tekitab jama oksüdeerumine - kui hästi kuivatamine õnnestus (ja kas seda üldse tehti) näitab vaid aeg. Järjest hakkavad kümned lülitid/andurid jms aeg-ajalt kalama, vigu ja mittetöötavaid ahelaid tekib aina rohkam ja üha tõusvas joones. Veekahjustuste puhul on äärmiselt oluline, kas autol oli aku peal ja süsteemid voolu all - kui oli, siis on kahju hulk kordades suurem...Michel_P kirjutas:nii ta on, et läbisõit õige, aga lihtsalt vast vees hulpinud.
Aga vist UMis saab ikka kindlaks teha, kas veekahjustusi saanud?
Samas, ega sellist "uppunud" autot prügimäele ju ei viida. Putitakse natuke ja müüakse korras auto pähe edasi.
Ja ma sügavalt loodan, et ma ei pea kunagi ise mõne sellise otsa komistama. Aga võib-olla on kümne aasta pärast juba kõik vead välja juuritud...
Ja ma sügavalt loodan, et ma ei pea kunagi ise mõne sellise otsa komistama. Aga võib-olla on kümne aasta pärast juba kõik vead välja juuritud...

E90 330i 190 kW, 6MT / Yamaha XS650 Cafe 1979
- Miss Dantee
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 23.02.2005 11:17 10
- Asukoht: Tallinn
Kerimine
Mul kompuutriga auto ja sellel oli ka näha et on tagasi keritud,mitte küll palju,aga siiski.
Re: Kerimine
Oota, räägi sellest natukene lähemalt? Mis auto, mis kompuuter ja kuidas tegelikku läbisõitu näha saab?Miss Dantee kirjutas:Mul kompuutriga auto ja sellel oli ka näha et on tagasi keritud,mitte küll palju,aga siiski.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Kui nüüd õieti mäletan siis toimi järgmiselt: Vajuta vasaku käega sisse kelladel olev nupp, millega nullid odomeetrit ja hoia seda all, samal ajal keera sisse süüde esimesse astmesse (tehase stereo olemasolul lülitub see käima). Nüüd peaks hakkama sul odomeetri numbrid tööle ja samal ajal toimub ka kellade test. Nüüd vaata, kui suur on suurimana kuvatav kilometraas ja see peaks olema reaalne läbisõit. Minul näiteks keritud 55000 kilomeetrit! Kui odomeeter tööle rakendub, lase nupp loomulikult lahti!
- Miss Dantee
- Huviline
- Postitusi: 9
- Liitunud: 23.02.2005 11:17 10
- Asukoht: Tallinn
dantee kirjutas:Kui nüüd õieti mäletan siis toimi järgmiselt: Vajuta vasaku käega sisse kelladel olev nupp, millega nullid odomeetrit ja hoia seda all, samal ajal keera sisse süüde esimesse astmesse (tehase stereo olemasolul lülitub see käima). Nüüd peaks hakkama sul odomeetri numbrid tööle ja samal ajal toimub ka kellade test. Nüüd vaata, kui suur on suurimana kuvatav kilometraas ja see peaks olema reaalne läbisõit. Minul näiteks keritud 55000 kilomeetrit! Kui odomeeter tööle rakendub, lase nupp loomulikult lahti!
Tegu siis BMW320i 92a autoga

Kerimise suhtes lisaks omalt poolt nii palju, et huvitav tähelepanek on see, et vahet pole, mis marki on auto aga näiteks aastast 1993.a väljalaske autod, mis eestis müügis on kõik läbisõitnud 140-160 000 kilomeetrit, nagu elaks nende omanikud ühes majas ja käiksid kõik ühel kaugusel tööl. Kui nüüd vähe arvutada, tuleb välja et autoga on tööle sõidetud 2 km kaugusele, muidu tuleks ju kilometraas liiga suur.
Tekib küsimus, et mis see mees ise mõtleb, kui spidot kerib? Olen ise jälginud mõnd isendit, mis müügil ebay's või mobile kodulehel. Kuu aja möödudes on sama isend juba Tartus mõnes autoaias ja kadunud on kuhugi saksas pildil olnud valuveljed, kaasas olnud stereo, nokia handsfrii ja kuhugi on kadunud ka 320 000 kilomeetrist 200 000 kilomeetrit?! Mis oleks väga teretulnud nähe viimase puhul muidugi vaid sellel juhul kui sõiduk oleks läbinud üldise noorenduskuuri
Huvitav pakkumine on olnud isiklikult autoaias selline, et ütle milliste lisadega sa seda autot tahaksid, äkki saame aidata? Ühesõnaga pannakse eelnevalt maha roogitud asjad tagasi ja küsitakse seega ka kallimat hinda!
Muidugi peab paika tõsiasi, et loll pole see kes küsib vaid see kes maksab
Tekib küsimus, et mis see mees ise mõtleb, kui spidot kerib? Olen ise jälginud mõnd isendit, mis müügil ebay's või mobile kodulehel. Kuu aja möödudes on sama isend juba Tartus mõnes autoaias ja kadunud on kuhugi saksas pildil olnud valuveljed, kaasas olnud stereo, nokia handsfrii ja kuhugi on kadunud ka 320 000 kilomeetrist 200 000 kilomeetrit?! Mis oleks väga teretulnud nähe viimase puhul muidugi vaid sellel juhul kui sõiduk oleks läbinud üldise noorenduskuuri

Huvitav pakkumine on olnud isiklikult autoaias selline, et ütle milliste lisadega sa seda autot tahaksid, äkki saame aidata? Ühesõnaga pannakse eelnevalt maha roogitud asjad tagasi ja küsitakse seega ka kallimat hinda!
Muidugi peab paika tõsiasi, et loll pole see kes küsib vaid see kes maksab

