bensiiniumba surve

Üldised arutelud ning näpunäited
Vasta
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

bensiiniumba surve

Postitus Postitas Rain »

küsimus selline: kui suur eab olema bensiinipumba surve boschi omal. Mul on kuri kahtlus et mul on see kuidagi viisi vist liiga madal. Autoks on -85 aasta e28 520i.Rõhku tahaks teada atmosfäärides.Äkki keegi tead aidata? :?
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

auto peal peab olema natuke alla selle numbri, mis regulaatoril kirjas on

2.5-sega (L-jetr) on tühikäigul kuskil 2,2 bar, järsku gaasi andes viskab 2.5-ni.

kui pumpa ilma regulaatorita mõõta tuleb sealt ka 5.0 ära
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
acid
Huviline
Postitusi: 233
Liitunud: 17.06.2004 23:29 01

Postitus Postitas acid »

datas midagi sellist kirjas fuel systemis.
system pressure without vacuum bar 2,45...2,55
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

see on surve kui vaakumots maas ehk sama, mis täisgaasil
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
Kasutaja avatar
Rain
Huviline
Postitusi: 712
Liitunud: 29.12.2003 14:07 56
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rain »

no ma ei tea nüüd mul siin Võrus ühes lammutuses mehed pajatasid et surve peaks olema kuskil 8-10 atmosfääri aga no ma ei tea ka nüüd siis seisukohta võtta.Äkki oleks kuskil mõni sääne lk. kus oleks miskit selle kohta kirjas?
truumu

Postitus Postitas truumu »

oleneb, kuidas seda survet mõõta
kui Sul on manomeeter peal paralleelselt süsteemiga, tuleb rõhk nii, nagu andmed ütlevad
kui aga mõõdad rõhku, pannes kogu süsteemi kinni, määrab numbrid pumba ohutusklapp, mis harilikult 8-10 bar on...
parima tulemi saad, kui mõõdad pumba tootlikuse ära(tavamasinad)
kui tagasivoolust tuleb vähemalt 1l/min, on auto võimeline linnaliikluses kulgema, päris hea tulem oleks ca.2l/min, siis saaksid ka streeraces midagi korda saata(eeldab muidugi ka seda, et töörõhk paigas)
need meetodid mõeldud rohkem nagu koduseks katsetamiseks, kui tahad täpsemat arvutamist, peab olema stend ja korralik manomeeter
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

No 520 kasutab 2,5 bari toites sedasama pumpa mis 535 ja M5 3.0 bar toites, niiet tootlikkust on seal 2.0 vaegmootorile rohkem kui vaja, peaasi, et tagasivool korras on :cool:

90% tõenäosusega on vanadusest kinnijääv surveregulaator.

kui bensupump enam 2.0 mootorit toita ei jäksa, siis on ikka päris katki see.

igatahes see pump, mis 3.5 kiirendusel kõõksti tegema pani, sõidab 520 all ilma ühegi kõõksuta.
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

Aare kirjutas:No 520 kasutab 2,5 bari toites sedasama pumpa mis 535 ja M5 3.0 bar toites, niiet tootlikkust on seal 2.0 vaegmootorile rohkem kui vaja, peaasi, et tagasivool korras on :cool:

90% tõenäosusega on vanadusest kinnijääv surveregulaator.

kui bensupump enam 2.0 mootorit toita ei jäksa, siis on ikka päris katki see.

igatahes see pump, mis 3.5 kiirendusel kõõksti tegema pani, sõidab 520 all ilma ühegi kõõksuta.
B.S.!
rõhuregulaator, kui säärane võib kinni jääda ainult 2-s asendis:
1.lahtises st. rõhku süsteemis pole, kuna kuulklapp ei sulgu
2.kinnises, st. rõhk süsteemis on täpselt niipalju, kui pumba ohutusklapp lubab(8-10 bar)
on olemas ka 3. variant, kui laseb läbi membraan, kuid siis harilkult mootor käima ei lähegi, sest küünlad on uppunud(bena läheb täie vaardiga s. kollesse)
Kasutaja avatar
Aare
Huviline
Postitusi: 2907
Liitunud: 24.12.2002 11:18 44
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Aare »

Ja kogu loetelule lisaks on veel selline komme, et kord see töötab ja siis mitte. Eriti suur võimalus sellisteks asjadeks on romula regulaator, mis on vedelenud kuskil niiskes ruumis ja sees koitanud.

olen ise sellist 2.5 bar regulaatorit näinud, millega oli töösurve 2.0 kandis. ja ei ole bs jutt....
BMW M535i 1985; BMW 3.0S 1973;
BMW 318iS 1990
truumu

Postitus Postitas truumu »

Aare kirjutas:Ja kogu loetelule lisaks on veel selline komme, et kord see töötab ja siis mitte. Eriti suur võimalus sellisteks asjadeks on romula regulaator, mis on vedelenud kuskil niiskes ruumis ja sees koitanud.

olen ise sellist 2.5 bar regulaatorit näinud, millega oli töösurve 2.0 kandis. ja ei ole bs jutt....
iga endast lugupidav bemariomanik sellist asja romulast ostma küll ei lähe...
see ju sama, mis osta pihustid, mis üle aasta loigus ligunenud?
kui raha napib, et uus vidin osta, otsin parem mingi värskelt laksu saanud masina(eriti veel meeldiks ninalaksuga, see vähemalt liikus)
Kasutaja avatar
bmw530
Huviline
Postitusi: 80
Liitunud: 10.11.2004 17:22 10
Kontakt:

Postitus Postitas bmw530 »

surve peab olema 3.6 bar-i
Bmw 750 IL =) Iga Liiter Asjaeest !
Vasta