
kaks küsimust
kaks küsimust
1. mõtlesin,et paneks lisalüliti(salanupu
),mis lülitab bensupumba välja.oletame et vean juhtme ette ära,lõikan sealt läbi panen lüliti vahele ja ongi kõik.Üks tark purustas mu lootused,ütles,et lüliti põleb maha,kuna peab relee ka olema,Kumb variant siis õige on,kas esimene lihtsam või siis keerulisem relee ja kaitse jne. 2.probleem selle,et tosool kaob kuhugi ära.see teema siin küll oli juba,aga lõdvikud korras,õli sisse ka ei valgu,ainus mis kunagi tegin,keerasin radikal õhutusnipli katki ja nüüd liimisin tagasi,kas sealt vahelt siis?Pole loiku pole märg kuskilt,aga kuhugi kaob,kuskilt peab läbi immitsema,aga no ei näe

volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa
-
- Huviline
- Postitusi: 260
- Liitunud: 24.06.2004 16:55 59
- Asukoht: tallinn
et mis vahe on releel ja lültil, mõlemal ju kontaktid mis kokku ja lahku käivad?E28 kirjutas:ta ei pruugigi läbi põleda aga sellised asjad tehakse ikka läbi releede
ühepuhul lülitatkse kontakte mehaaniliselt
teisel juhul magneetiliselt teises ahelas oleva voolu poolt.
Seega seni kuni lüliti (või ka relee) on valitud vastavalt maksimaalsele voolutugevusele ei näe ma probleemi. Vastava kaitsme järgi saab selle ilusti teada ka.
näed mõni ablab matsu ka. Muidugi pole releel ja lülitil vahet midagi kui nende lülitusvoolud on võrdses suuruses. Iva vaid selles, et tugev lüliti enamasti ka suur ja teda raske peita. Relee saab seevastu paigutada suvalisse kohta ja teda siis juhtima panna mikrolüliti mis salongis. Kogu tarkus! Mürage ja ärge masinaid maha põletage vales suurusjärgus lülititega!!!
ikka releega tuleks panna, ja lüliti panna lülitama relee massi (igaks juhuks)
Kui Sa ka valid lüliti, mis umbes 5 -10 amprit kannatab ( juba suur lüliti), aga pumbaga midagi juhtub ja ta võtab rohkem voolu, siis on oht et juhtmed lähevad kärssama ja siis on asi naljast kaugel.
Kui Sa ka valid lüliti, mis umbes 5 -10 amprit kannatab ( juba suur lüliti), aga pumbaga midagi juhtub ja ta võtab rohkem voolu, siis on oht et juhtmed lähevad kärssama ja siis on asi naljast kaugel.
BMW 525 IA Touring - 1995
d
Jahutus vedeliku kohta sama küsimus?! Ükskõik palju seda ei vala ikka on mingi aja pärast seal põhjas oma 2cm vedelikku alles. Milles probleem? Kuidas kontrollida jne?
Paned salanupu läbi relee
Mõtle natuke selle "salanupu" kasuteguri peale.....
Kirjaklambriga paneb selle auto käima igaüks, kes selle relee üles leida juba oskab.
Sellised lüliteid küll ju saada, mis 30A ära kannatavad.
Ei pea siis ju kõige esimest ettesattuvat panema.
Või kui läbi relee, siis leia sellele releele teine koht.
Mismoodi põlema läheb, kui katkestuse toite pealt teed? Kaitse on ju vahel.

Mõtle natuke selle "salanupu" kasuteguri peale.....
Kirjaklambriga paneb selle auto käima igaüks, kes selle relee üles leida juba oskab.
Sellised lüliteid küll ju saada, mis 30A ära kannatavad.
Ei pea siis ju kõige esimest ettesattuvat panema.
Või kui läbi relee, siis leia sellele releele teine koht.
Mismoodi põlema läheb, kui katkestuse toite pealt teed? Kaitse on ju vahel.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
sai siin paar päeva pummeldatud ja aju ei lõika veel päris hästi.Kas siis ei juhtu miskit,kui panen ainult lüliti?või peab enne lülitit kaitsme ka panema?Krt tuleb vist elektriku juurde viia,sest korra juba läks juhtmestik kärssama(mitte minu aretusest)
volvo s80,pontiac firebird,ford transit,nissan sunny,Bmw 525tdsa Touring 95a müüa