Minule teadaolevalt peab ka 500 puhul sama asi paikaMiss Dantee kirjutas:dantee kirjutas:Kui nüüd õieti mäletan siis toimi järgmiselt: Vajuta vasaku käega sisse kelladel olev nupp, millega nullid odomeetrit ja hoia seda all, samal ajal keera sisse süüde esimesse astmesse (tehase stereo olemasolul lülitub see käima). Nüüd peaks hakkama sul odomeetri numbrid tööle ja samal ajal toimub ka kellade test. Nüüd vaata, kui suur on suurimana kuvatav kilometraas ja see peaks olema reaalne läbisõit. Minul näiteks keritud 55000 kilomeetrit! Kui odomeeter tööle rakendub, lase nupp loomulikult lahti!
Tegu siis BMW320i 92a autoga

- meph
- Huviline
- Postitusi: 3271
- Liitunud: 07.08.2003 03:16 05
- Peamine sõiduk: BMW 320Ci E92
- Telefon: 5140229
- Asukoht: Tallinn, Kesklinn
- Kontakt:
Valeinfo E36 puhul see spidotesti asi mis räägid. Sealt näed sa auto vin koodi, kombi tootekoodi ja muud sarnast pläma, aga mitte reaalset läbisõitu. E36 puhul ei hoita läbisõitu kusagil teises kohas eraldi mida nullida ei annaks. Alates E39'st minu teada tekkis motronicusse lisaks mingi mäluauk kuhu salvestati lisaks läbisõitu peale kombi, seda pidavat raskem ja tülikam nullida olema..
Õigust Sa räägid. Milline neist siis läbisõitu võiks näidata?meph kirjutas:Valeinfo E36 puhul see spidotesti asi mis räägid. Sealt näed sa auto vin koodi, kombi tootekoodi ja muud sarnast pläma, aga mitte reaalset läbisõitu. E36 puhul ei hoita läbisõitu kusagil teises kohas eraldi mida nullida ei annaks.
http://home.iae.nl/users/bts/images/BMWNr.jpg
http://home.iae.nl/users/bts/images/CodeNr.jpg
http://home.iae.nl/users/bts/images/K-Zahl.jpg
http://home.iae.nl/users/bts/images/FGNr.jpg
http://home.iae.nl/users/bts/images/SWVersion.jpg
http://home.iae.nl/users/bts/images/AndIndex.jpg
Õige, mitte ükski.
Sellest on meil siin ka juba juttu olnud, ei ole raskem kerida.meph kirjutas:Alates E39'st minu teada tekkis motronicusse lisaks mingi mäluauk kuhu salvestati lisaks läbisõitu peale kombi, seda pidavat raskem ja tülikam nullida olema..
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
paar päeva tagasi käis mul diagnostis üks Volvo 940
odomeeter näitas 185 000 km
kuna Volvo arvutil on selline funktsioon, nagu tegelik läbisõit, sain ka tegeliku kätte: 285 000 km
samas omanik ei olnud üldse okeeritud, sest umbes nii ta ka arvas ostmise ajal...
ise pole ka kunagi vahtinud seda loendurit seal armatuuris, huvitab rohkem tehniline seisukord (mille saan ju ilma rahata teada, autot stendi pannes ja tõstukiga upitades )
senini pole nagu eriti oma ostusid kahetsenud...
läbisõit tegelikult mõjutab kõige rohkem salongi, kui mootor ja veermik on korralikult hooldatud, peab ta kaua vastu
teine tera on muidugi kerega, see kõige rohkem pappi nõudev detail
samas, kui on käed õigest kohast välja kasvanud ja tahe ning huvi oma liiklusvahendi eest hoolt kanda, teenib ta sind ikka väga pikka aega(ehe näide kaasa endisest rollnokast või Cardo eeelmisest autost E28-st, mis praegu ta isa käes, mõlemad 80-ndate algusest pärit)
usun klubis neid näiteid küllaga, kui vaadata teemat "lugejate autod"
odomeeter näitas 185 000 km
kuna Volvo arvutil on selline funktsioon, nagu tegelik läbisõit, sain ka tegeliku kätte: 285 000 km
samas omanik ei olnud üldse okeeritud, sest umbes nii ta ka arvas ostmise ajal...
ise pole ka kunagi vahtinud seda loendurit seal armatuuris, huvitab rohkem tehniline seisukord (mille saan ju ilma rahata teada, autot stendi pannes ja tõstukiga upitades )

senini pole nagu eriti oma ostusid kahetsenud...
läbisõit tegelikult mõjutab kõige rohkem salongi, kui mootor ja veermik on korralikult hooldatud, peab ta kaua vastu
teine tera on muidugi kerega, see kõige rohkem pappi nõudev detail

samas, kui on käed õigest kohast välja kasvanud ja tahe ning huvi oma liiklusvahendi eest hoolt kanda, teenib ta sind ikka väga pikka aega(ehe näide kaasa endisest rollnokast või Cardo eeelmisest autost E28-st, mis praegu ta isa käes, mõlemad 80-ndate algusest pärit)
usun klubis neid näiteid küllaga, kui vaadata teemat "lugejate autod"
http://home.att.net/~ebaines/e36_instruments.htmmeph kirjutas:Valeinfo E36 puhul see spidotesti asi mis räägid. Sealt näed sa auto vin koodi, kombi tootekoodi ja muud sarnast pläma, aga mitte reaalset läbisõitu.
on kirjas et kuna seda näitu hoitakse kahes kohas (EPROM vs. the coding plug) siis peaks nende erinevust saama näha. (test 9). Seda kas need numbrid reaalsusele vastavad ei oska ütelda