Summuti müdiseb
Summuti müdiseb
Juhtusin täna ühe ca 60k km läbinud 3l bemariga sõitma. Üllatas kui jõulist müdinat keskelt põhja alt kostus. Omanik väitis, et visuaalselt kontrollitud - kõik tihe ja veel metallikarva. Huvitav, kas tõesti on võimalik see asi nii kiiresti hirmsa tule andmisega näiteks seest tühjaks põletada või peaks mingit muud anomaalijat kahtlustama? Enda 160 kkm läbinud asjandus on märgatavalt vaiksem.
ei ole. Ainult, et olen ka varem 3l sõitnud (aasta 2000-) ja sellist mahlakat müdinat nigu mingi sportivnaja remus pole kohanud. Kui hääle tämber välja arvata, siis sama tugev/kole nagu uuel mazda 6-l. Minu arvates oli see asi seal rikkis. Ise kahtlustan suurt tuld, mis seal sees oma töö teinud. Küsimus oligi pigem selles, et kuidas selline tuleandmine mootorit võib puudutada ja kas omanik hääle vaikseks saamiseks lisaks keskmisele pütile midagi muud veel peab välja vahetama?
Teema jätkub. UM arvab, et müdistajaks on summuti tagumine pott, millest kandub müra ette salongi. Täpsemalt arvatakse, et tagumise potti küljes olev vaakumklapp on rikkis ja hoiab mõlemat toru avatuna, mistõttu on ka madalatel pööretel samasugune läbilase kui suurtel. Lahenduseks pakutakse uue püti paigaldamist $$$$($). Müdina kadumist loomulikult ei garanteerita.
Ehk keegi on varem sihukese asjaga kokku puutunud? Minu loogika ütleb, et viga võib ju lisaks olla veel mistahes varasemas vaakumahelas ja nii ükshaaval juppe vahetades ette välja jõuda nigu ei tahaks. Lisaks sellele läigib pütt veel ilusti haljalt.
Mõttearendused endiselt teretulnud.
Ehk keegi on varem sihukese asjaga kokku puutunud? Minu loogika ütleb, et viga võib ju lisaks olla veel mistahes varasemas vaakumahelas ja nii ükshaaval juppe vahetades ette välja jõuda nigu ei tahaks. Lisaks sellele läigib pütt veel ilusti haljalt.
Mõttearendused endiselt teretulnud.
Kõige odavamalt saab selle asja korda sedasi, et teed enne raamatust piltlikult selgeks kuidas see asi töötab ja siis ronid auto alla ja hakkad kontrollima jupphaaval.
Tegemist on ikkagi elementaartehnikaga, mitte mingi musta maagiaga, mida ainult valitud oskavad.
Esindused tihti kirvemeetodil neid asju parandavadki ja kulu tuleb loomulikult maksta sul.
Tõenäoline põhjus on see, et see liikuv klapp (omast vähesest loogikast saan aru, et see puutub kokku heitgaasidega) on ajapikku summutist lendavast jurast (õli, solkbensiini tahm jne) pisut sodine ja ei pruugi enam liikuda. Mitsu 3000-tel oli ka miskine selline süsteem (küll mingise poolmanuaalse juhtimisega), millega siis elektrikute vahet joostakse.
Et sama case nagu tühikäigumootor. BMW puhul on nt elektrikatkestus kuskil poole auto peal äärmiselt ebatõenäoline variant.
Kas see klapp ikka elektriga ei käi? 530d-l on tagumise poti külges mingine elektrijuhtmeid omav jubin mis paistab nagu tühikäigumootor. Või on vaakum veetud auto taha
No ega see sierra ei ole....
Et kisu see jura laua peale laiali ja siis vaata lähemalt.
Tegemist on ikkagi elementaartehnikaga, mitte mingi musta maagiaga, mida ainult valitud oskavad.
Esindused tihti kirvemeetodil neid asju parandavadki ja kulu tuleb loomulikult maksta sul.
Tõenäoline põhjus on see, et see liikuv klapp (omast vähesest loogikast saan aru, et see puutub kokku heitgaasidega) on ajapikku summutist lendavast jurast (õli, solkbensiini tahm jne) pisut sodine ja ei pruugi enam liikuda. Mitsu 3000-tel oli ka miskine selline süsteem (küll mingise poolmanuaalse juhtimisega), millega siis elektrikute vahet joostakse.
Et sama case nagu tühikäigumootor. BMW puhul on nt elektrikatkestus kuskil poole auto peal äärmiselt ebatõenäoline variant.
Kas see klapp ikka elektriga ei käi? 530d-l on tagumise poti külges mingine elektrijuhtmeid omav jubin mis paistab nagu tühikäigumootor. Või on vaakum veetud auto taha

Et kisu see jura laua peale laiali ja siis vaata lähemalt.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
BMW 318iS 1990
Lisan paar skeemi
Vaakum:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Klapp
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Vaakum:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20
Klapp
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=18&fg=20